Intrasquad بازی به ارمغان می آورد ظاهر عادی به دوقلوها

وجود دارد یک بازی بیس بال چهارشنبه شب در هدف زمینه است. یا حداقل چیزی که شبیه یکی, حتی اگر یک زن و شوهر از قوا

توسط NASERINEWS در 19 تیر 1399

وجود دارد یک بازی بیس بال چهارشنبه شب در هدف زمینه است.

یا حداقل چیزی که شبیه یکی, حتی اگر یک زن و شوهر از قوانین ممکن است کمی خم.

این اولین بار در یک مدت زمان طولانی است که دوقلوها را بازی کرده اند چیزی نزدیک به یک بازی بیس بال و پر واضح بود که این یک خوش آمدید وقوع است.

"از طریق همه چیز را که در رفته — همه گیر آمدن بهار آموزش 2.0, ماسک, واقعا, بنابراین بسیاری از چیزهایی که فقط قادر به عقب بر گردیم در این زمینه به عنوان ما در مورد قرار دادن بازی بیس بال شلوار در ساخت آن را به یک محل که در آن بچه ها می توانید بیرون بروید و لذت بردن از خود و از آن لذت ببرید و فقط نگران بازی بیس بال در یک فضای عادی که مفید و مثبت و احتمالا جرقه کمی از احساسات مثبت برای همه بچه ها در خارج وجود دارد در این زمینه"مدیر Rocco Baldelli گفت. "آنها تا به حال سرگرم کننده با آن."

بازیکنان خندید و فریاد زد: در هر یک از دیگر. اولین مربی پایه تامی واتکینز به پا شیپور خاموشی برای کسانی که به او رسیده است.

برخی از آنان در برخی از انتخاب کلمات برای پیشبرد طلایه دار Colby Suggs که ایستاده بود در اولین ردیف از غرفه رله توپ و اعتصاب تماس از یک ربات داوری:

در یک نقطه گیر الکس آبیلا پرتاب یک توپ در شبکه در مقابل Suggs پس از گرفتن یک اعتصاب تماس او می خواست.

خوزه Berrios در زمان تپه برای اولین intrasquad بازی و انداخت بدون گل چهار نوبت حول 63 رزین, 38 برای حملات توسط غیر رسمی حساب.

او مخالف سفت Dobnak که انداخت بدون گل چهار نوبت خود را.

Berrios گفت که او احساس تیز در تفرج در آن او زده از پنج و chided تعیین hitter وظیفه نلسون کروز پس از ضرب و شتم جانباز تغییر تنها با یک.

"به نحوی شما نیاز به آوردن شادی و انجام آنچه شما را دوست دارم. برای ما بازی بیس بال ویژه" Berrios گفت. "بدیهی است که ما نیاز به مراقبت و امن است. همه در خانه خانواده های ما بیش از حد. اما اگر ما همه چیز را در راه حق همه چیز به خوبی. که این طرح و این چیزی است که ما قصد داریم انجام دهیم."

Baldelli خوشحال بود با اجرای او را ببینید از جمله دو از بایرون Buxton بود که شرکت فقط در دومین روز از اردوگاه پس از استقبال از یک نوزاد در هفته گذشته.

اما بازی به خود جلب کرد که بیشترین سر و صدا از این تیم نیست و حتی از یک دوقلوها بازیکن.

در حال اجرا گرفتن از پیشرفت دیده بانی فرانکی Padulo که Baldelli قرار دادن در سمت چپ میدان در اواخر بازی درو مقدار زیادی از سلامتی از ستاره شرق.

"که احتمالا بازی از روز حتی اگر ما شاهد بسیاری از چیزهای زیادی از بازیکنان ما," Baldelli گفت.

دوقلوها محل باشگاه وانجمن, افتتاح فروشگاه

استادیوم دروازه بسته باقی خواهد ماند اما دوقلوها را بازگشایی تیم خود را در هدف قرار دادن فیلد در روز جمعه برای علاقه مندان به آمده و فروشگاه برای دوقلوها دنده و یادگاری.

فروشگاه که بسته شده پس از 18 مارس باز خواهد بود روز سه شنبه از طریق شنبه ها از 10 صبح تا 5 بعد از ظهر و در روز بازی این باز خواهد شد تا زمانی که زمین برای اولین بار.

حداکثر 40 مهمان اجازه خواهد داشت در این فروشگاه در حال حاضر و کارکنان و خریداران باید ماسک می پوشند در حالی که در داخل. ضد عفونی کننده در دسترس خواهد بود و تمام معاملات خواهد شد به کارت اعتباری تنها.

شایان ذکر

پنجشنبه intrasquad بازی خواهد شد از ویژگی های بیشتر "زنگ ها و سوت" Baldelli کرده است و انتظار می رود تا حدودی بیشتر از نزدیک شبیه یک بازی واقعی است. جیک Odorizzi و لوئیس تورپ را توپ بازی را شروع مخالفت با هر یک از دیگر در حالی که ضد تیلور راجرز و سرجیو Romo نیز انتظار می رود به پرتاب.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب