CdA لباس زنان نام تجاری کمک می کند تا خریداران دفع قرنطینه خستگی - Wed, 08 Jul 2020 PST

یادداشت سردبیر: ما سری, روح اسناد چگونه کسب و کار و کارگران در حال مدیریت اقتصاد را آهسته بازگشت به زندگی پس ا

توسط NASERINEWS در 18 تیر 1399

یادداشت سردبیر: ما سری, روح اسناد چگونه کسب و کار و کارگران در حال مدیریت اقتصاد را آهسته بازگشت به زندگی پس از آن خاموش شدن ناگهانی در ماه مارس و تطبیق با چالش های جدید پیش رو است.

Kayline Osso مغازه برای زندگی, اما حتی او یابد و خودش را پیمایش از طریق فروشگاه آنلاین به دفع قرنطینه خستگی.

Osso یک مدل است و رئیس تجارت افسر NanaMacs Clothing Co., یک لباس با نام تجاری مستقر در کار د لین. پس از آغاز همه گیری های مربوط به خاموش شدن این بهار خرده فروش آنلاین شده است پررونق با سفارشات. آن را به طور خلاصه گذاشته شدن یک زن و شوهر از کارگران پاره وقت در آغاز همه گیر پیش بینی چشمگیر رکود در تقاضا – پس از آن تقریبا بلافاصله استخدام آنها را به عقب و شروع به جستجو برای اطلاعات بیشتر کارکنان است.

"با بسیاری از مردم در خانه گیر کرده با مطلقا هیچ ربطی به من فکر می کنم این چیز طبیعی است برای شروع به دنبال چیزی سرگرم کننده و جدید آنلاین" Osso گفت. "من می دانم که زمانی که من در خانه خسته شده است که اولین چیزی که من می خواهم به انجام است."

NanaMacs شد یک نمای کوچک در کار د لین را Riverfront منطقه زمانی که صاحبان سوزی و جرمی Shute آغاز شد و هفت سال پیش. در ابتدا آنها دنج بوتیک, غذا های محلی زنان در سنین 15 تا 35 با یک سبک رانده سوزی در چشم انداز خلاق.

تقاضا شروع به منفجر شود و آنها دگرگون آنلاین-فقط فروش به زودی پس از.

"در یک نقطه خاص بوتیک نام نوع سقوط کردن" جرمی Shute گفت. "ما ممکن است کمی بیش از حد بزرگ است که در حال حاضر است."

آنها به بزرگتر شدن دو انبار و در حال حرکت به یک سوم در پست فالز.

جرمی Shute ویژگی های بسیاری از این انفجار به NanaMacs' مدل کسب و کار – تی مدل, از کدام فروشگاه استخدام شش تمام وقت. Osso و پنج نفر دیگر مدل های ساخته شده تا به یک فرقه تبدیل شدن به "microinfluencers" در حالی که ترویج نام تجاری در سراسر هر تصور رسانه های اجتماعی پلت فرم Shute گفت.

دو بار در روز مدل تیم میزبان Facebook Live events نمایشگاه جدید, موجودی گرفتن سوال از مشتریان به عنوان آنها بروید. یک Facebook برای NanaMacs "افراد برجسته" با نام تجاری ترین طرفداران اختصاص داده شده است بیش از 50,000 عضو. تحت هر مدل Instagram پست شما ببینید سؤال های مناسب و اندازه با زمان واقعی پاسخ از زنان در تصاویر.

"این یک مقدار بیشتر شخصی تجربه خرید از شما را ببینید با هر بزرگ نام لباس خرده فروش" Shute گفت. "ما فروش یک کل نگاه, چشم انداز و بسیاری از این است که مطمئن شوید که چشم انداز قابل دسترس برای هر نوع بدن و یا هر زن است. دلیل این که این مدل ها از جمله یک بخش ضروری از کسب و کار است."

در اوج این بیماری همه گیر در این بهار بیشتر از NanaMacs', اتاق کار کارکنان از جمله این مدل از خانه کار می کرد. Osso گفت: روابط شخصی آنها در تلاش برای با مشتریان خود را متوقف نمی. روزانه حوادث زندگی می کنند بزرگ شده شامل مدل های بازی Pictionary و نشان دادن زیبایی DIY محصول آموزش در کنار استاندارد موجودی نقد فقط خود را "یک کمی سرگرم کننده برای همه در خانه" Osso گفت.

اما با کسب و کار هنوز هم پررونق آنلاین, خرده فروش تا به حال 40 کارکنان مشغول به کار در آن انبار به دریافت لباس بسته بندی و حمل در سراسر کشور است. بهتر اجازه می دهد برای اجتماعی فاصله, Shute گفت: آنها آغاز شده سرسام آور تغییرات و برنامه ریزی کمتری از مردم در یک زمان اجرا یک "دیوانه سخت" مطابق با اصول بهداشتی رژیم در فواصل منظم.

تنها وقفه در انجام عملیات آمد و در ابتدا در هنگام خاموش شدن ناگهانی در چین ساخته شده است آن را دشوار است برای گرفتن قطعات از تامین کنندگان Shute گفت. فراتر از آن, او گفت: نام تجاری نشده آهسته برای یک ثانیه.

Osso گفت که او فکر می کند این تغییرات به عملیات روزمره اجازه NanaMacs به تمرکز بیشتر بر توسعه روابط خود با مشتریان و چیزی به او گفت: عمیقا برای او مهم است و بقیه مدل سازی تیم است. VIP Facebook برای مثال همواره بیش از یک محل به محل فروشگاه. زنان به وجود آمده است برای به اشتراک گذاشتن مشاوره داستان و دوستان با یکدیگر Osso گفت.

در طول همه گیر Osso گفت: از آن مهم تر شد به تاسیسات به جهان خارج از خانه خود را برای حفظ یک حس ظاهر ، او احساس می کند NanaMacs کمک کرده فراموش که برای خود طرفداران بی شماری. اعضای گروه حمایت کرده اند یکی دیگر را به عنوان آنها غصه دار برای عزیزان از دست رفته به COVID-19, Osso گفت و تجاری می فرستد گل به مشتریان خرید و فروش با از دست دادن و بیماری است.

"ما همیشه گفته NanaMacs بیش از فقط لباس; آن را به یک خانواده" Osso گفت. "و این که بیشتر به یک معامله بزرگ در حال حاضر از همیشه. ما همیشه می خواستم شما را به می دانم که شما بیش از یک سفارش."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب