Brett Favre اتهام دریافت 1.1 میلیون دلار در می سی سی پی رفاه پول برای حضور او را ندارد: ممیزی

NFL ستاره Brett Favre اتهام دریافت 1.1 میلیون دلار در می سی سی پی رفاه پول برای سخنرانی و تبلیغاتی کار او انجا

توسط NASERINEWS در 16 اردیبهشت 1399

NFL ستاره Brett Favre اتهام دریافت 1.1 میلیون دلار در می سی سی پی رفاه پول برای سخنرانی و تبلیغاتی کار او انجام نمی با توجه به ممیزی رفاه تقلب در دولت است.

سالن از شهرت کارفرمایی 50 ساله پرداخت شد $500,000 در دسامبر 2017 و $600,000 در ژوئن 2018 را از طریق شرکت خود Favre شرکت های تحت قرارداد که به زبان, درگیری, یکی, رادیو, نقطه و یک سخنرانی به 104-صفحه حسابرسی دوشنبه منتشر شد گفت.

"حسابرسان قادر به تعیین که فرد قرارداد صحبت نمی کنم و نه او در حال حاضر برای کسانی که رویدادهای" ممیزی در بر داشت.

"با توجه به عدم توانایی در کنترل کنید که هر کار انجام شد در راستای تحقق قرارداد و با توجه به غیر منطقی مبلغ کل پرداخت $1,100,000 پرداخت در سال مالی 2018 است مورد سوال" ممیزی گفت.

Favre که صرف اکثریت از کار خود را با سبز خلیج هکرها بلافاصله پاسخ به یک درخواست برای نظر از اخبار روزانه.

می سی سی پی امور خارجه حسابرس Shad سفید روز دوشنبه گفت که دفتر او در بر داشت که بیش از $94 میلیون نفر از کمک هزینه فدرال پول جریان از طریق, می سی سی پی دپارتمان خدمات انسانی بود و گفته misspent تبدیل برای استفاده شخصی صرف اعضای خانواده و دوستان و یا به هدر رفته است.

ممیزی منتشر شد و پس از یک سابق خدمات انسانی مدیر و پنج نفر دیگر تحت تعقیب دولت به اتهام اختلاس حدود 4 میلیون دلار در کمک های موقت به خانواده های نیازمند بودجه است.

این متهمان به اتهام اوایل سال جاری باید التماس کرد گناه نیست و در انتظار محاکمه است.

"این تکمیل حسابرسی از DHS سال گذشته نشان می دهد فاحش ترین misspending کارکنان من را دیده اند در حرفه خود در دفتر دولت حسابرس" سفید در بیانیه ای گفت شنبه.

"هنگامی که شما این به عنوان خوانده شده-صد-به علاوه صفحه حسابرسی شما ببینید که اگر وجود دارد یک راه برای misspend پول آن را به نظر می رسد DHS رهبری و یا دریافت از آن فکر کردم و سعی کردم آن را," او گفت:.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن