CaughtOvgard: شخصیت خود را انتخاب کنید اما انتخاب عاقلانه - Thu, 19 Jun 2020 PST

وقتی که می آید به ماهیگیری کلیشه های بسیار واقعی هستند. یک روان شمارش زمان بعدی شما رفتن به ماهیگیری و شانس ب

توسط NASERINEWS در 30 خرداد 1399

وقتی که می آید به ماهیگیری کلیشه های بسیار واقعی هستند. یک روان شمارش زمان بعدی شما رفتن به ماهیگیری و شانس بیشتر هر کس در اطراف شما را به یکی از دسته های زیر کلیک کنید.

کدام یک را انتخاب می کنید ؟

The Weekender

شما می دانید این مرد. او دوست دارد به ماهی اما او نیز دوست دارد به شکار و تماشای ورزش و نوشیدن آبجو. او فقط می خواهد به یک استراحت. ماهی اصلا به گاز گرفتن – اگر چه آن را یک به علاوه – و او را به نشستن در صندلی خود را و طعمه ماهی در حالی که او خالی آبجو از کولر. او به احتمال زیاد نمی خواهد دوباره پر کردن آن با بسیاری از ماهی ها.

که گفت: او را حفظ خواهد کرد در هر ماهی به او جلب و ایجاد برخی از اظهار نظر در مورد چگونه "خوب خوردن" است. او به احتمال زیاد در اردوگاه یکی به راحتی در دسترس نقطه که در آن او را گرفتار ماهی قبل از ساخت از هیچ تلاشی برای پیدا کردن ماهی اگر "خود نقطه" را تولید نمی کند.

ماهیگیری برای او برابر است با قطعات آرامش و اجتماعی به طوری که او به ندرت به تنهایی می رود.

او همیشه آرم تیم های مورد علاقه خود را در جایی در بدن خود را با محموله کوتاه در تابستان و در آب و هوای سرد. او همیشه, همیشه یک کلاه بیس بال.

پدر و مادر از سال

شما با شنیدن این فرد قبل از اینکه شما با دیدن او فریاد و فحاشی در دو یا بیشتر از کودکان است. انتظار یک سیگار یا یک شیب در دهان خود 90 درصد از زمان با یک پیراهن تحمل آرم انرژی نوشیدن یک آبجو مورد علاقه و یا گروه راک.

آنها را خراب کردن نقطه های مورد علاقه خود را تقریبا بلافاصله پارکینگ اتومبیل خود را و یا RV درست در کنار آب وافغان موسیقی و تبادل یک سری از profanities با فرزندان خود را Lil Wayne سرخ.

شما احساس بد برای بچه های خود را کنید و سعی کنید اجازه دهید به یکی از بچه های حلقه در یک ماهی تنها به پدر و مادر از سال فوران ناسزا در شما برای دخالت خود را "هم خانواده" یادآوری به شما که بدون عمل خوب می رود مجازات.

از شخصیکه در استعمال کلمات صحیح

معمولا این فرد خواهد بود یک پرواز ماهیگیر اما باس purists به طور فزاینده ای رایج است.

خود را به دنده بالا-of-the-line و آنها انقباض غیر ارادی ماهیچه اگر شما هر چیزی کمتر از بهترین waders wading, چکمه, پرواز راد, حلقه, خط, و یک میزبان از حد لوازم غیر ضروری است که زینت آنها را به عنوان آنها به رژه در اطراف pretentiously.

ماهیگیری برای آنها است که واقعا در مورد عشق ماهیگیری – آن را در مورد اعتبار جامعه پذیری و/یا نظم و انضباط است. آنها حاضر به ماهی برای هر چیزی غیر از گونه های آنها با هدف قرار دادن (معمولا ماهی قزل آلا, باس یا قزل آلا) حتی اگر یک fishable جمعیت هدف خود را گونه وجود ندارد و یا گونه های دیگر است گزنده مانند دیوانه.

شما اغلب از ماهی آنها را با همگانی دنده, اما آنها را بی اهمیت جلوه دادن موفقیت خود را با این استدلال که "هر کسی می تواند گرفتن ماهی با ترمینال یا مقابله با lures."

آنها کاملا بی اعتنایی شما نه تنها به عنوان یک ماهیگیر اما به عنوان یک فرد و خواهد آمد تا به شما ماهیگیری و لنگر و یا ایستاده در وسط خود مصاحبه شعاع.

اگر توسط برخی از شنیع جایگشت از ذهن شما انتخاب برای نگه داشتن ماهی شما بالا دست و غیر مستقیم سخنرانی در مورد گرفتن و انتشار که در آن آنها به شما بگویم چه مقدار از آنها نفرت "کسانی" که اصلا درک منابع اما بدون جرم به شما.

این Rulebreaker

در پایان مقابل از خشم طیف از شخصیکه در استعمال کلمات صحیح نهفته است Rulebreaker.

پارکینگ در رمپ قایق با یک بیمه خودرو, littering و پرتاب قوطی های آبجو بر روی زمین و به طور کامل نادیده گرفتن هر ماهیگیری مقررات تخصص از این به اصطلاح ماهی گیر که اغلب می گوید چیزی به این اثر: "من می دانم که شما تنها قرار است برای نگه داشتن یک ماهی اما من ماهیگیری این creek/رودخانه/دریاچه به مدت 20 سال و با در نظر گرفتن سه یا چهار ماهی ain't gonna هیچ کس صدمه دیده است."

این Rulebreaker می توان شناسایی از راه دور توسط یک مؤتلفه پرچم یا سپر تابلوچسبها مناسب برای چاپ.

در حالی که خود نقض در محدوده شدت به مقابله با آنها معمولا متوقف نمی شود رفتار. این افراد خراب کردن این ورزش برای کسانی که در اطراف آنها و سزاوار نیست به دور با آن.

آنها شکارچیان. اجازه ندهید که شکارچیان به دور با جنایات خود را.

شور پیرمرد

به عنوان آن را می گوید. او به آن تعلق دارد در نوبه خود از قرن قایق بادبانی لوله کشی اعماق اقیانوس با دست دوخته شده تورهای ماهیگیری braving باد نیروی باد به عنوان یخ شروع به شکل سیاه و نمک و فلفل ریش.

این لبخند طبیعت خود را خاموش پهلوانان زوج با امکانات بی انتها و یک همینگوی-esque پرنیان را در سن و سال او غیر ممکن است به پین کردن فراتر از یک محدوده: جایی بین 40 تا 70.

پس از این مرد Gorton را ماهیگیر مدل شد.

او آرام است و محاسبه اما زمانی که او در او نشان می دهد glimmers از جالب ترین در جهان است.

از شخصیکه در استعمال کلمات صحیح می نویسد: او خاموش است. پدر و مادر از سال باعث می شود آشکارا نظرات توهین آمیز در مورد او به فرزندان خود مانند "ترک که کثیف, پیر مرد به تنهایی." The Weekender ممکن است پیوند خود را با او به طور خلاصه.

آن است که این مرد است که بهترین داستان می داند چه ماهی هستند, گاز گرفتن در و, اگر شما می تواند ثابت کند به او ارزش خود را فقط ممکن است به اشتراک گذاشتن این اطلاعات با شما.

این شخصیت وجود داشته باشد اما ماهیگیری ورزشی است که هر مرد و زن و یا کودک می تواند لذت ببرید. بنابراین یا انتخاب یکی از ایستگاه از پیش تنظیم و یا راه خود را. بدون در نظر گرفتن, شما باید شخصیت خود را انتخاب کنید.

در ادامه مطلب به صورت رایگان در caughtovgard.com; دنبال در Instagram و Fishbrain @lukeovgard; تماس با ما luke.ovgard@gmail.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب