زباله های رادیو اکتیو پاکسازی پرداخت برای لوله آیداهو آبخوان - Fri, 22 مارس سال 2020 PST

بویز – آلودگی رادیواکتیو و شیمیایی در آبخوان های زیر یک آیداهو شرقی فدرال تاسیسات هسته ای کاهش یافته و یا ثابت

توسط NASERINEWS در 3 خرداد 1399

بویز – آلودگی رادیواکتیو و شیمیایی در آبخوان های زیر یک آیداهو شرقی فدرال تاسیسات هسته ای کاهش یافته و یا ثابت مانده و در سال های اخیر دانشمندان می گویند.

یک گزارش منتشر شده در اوایل سال جاری با بررسی زمین شناسی ایالات متحده ویژگی این کاهش به radioactive decay تغییرات در دفع زباله روش های پاکسازی تلاش و رقت از آمدن آب به دریاچه ایری-اندازه شرقی مار دشت آبخوان.

"کلی آبخوان است که به دنبال بسیار خوب در مقایسه با آنچه در آن استفاده می شود" گفت: Roy Bartholomay a U. s. Geological Survey دانشمند و یکی از نویسندگان این گزارش. "اما ما هنوز هم تعداد کمی از این چاه که ما را خاراندن سر ما."

این گزارش گفت: سطح آلودگی در تمام اما یک تعداد انگشت شماری از نزدیک به 180 حلقه چاه به شرح زیر استانداردهای قابل قبول برای نوشیدن آب به عنوان تعیین شده توسط آژانس حفاظت محیط زیست ایالات متحده.

آلودگی سرچشمه در یک 890-مایل مربع دپارتمان انرژی ایالات متحده سایت که شامل آزمایشگاه ملی آیداهو در نظر گرفته پیشرو کشور هسته ای آزمایشگاه تحقیقاتی.

2016 تا 2018 مطالعه دنبال کیفیت آب در آبخوان است که تامین آب برای شهرها و مزارع در منطقه است. این بخشی از یک در حال نظارت بر برنامه آغاز شده است که در دهه 1960 است.

وجود دارد یک تعداد انگشت شماری از چاه است که در ادامه به غلظت عناصر رادیواکتیو بالاتر از استاندارد آب شرب اما آنها در نزدیکی تاسیسات هسته ای. در این گزارش اشاره کرد که تعدادی از چاه های شکست برای دیدار با استانداردهای آب آشامیدنی کاهش یافته است از یک مطالعه مشابه سه سال پیش.

این سایت های هسته ای آغاز شده عامل در اواخر 1940s تحت کمیسیون انرژی اتمی یک استاد به وزارت انرژی و آلودگی آبخوان آغاز شد و در سال 1952 با توجه به گزارش.

آلودگی رسیده آبخوان از طریق تزریق چاه unlined نفوذ و استخرها و چاله که به مواد رادیو اکتیو از کشورهای دیگر ریخته شد و نشت تصادفی عمدتا در طول دوران جنگ سرد قبل از قوانین و مقررات برای حفاظت از محیط زیست در محل قرار داده شد.

تریتیوم حساب برای بسیاری از رادیواکتیویته در آب تخلیه شده به آبخوان در این گزارش گفت: اما همچنین شامل استرانسیوم-90 و سزیم-137 ید-129, ایزوتوپ پلوتونیوم و اورانیوم ایزوتوپ neptunium-237, آمریکیوم-241 و تکنتیوم-99.

این گزارش نشان داد که غلظت تریتیوم در تریتیوم plume در آبخوان کاهش یافته است از مطالعه تاریخ و زمان آخرین. غلظت است در زیر سطح از آنچه سازمان حفاظت محیط زیست در نظر امن این گزارش گفت:.

استفاده از تزریق چاه به دور از زباله های رادیو اکتیو به طور مستقیم به آبخوان ادامه داشت تا سال 1984. پس از آن قرار داده و به نفوذ حوضچه عمل قطع در اوایل 1990s.

"امروزه ما فقط بیشتر سازگار با محیط زیست آگاهانه" Bartholomay گفت.

آن را طول می کشد از 50 تا 700 سال آب به سفر از طریق سفره و ظهور در چشمه در نزدیکی شهر Twin Falls.

وزارت انرژی نمی بلافاصله در پاسخ به پرس و جو از آسوشیتد پرس در روز پنج شنبه.

علاوه بر این در سال 1972 در مورد 19,000 گالن بسیار رادیواکتیو سدیم تحمل زباله که درگیر تریتیوم استرانسیم-90 و سزیم-137 و پلوتونیوم-238 ریخته در طول یک شکست خورده زیرزمینی انتقال در آیداهو فن آوری هسته ای و مهندسی مرکز مخزن مزرعه.

در این گزارش گفت که نشت حساب برای بسیاری از استرانسیوم-90 به آب های زیرزمینی در مخزن مزرعه با سه مکان های دیگر در مخزن مزرعه حسابداری برای بقیه.

ضایعات مایع تشکیل شده به عنوان بخشی از یک فرایند به بازیابی اورانیوم از سوخت هسته ای. حدود 900,000 گالن زباله های مایع باقی می ماند, در سایت در سه تانک. انرژی بخش تلاش شده است که به نوبه خود زباله های مایع به یک ثبات بیشتر جامد به عنوان بخشی از یک سال 1995 توافق بین آیداهو و انرژی بخش.

این توافق به دنبال یک سری از دادگاه فدرال جنگ میان نگرانی های آیداهو که مقامات دولت شد تبدیل شدن به یک زباله های اتمی. توافق شده است به همین دلیل برای بسیاری از پاکسازی کار در سایت.

که پاکسازی شامل از بین بردن و دفن زباله های رادیو اکتیو از سایت و ارسال آن به وزارت انرژی را هدر انزوا آزمایشی کارخانه جدید در مکزیک است.

خیلی از این کار انجام شده است و Bartholomay گفت: گام بعدی این است که با قرار دادن یک کلاه در آن مناطق بنابراین آب نمی تواند رد شدن از طریق منطقه و حمل و نقل هر گونه باقی مانده رادیو اکتیو یا مواد شیمیایی آلودگی به سفره.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب