اورلاندو جلو-دونده برای NBA بازی هنگامی که آن رزومه گزارش ها می گویند

اورلاندو فلوریدا.—اورلاندو پدید آمده است به عنوان مورد علاقه به میزبان NBA بازی بدون طرفداران هر زمان که بازی

توسط NASERINEWS در 1 خرداد 1399

اورلاندو فلوریدا.—اورلاندو پدید آمده است به عنوان مورد علاقه به میزبان NBA بازی بدون طرفداران هر زمان که بازی رزومه با توجه به گزارش های متعدد.

فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis اورلاندو شهردار دوستان دایر و بسیاری دیگر از مرکزی فلوریدا مقامات شده اند شعار ESPN جهان گسترده ای از ورزش در دیزنی جهان ملک به عنوان محل ایده آل برای میزبانی بازی های.

پشتیبانی برای NBA استفاده از محل در حال رشد است.

"NBA تا اورلاندو/دنیای دیزنی به عنوان یک روشن پیشتاز برای بازگشت-به-بازی, سایت برای از سرگیری 2019-20 فصل منابع به من بگویید و (خبرنگار سام Amick)," ورزشگاه و خبرنگار ورزشی شمس Charania ارسال شده در توییتر. "اورلاندو به دست آورده قابل توجهی جدیت در میان دیگر شهرهای مانند لاس وگاس است."

Keith Smith, یاهو, خبرنگار ورزشی که قبلا در دیزنی جهان, ارسال شده در توییتر "منابع از والت دیزنی جهان به من بگویید:" ما با اعتماد به نفس ما می شود میزبانی NBA در برخی از مد. آن را نمی ممکن است کل لیگ اما به اعتقاد ما NBA در اینجا خواهد بود برای حداقل پایان بخشی از فصل خود را. هنوز موانع برای عبور, اما ما در حال آماده سازی به عنوان اگر این مورد است.'"

لیگ برتر فوتبال نیز کار کرده است به طور بالقوه به سمت از سرگیری بازی در اورلاندو است.

با محیط داخلی و فضای باز سالن در سراسر بیش از 220 هکتار جهان گسترده ای از ورزش خواهد بود قادر به میزبان NBA و لیگ در همان زمان در حالی که حفظ اجتماعی فاصله. تمام مکانهای روشنایی و زیرساخت های مورد نیاز به راحتی پخش بازی ها.

MLS همچنین می تواند استفاده از نزدیکی ChampionsGate رفت و آمد مکرر و اورلاندو سیتی در تازه بازسازی مرکز آموزش در فلوریدا برای زمینه های اضافی اگر لیگ مورد نیاز بیش از 17 چند منظوره رشته های موجود در مجتمع است.

NBA در ضمن می توانید کمک از سحر و جادو اورلاندو با استفاده از اموی Amway مرکز اصلی دادگاه و تیم را تمرین تسهیلات که قبلا میزبانی لیگ تابستانی NBA بازی.

شیرها باید با همکاری اورلاندو بهداشت در حالی که سحر و جادو را با همکاری AdventHealth ساخت ارتباطی با محلی ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی آسان تر است.

NBA و لیگ مقامات در حال حاضر بسیار آشنا با امکانات موجود و انزوا ممکن است در جهان گسترده ای از ورزش است.

این جونیور NBA مسابقات برگزار شده در جهان گسترده ای از ورزش چند بار در حالی که لیگ به میزبانی بسیاری از آن همه ستاره-بازی جشن در جهان گسترده ای از ورزش در 2019.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن