گرفتن در ورزش: Pac-12 حرکت به نگه داشتن تمام بازی های فوتبال در خانه به نظر می رسد تنها افزایشی گام - شنبه, 11 Jul 2020 PST

گرفتن در ورزش • هر چیزی اتفاق می افتد در روز جمعه? دیگر از Pac-12 زیر ده بزرگ منجر شود و از بین بردن سقوط nonc

توسط NASERINEWS در 21 تیر 1399

گرفتن در ورزش • هر چیزی اتفاق می افتد در روز جمعه? دیگر از Pac-12 زیر ده بزرگ منجر شود و از بین بردن سقوط nonconference ورزشی حوادث ؟ و یا کنفرانس کمیساریای پایین آمدن با یک COVID-19 مورد ؟ و یا کالج های ورزشی بودجه در همه جا گرفتن یک ضربه بزرگ? دیگر از آن, از آن یک روز آرام.

•••••••

• گربه تصمیم امروز صبح خوب بود بعد به من از خواب بیدار با خورشید است. پس از همه, او نمی توانست مرا خمیدگی را پوشش می دهد درست است ؟ اما او من را به نفع. برای اولین بار در هفته و ماه – به جرات میتونم بگم ماه ؟ – وجود راه بیش از حد بسیاری از داستان به عنوان خوانده شده و هضم است. آن را تقریبا به عنوان اگر همه گیر ناپدید شده بود – که پیش بینی شده بود در جایی در حالی که پیش درسته ؟ – و صفحات ورزشی بودند سرشار دوباره.

به جز این صبح آنها مانند سپتیک تانک در جلوی حیاط. سرریز بوی متعفن.

لغو بازی. تعویق. بودجه مسائل. نگه دارید-را-بینی بد, خام. همه به دلیل نامرئی ویروس. به جز حرفه ای مسابقه فوتبال در اورلاندو شب گذشته اما ما به آن بعد.

در حال حاضر, اجازه دهید بحث در مورد آنچه در جریان است در coronavirus جهان است. عمدتا به دلیل آن به نظر می رسد coronavirus جهان. خوب coronavirus' ملت حداقل.

مثل من حساب بازنشستگی – چه می توانم بگویم من خوب مشاور مالی – موارد همچنان به افزایش, محلی و ملی. و با آنها می آید عواقب به خصوص برای فوتبال کالج است.

Pac-12 ساخته شده آن انتظار حرکت به کنفرانس-تنها بازی یک حرکت که بوی مانند آن ممکن است افزایشی. و یکی که قطع پا از زیر برخی از FCS مدارس در غرب به خصوص در بودجه راه.

چرا افزایشی? برای پاسخ به آن اجازه بازگشت به یک هفته در ماه مارس زمانی که گپ خود را اعلام کرد مسابقات بسکتبال را تنها و بدون طرفداران. بسیاری از ما تنفس آه امداد به عنوان نگرانی ما این مسابقات لغو خواهد شد به نظر می رسید assuaged. سپس چند روز بعد بوم. هیچ مسابقات در همه.

حرکت قدرت 5 کنفرانس های در حال ساخت در حال حاضر به نظر می رسد مشابه هر چند جدول زمانی ممکن است تمدید شود بسیار کمی. بیش از چند هفته آینده فوتبال خود را در برنامه خواهد شد با بزرگ 12 ACC و در نهایت SEC پذیرش اجتناب ناپذیر و از بین بردن nonconference بازی.

اما پس از آن Pac-12 و ده احتمالا آماده به حرکت می کند. گاهی اوقات در ماه اوت اگر ویروس' اعداد نمی سطح خارج و شروع به سقوط این کنفرانس را لغو یا همه چیز یا اعلام یک سوئیچ به بهار. دومی به نظر می رسد رادیکال. آن است که رادیکال در واقع. به جز آن نیز تنها شانس. تنها شانس برای نجات یک فصل از ورزش است که با پشتیبانی از تقریبا هر ورزشی کالج بودجه از سياتل به میامی.

روشنفکران در نیو هاون و بوستون متوجه شدم این در حال حاضر با آیوی لیگ اعلام کرد در اوایل این هفته, ترین سقوط های ورزشی برگزار خواهد شد پس از این برای اولین بار از سال, در صورت امکان.

فوتبال (و برخی دیگر از بالا-تعامل ورزشی) به نظر نمی رسد که امن و بدون نوعی از درمان قابل اعتماد و یا یک واکسن. هیچ راهی وجود دارد برای ایجاد یک حباب برای ورزشکاران است. یک تعداد معینی بیمار دریافت کنید. ممکن است برخی از چهره های مادام العمر مسائل پزشکی به دلیل آن است. دیگران ممکن است بمیرد. این یک خطر بزرگ به ویژه در صورت افزایش تعداد و رشد خطر است.

و در پایان آن خواهد بود بیش از حد بزرگ خطر را.

• درخواست لری اسکات. Pac-12 کمیسیون مرد که منجر کنفرانس از طریق ضخیم و عمدتا نازک است COVID-19. در این کنفرانس اعلام کرد که وضعیت سلامت شب گذشته یک بار دیگر برجسته کردن تفاوت بین پسر که منجر لیگ و ورزشکاران که از آن پشتیبانی می کند.

پس از همه, اگر او یک بازیکن فوتبال در واشنگتن یا اورگان و یا در جای دیگر ما نمی خواهد می دانم که او را در مبارزه با این بیماری است. هک ما حتی نمی خواهد می دانم که اگر هر کسی در این کنفرانس اتاق آن را به حال.

• قبل از اسکات خارج شد مرحله در حالی که او را در خانه در حال حاضر ظاهرا کار و تلاش برای ضرب و شتم اشکال ترین راه است که آن را انجام دهد – او قادر به اعلام این کنفرانس گسترده مالی برای سال مالی گذشته.

مقدار پول هر Pac-12, دریافت, رشد تدریجی. که خبر خوبی است. آن را نیز پایه مدارس خواهد بود با استفاده از آنها به عنوان مقابله با یک سال مالی جاری است که شامل یک درآمد بزرگ کمبود حتی اگر فوتبال به نوعی می یابد یک راه به نظر می رسد در محوطه دانشگاه. یوتا اعلام کرد دیروز آن را برش 8 میلیون دلار از بودجه خود را در حال حاضر خیلی خوب اندازه تکه با توجه به Utes' به طور کلی اعداد. و آنها نمی خواهد آخرین مدرسه به برش و تاس.

این باعث می شود من تعجب می کنم. آن بهتر خواهد بود برای مدارس بودجه اگر وجود دارد 11 یا 10-بازی فوتبال برنامه در پاییز بدون طرفداران یا مثلا هشت بازی در برنامه بهار با طرفداران در غرفه? دومی به نظر می رسد از نظر مالی بهتر گزینه است.

• هیچ خوب گزینه های مالی برای FCS مدارس. بسیاری از آنها بستگی دارد تضمین بازی خود را با FBS همتایان به پرداخت صورتحساب. هنگامی که یک Pac-12, لغو بازی با, می گویند, مونتانا, دولت, قرار می دهد که بالا شش رقم سوراخ در آسمان بزرگ مدارس بودجه.

به عنوان اگر شرق واشنگتن و آیداهو می توانید استطاعت دیگر نزدیک به میلیون دلار رسید.

به خرابکاری در حال حاضر خود را از دست داد Washington State بازی و $550,000 که با آن می رود. یکی در معبد (احتمالا کوچکتر تضمین حداقل پس از هزینه) است که هنوز هم در برنامه است اما به شکننده در بهترین حالت.

عقاب در حال برنامه ریزی برای باز کردن سپتامبر در فلوریدا تضمین بازی ورزشی, بخش بودجه به شدت نیاز دارد. که آیا $750,000 بررسی خواهد بود در این پست قطعا روشن نیست.

• نشسته در حالی که شب گذشته و به تماشای یک بیت از رونالدینیو' بازی. به نظر می رسید کمی تنبل مرتب کردن بر اساس مانند یک پیش فصل مسابقه. صبر کنید که آنچه در آن بود. پس از همه, این تیم تا به حال در بیش از سه ماه و اول آن بازی برگشت برگزار می شد در یک نیمه گرمسیری تنظیم. برخی از بازیکنان نگاه به عنوان اگر آنها در مبارزه با چکمه نه فوتبال ،

من بررسی می شود. درجه حرارت بالا امروز در اورلاندو است که انتظار می رود به 89 درجه با 79 درصد رطوبت. در سیاتل ؟ بالا از 72 با 81 درصد رطوبت. با توجه به کانال آب و هوا را احساس 57 در سیاتل و 97 در اورلاندو است. کاملا تفاوت.

•••

WSU: در سمت روشن نیک Rolovich دست تکان دادند رسانه های اجتماعی پرچم این هفته معنای دیگری 2021 استخدام متعهد بود. تئو لاوسون است که اخبار تگزاس linebacker تصمیم گرفته است پولمن محل می شود. ... تئو نیز شیرجه زده Pac-12 تصمیم نگرانی-از-بازی های کنفرانس و چگونه آن را تحت تاثیر واشنگتن برنامه. ... در اطراف Pac-12 و کالج ورزشی, کنفرانس تصمیم مربوط به فوتبال تحت پوشش در عمق بالا و پایین سواحل غرب است. داستان وجود دارد از سیاتل به سن خوزه, از, Salt Lake City, توسان از پورتلند به ققنوس. هک وجود دارد حتی داستان در لس آنجلس روزنامه ها. این یک معامله بسیار بزرگ. به عنوان این است که آینده این ورزش در این پاییز. ... بهبود مالی pored بیش در بسیاری از مکان ها به عنوان به خوبی. ... اسکات بیماری را دریافت نمی به اندازه جوهر تا حدودی به دلیل این کنفرانس ساخته شده خود را اعلام و بعد از آن شب گذشته است. ... ایالتی اورگان در حال از دست دادن بزرگ زمان matchup اما آن مدیر ورزشی هنوز هم می خواهم به بازی در پاییز. ... در اینجا برخی از خبر خوشحال: کلرادو برداشت آن آخرین Ralphie. ... USC تست شده و اطمینان بخش است. ... در بسکتبال, اخبار, اورگان, مربی دانا آلتمن دادن برخی از پول. ... بابی Hurley معتقد است آریزونا دولت خواهد بود و همه کاره است.

EWU و آیداهو: لری ویر می خواستم به صحبت کردن با FCS فوتبال دیروز. بنابراین او در صحبت با یکی از مهمترین و آگاهانه مردم در عرصه آمار' کریگ هیلی. گفتگو گنجانده شده است در آخرین مطبوعات جعبه پادکست. ... در جای دیگر در آسمان کنفرانس کمیساریای تنها 50/50 که آیا در فوتبال اتفاق می افتد در پاییز. بعد از آن دوباره همه چیز 50/50. آن دو اتفاق می افتد یا آن را نمی کند. ... از دست دادن یوتا بازی قرار داده خواهد شد یک سوراخ در مونتانا دولت بودجه. ... شمالی آریزونا نمی تواند بازی ایالتی آریزونا. ... وبر دولت بازیکنان به نظر می رسد امن است. به عنوان طولانی به عنوان آنها نمی درایو. ... مونتانا است که در صبر و انتظار دیدن حالت.

Hoopfest و Bloomsday: اسپوکن ماراتن نیست بزرگترین جامعه نژاد در منطقه, اما ممکن است ارائه زیرچشمی نگاه کردن به آینده است. 2020, نسخه اکتبر برنامه ریزی شده بود را اجرا کنید. سازمان آن را لغو دیروز و نقل مکان کرد به 2021. تا بعد تصمیم گیری برای Hoopfest (برنامه ریزی شده برای اواخر آگوست) و Bloomsday (اواخر سپتامبر). Arielle Dreher و آدم Shanks همراه در این داستان که شامل اطلاعات بیشتر.

Seahawks: این Quinton دانبار صورت گرفته است عجیب و غریب به نوبه خود با نیویورک دیلی نیوز داستان ترسیم اتهام پوشش و شاهد دستکاری. این cornerback وکلا در حال انکار اتهامات.

Mariners: M این بازی یک intrasquad بازی دیروز. با وجود دو خانه اجرا می شود از کایل Lewis آن رفت و شش نوبت و به پایان رسید در یک کراوات. به نظر می رسد مانند یک فرصت طلایی را از دست داد. با قوانین جدید در محل به صورت فوق العاده زمین باز یافته ها آن را ساخته اند و حس به آنها عمل. شاید بعد. ... Julio رودریگز است اما او آن را به آرامی. ... Daniel Vogelbach برخی از اهداف برای این فصل است. ... این ویروس مانع از شکل گیری یک غرب, زن و شوهر ballpark سفر.

رونالدینیو: این قرعه کشی گل بود و بسیار سرگرم کننده برای اولین بار 30 دقیقه یا بیشتر. از پس از آن حل و فصل است به این نوع از بازی که منجر به یک سیمپسونها تقلید مسخره امیز. ... سن خوزه مربی تا به حال یک دیدگاه متفاوت است.

•••

• شما می دانید که من هرگز به کوه های آبی. خوب به غیر از برش از طریق آنها در بزرگراه بین ایالتی 84 در مسیر به بویز منظور من است. ما زندگی در شمال غربی اقیانوس آرام برای 37 سال و هنوز برای دیدن یکی از واشنگتن را امضا مناطق. کیم و من به قصد اصلاح است که شکست در هفته آینده. نگران نباشید. ما همچنین برنامه ریزی برای بسته خود ما مواد غذایی و سایر ملزومات. آن را باید یک تماس با ما-کمتر سفر در روز است. دیگر از گرفتن ظرف شش پا از مادر طبیعت ، تا بعد ...



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن