Blue Jays امضای سه نفر از پنج پیش نویس میدارد از جمله دوم طفیلی CJ ون Eyk

آبی جیز اعلام کرد امضای سه از پنج سال 2020 پیش نویس میدارد در روز پنج شنبه از جمله دور دوم انتخاب CJ ون Eyk. ش

توسط NASERINEWS در 30 خرداد 1399

آبی جیز اعلام کرد امضای سه از پنج سال 2020 پیش نویس میدارد در روز پنج شنبه از جمله دور دوم انتخاب CJ ون Eyk.

شش پا-یکی 198 پوند راست دست پارچ را از دانشگاه ایالتی فلوریدا امضا برای 1.8 میلیون دلار (آمریکا) با توجه به Sportsnet را شیعه Davidi کمی بالاتر از $1,771,100 میلیون اسلات ارزش برای 42nd کلی انتخاب کنید. سراغ گزارش ها نشان می دهد ون Eyk, 21 یک به علاوه موبایل و کامپیوتر و changeup به عنوان به خوبی به عنوان یک fastball است که نشسته است در اواسط-90s. او اواسط چرخش صعودی.

جیز نیز به نظر با سوم طفیلی ترنت پالمر شش پا-یکی از 230 پوند righty از دانشگاه جکسون و پنجم-طفیلی ژاک Britton شش پا-یکی از 230 پوند مرکز-صحرا نورد در خارج از دانشگاه از لوئیزویل.

دور اول انتخاب کنید آستین مارتین در نظر گرفته شده توسط برخی به عنوان بهترین کلی چشم انداز و بهترین خالص hitter وظیفه در پیش نویس و right-hander نیک Frasso تورنتو چهارم-انتخاب دور از Loyola Marymount University, هنوز برای ثبت نام.

مارتین یک مشتری از بیس بال عامل فوق العاده اسکات بوروس که به احتمال زیاد درایو سخت مقرون به صرفه شاید بالاتر اختصاص داده شده $6,180, 700 ارزش انتخاب کنید.

پرسید: در هفته گذشته اگر جیز ممکن است به بیش از شکاف به ثبت نام مارتین پس از او کاهش یافته است بیشتر از حد انتظار جیز مدیر کل راس اتکینز گفت که او نمی خواهد به جزئیات معامله است.

"همه می توانم بگویم این است که من نمی تواند صحبت می کنند چرا تیم های دیگر را انتخاب کنید یک بازیکن یا نه را انتخاب کنید یک بازیکن اما من می توانم به شما بگویم که ما بسیار خوشحال بودند که آستین وجود دارد, بنابراین ما برای آن آماده کرده اند که از طریق سناریو داشته اند گفت وگو با نمایندگی خود را به عنوان به خوبی و احساس بسیار خوبی در مورد ساخت انتخاب است."

Laura Armstrong

تاریخ گفتگو

س:

چه چیزی شما فکر می کنم جیز' پیش نویس میدارد تا کنون ؟

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن