مینه سوتا مقننه: بزرگترین سوال برای آخر هفته از جلسه

Coronavirus همه گیر انداخت آچار به 2020 مینه سوتا قانونی جلسه وادار کردن نمایندگان به اولویت بندی پاسخ برنامه

توسط NASERINEWS در 22 اردیبهشت 1399

Coronavirus همه گیر انداخت آچار به 2020 مینه سوتا قانونی جلسه وادار کردن نمایندگان به اولویت بندی پاسخ برنامه ها و کنار حزبی اولویت های است که به طور معمول پر کردن زمان در تقسیم مقننه.

به عنوان COVID-19 بیمار هزاران نفر و کشته شدن صدها نفر در دولت قانونگذاران در کنگره به صورت محدود. آنها تحت فشار قرار دادند و همه گیر مربوط به قانون و برخی از کسب و کار آنها تا به حال قبل از شروع coronavirus.

با یک هفته باقی مانده به پایان کار خود نمایندگان مجلس تصمیم خواهد گرفت که دور بعدی کمک برای Minnesotans مبتلا به کوروناویروس. آنها همچنین تصمیم گیری در مورد نحوه پر کردن سوراخ در دولت دو سال بودجه و تصویب انواع سیاست ها و طرح های هزینه های نامربوط به COVID-19.

و اگر سیاست در مورد قدرت اجرایی نمی کنید در راه آنها را تایید دولت استقراض برای تامین مالی یک تخته سنگ از محلی پروژه های ساخت و ساز.

در اینجا برخی از بزرگترین سوالات در مورد آنچه که در افق.

آنها را قرار داده و پول بیشتری نسبت به COVID-19 پاسخ ؟

رژیم صهیونیستی. تیم Walz خواسته است تا قانونگذاران برای تمدید جدول زمانی برای COVID-19 پاسخ صندوق که قبلا موجود 200 میلیون دلار. وجود دارد $65 میلیون چپ که از جمعه که می شود و تنها از طریق چهار شنبه, مارس 11 بدون قانونگذاری مداخله.

فرماندار گفت: دولت نیاز بیشتر به پول برای پرداخت هزینه های خرید مربوط به شامل همه گیر و زمان بیشتری برای ارزیابی خسارت بیماری وارده در دولت و برنامه ریزی برای بیشتر مهار و استراتژی های درمان.

دموکرات ها که از کنترل دولت خانه شد و سریع به پشتیبانی از اندازه گیری و گفتند که آن را تایید کند. جمهوریخواهان که کنترل مجلس سنا دولت نیست بلافاصله موضوع پاسخ.

وجود دارد خواهد بود رشته های متصل?

قانونگذاران جمهوریخواه کنگره را بيرون آورده و در مجلس سنا تصویب قانون نیاز به بیشتر های قانونی نظارت بر خرید های ساخته شده از طریق صندوق. و در حالی که قوه مقننه گفت: رهبران آنها حمایت در ادامه این صندوق اضطراری و شکوه آن مجموع آنها نشان داد بیشتر اقدامات به قانونگذاران اجازه می دهد به ثبت نام کردن یا وتو بالقوه خریدهای مورد نیاز خواهد بود.

Walz گفت: او را باز به اضافی مقننه نظارت است اما گفت در آوردن کل قوه مقننه به تصویب اضطراری صرف می کند اقدامات دولت است که می تواند هزینه زندگی.

وجود خواهد داشت یک پیوند لایحه ؟

اقلیت احزاب در هر اتاق نگه دارید یک نقش ویژه ای در پیوند بحث به عنوان رای خود را ملزم به پاسخگویی آستانه بالاتر به تصویب وام گرفتن از طرح های پیشنهادی. و خانه رهبر اقلیت Kurt Daudt R-تاج گفته او بپرسید که Walz خود پایان اورژانس قدرت روز شنبه هنگامی که آنها به پایان می رسد به عنوان یک بیماری در حال حرکت یک لایحه است.

"ما به عنوان یک نماینده مجلس نیاز به آماده به گام تا به همکاری حکومت با او به نگه داشتن Minnesotans امن در طول این بیماری همه گیر" Daudt گفت شنبه.

خانه سرمایه گذاری بخش در روز شنبه راه اندازی یک طرح احتمالی در مورد برنامه ریزی برای پروژه های عمومی می شود خنثی سیاست است. پنل پیشرفته یک پیشنهاد برای تصویب وام برای ساخت مسکن مقرون به صرفه.

و مجلس ملیسا Hortman D-بروکلین پارک گفت: دموکرات ها آماده می شدند چندین گزینه در صورت Daudt به دنبال از طریق نیازهای خود است. او گفت: رهبر اقلیت موضع "مشکل ساز است."

رهبران مجلس سنا از هر دو طرف گفته اند که آنها امید به حرکت به جلو با یک پیوند لایحه.

چگونه می شود آنها را پر 2.4 میلیارد دلار بودجه سوراخ ؟

بودجه دولت مقامات هفته گذشته گفت: این بیماری همه گیر و دولت گام برای محدود کردن آن به سمت چپ 2.4 میلیارد دلار در بودجه دولت است.

Walz گفت: او در حال آماده شدن برنامه بودجه که شامل کاهش و در حال حاضر کاهش top مدیران " حقوق 10 درصد و قطع غیر ضروری استخدام. و او گفت: دولت ادامه خواهد داد درخواست دولت فدرال برای کمک به.

به عنوان قانونگذاران را به دولت کارمند قرارداد این هفته آنها می تواند رای به رد کسانی است که شامل افزایش مذاکره قبل از همه گیر. دموکرات ها گفته اند که این افزایش باید تایید شود از آنجایی که آنها به مذاکره با حسن نیت و کارکنان دولت در بسیاری از مناطق در حال کار سخت تر با توجه به همه گیر.

جمهوری خواهان در ضمن باید گفت: زمان عقد قرارداد باید ایستاده و دولت باید سعی کنید برای پیدا کردن مکان هایی برای کاهش هزینه ها در هر نقطه از آن می توانید.

"من نشان می دهد که فرماندار و تیم خود را به گفتگو در مورد renegotiating که" رهبر اکثریت سنا پل Gazelka R-شرق Gull Lake گفت. "اگر ما تایید آنها وجود دارد دیگر افزایش می آید که در جولای 1, و من فقط فکر نمی کنم آن را در زمان مناسب برای آن است."

چه دور از COVID-19 کمک نگاه مانند?

خانه teed تا 208 میلیون دلار بسته در هفته گذشته با کمک های مالی برای کمک به مسکن برای کسانی که مبارزه را به اجاره و یا پرداخت وام مسکن با توجه به همه گیر وام کسب و کار کوچک پهن باند گسترش و افزایش پرداخت برای مراقبت های شخصی پرداختند.

دولت می تواند پرداخت برای هزینه از طریق فدرال مراقبت عمل رهبران دموکرات گفت. و Hortman گفت که او امیدوار گذراندن طرح در کف خانه را با ارائه یک "اشاره" به جمهوری خواهان در سنا به greenlight صورتحساب.

آمریکا در روز شنبه نیز به تصویب 500 دلار افزایش پرداخت برای کسانی که در خانواده مینه سوتا برنامه سرمایه گذاری (MFIP) با وجود توافق نگرانی دولت نمی تواند آن را تقبل کنند. این طرح باقی مانده بود از دور قبلی COVID-19 کمک و جمهوری خواهان در مجلس سنا گفته اند که آنها از آن پشتیبانی می کند اما مجلس سنا لایحه همراه بود و نه واصل شده که از روز شنبه.

مجلس سنا نیز در نظر گرفته و اقدامات پیشرفته با هدف افزایش بودجه برای کمک به مسکن و گسترش پهنای باند برای پزشکی از راه دور و آموزش از راه دور, اما این اقدامات باید با قیمت های مختلف و برچسب ها و جزئیات است که نیاز به مذاکرات حتی از تفاوت.

جمهوری خواهان در ایالت مینه سوتا در مجلس سنا نیز مطرح و تصویب یک طرح مالیاتی با هدف ارائه برای کمک به صاحبان کسب و کار و افراد است. این طرح به تاخیر می اندازد یا چشم پوشی از پرداخت مالیات و اضافی ارائه اعتبار مالیاتی برای کمک های خیریه و خانواده ها با فرزندان.

قانونگذاران مجموعه به از سرگیری فعالیت های قانونی دوشنبه و باید تا مارس 18 به قرار دادن کسب و کار خود را.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب