درو Timme آماده برای چالش های است که با Gonzaga را پیش فصل اعتیاد به مواد مخدره - Tue, 17 Jun 2020 PST

درو Timme ندارد و هدر زمان زیادی را از نگرانی در مورد رتبه بندی پیش فصل و یا در غیر این صورت. این دانشجوی س

توسط NASERINEWS در 29 خرداد 1399

درو Timme ندارد و هدر زمان زیادی را از نگرانی در مورد رتبه بندی پیش فصل و یا در غیر این صورت.

این دانشجوی سال دوم به جلو می کند قرار دادن سهام در اعتقاد خود را در گنزگا را 2020-21 تیم و او می داند همه خارج از فصل اعتیاد به مواد مخدره در مورد Zags می رود به طور مستقیم به انگیزه فایل برای مخالفان.

Gonzaga پیش بینی شده به عنوان فصل شماره 1 توسط چندین رسانه ها دارای صف یک چالش nonconference تخته سنگ با تگزاس, USC, اورلاندو, دعوتی, آریزونا, تنسی, واشنگتن و فناوری تگزاس – بیش از همه پنج به علاوه هفته span.

سپس آن را به WCC است که در آینده یکی از قوی ترین آن فصل بود و عملا خاص به سه تیم را در مسابقات NCAA قبل از این رویداد لغو شد توسط COVID-19 بیماری همه گیر.

"بازی در اینجا شما را در یک ملی برنامه و شما بهتر آماده کنند و به بازی به دلیل اگر شما در حال رفتن به لب به لب خود را لگد," Timme گفت. "ما آن را دوست دارم (برنامه) من آن را دوست دارم. ما می خواهیم به بازی بهترین دلیل ما اعتقاد داریم که ما بهترین هستند. و تنها راه برای اثبات شما بهترین است به ضرب و شتم بهترین است."

Timme تا به حال یکی از این بهتر از اول فصل توسط یک GU بزرگ در پایان در 9.8 امتیاز و 5.4 ریباند در هر بازی. او بهبود یافته در هر دو به پایان می رسد از دادگاه به عنوان فصل پیشرفت از جمله یک رشته از پنج مستقیم دو رقمی بازی در فوریه 17-نقطه عملکرد در WCC مسابقات عنوان برنده بیش سنت مری.

GU پیش بینی شده بود به عنوان یک ردیف 1 دانه در owsley در باز آخر هفته از مسابقات NCAA. یک روز پس از WCC عنوان بازی NCAA اعلام کرد طرفداران نمی تواند مجاز در داخل عرصه مسابقات.

دو روز بعد این مسابقات لغو شد.

شمال غربی معابر مجازی فروم / سخنگوی-نقد و بررسی

"آن خرد کردن و چیزی است که من هرگز فراموش نکنید" Timme گفت: در طول یک غربی معابر مجازی فروم. "من خوش شانس در حس من دانشجوی سال اول و من سال بیشتر به آمده اما بچه ها مثل (سالمندان) Admon (Gilder), 'نیکو' (رایان Woolridge) و (Killian) Tillie آن را تلخ و شیرین.

"این غم انگیز بود برای دیدن آنها را به طوری صدمه دیده است. همه چیز آنها را در قرار داده و تمام شور و شوق و کار سخت ما شده است از طریق به عنوان یک تیم ما احساس می کنیم می تواند به رفتن تمام راه را و برنده شدن در آن است. ما درک بیشتر پیام. زندگی مردم راه مهم تر از بازی بسکتبال."

Timme بازگشت به خانه برای ریچاردسون تگزاس با COVID-19 باعث ماندن-صفحه اصلی سفارشات در سراسر کشور است. او در آنجا ماند مشغول کار بر روی بدن خود و بازی خود را.

Timme و برادر کوچکتر واکر ارشد در J. J. پیرس بالا در ریچاردسون و پدر مت که بازی در SMU, تبدیل ساعت به عقب با یک جنگ در یک کوچکتر از مقررات دادگاه در جلوی خانه.

"ما قرار بود در آن" Timme گفت. "آن را سرگرم کننده مانند روز های خوب قدیمی. ما فقط بازی یک بر یک به عقب و جلو. شما یک توقف شما را به انتهای دیگر وجود دارد کمی خوب مطبوع قطعه به آن است."

Timme ذکر شده بود در 235 پوند اما او کاهش یافته و وزن از طریق این دوره از فصل گذشته. خود را خارج از فصل هدف به دست آوردن مجدد چند پوند و اضافه کردن قدرت است.

"فقط تلاش برای بدست آوردن وزن بیشتر اما خوب وزن," او گفت:. "من احساس می کنم قوی تر و بیشتر ورزشی است."

تگزاس کاسته محدودیت زودتر از اکثر ایالت ها اجازه داده است که Timme در ورزشگاه و حتی در برخی از را انتخاب کنید تا بازی برای 3-4 هفته قبل از بازگشت به Spokane.

Timme در دست نیست تگزاس حرارت – درجه حرارت به تازگی افزایش یافت و بالاتر از 100 درجه – یا رطوبت. او لذت می برد اسپوکن کولر درجه حرارت و حتی برف زمستان که او به ندرت تجربه کرده در بازگشت به خانه.

GU بازیکنان محدود به قدرت و تهویه تمرینات در گروه های کوچک. آنها همچنین می توانید شلیک هر حلقه برای یک ساعت. Timme نشان داد لمس نرم و موثر در رنگ به عنوان یک دانشجوی سال اول اما او امیدوار به گسترش خود را به ثمر رساند محدوده.

"قادر بودن به گام و به طور مداوم شلیک 3s من چکش است که بسیاری از دیر" Timme گفت. "و همچنین توپ من-دست زدن به نگه داشتن آن تنگ, آن را تا دادگاه خودم و شروع به شکستن."

Timme آمد زمین در تمام اما چهار بازی سال گذشته است. او آمار و ارقام را در یک نقش بزرگتر که آیا Filip Petrusev باقی می ماند در NBA پیش نویس و یا بازده برای خود تاریخ و فصل است.

"صادقانه بگویم من هیچ ایده چه چیزی نقش من در حال رفتن به," او گفت:. "من هر زمانی که ما برنده در پایان روز. من فکر می کنم رهبری منطقه ای که من هستم رفتن به نیاز به گام تا با Tillie ترک. کوری (Kispert) یک رهبر بزرگ و من فکر می کنم من می توانم نوع کمک به او را کمی."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن