فدرال بانکداری آژانس سهولت ولکر قانون محدودیت - Thu, 26 Jun 2020 PST

واشنگتن – فدرال رزرو و چهار دیگر سازمان تنظیم مقررات اعلام کرد روز پنج شنبه است که آنها به نهایی یک قانون است

توسط NASERINEWS در 7 تیر 1399

واشنگتن – فدرال رزرو و چهار دیگر سازمان تنظیم مقررات اعلام کرد روز پنج شنبه است که آنها به نهایی یک قانون است که سهولت محدودیت محدود کردن توانایی بانک ها را به سرمایه گذاری در زمینه هایی مانند صندوق های تامینی.

اعلام کاستن از مقررات دانم به عنوان "ولکر قانون" به افزایش فوری به سهام بانک به دلیل تغییر حکومت می تواند آزاد کردن میلیاردها دلار سرمایه در صنعت بانکداری.

این ولکر قانون بخشی از تعمیرات اساسی از مقررات بانکی مصوب در Dodd-Frank قانون تصویب شده توسط کنگره در سال 2010 در تلاش برای محدود کردن زیاده که تا به حال منجر به بحران مالی 2008 در این کشور را بدترین بحران بانکی از سال 1930.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به حال مبارزات انتخاباتی در سال 2016 در عقب از آنچه او را دیدم که بیش از مقررات بانک است که او گفت: تا به حال وزن در اقتصاد با جلوگیری از بانک ها از پرداخت وام به وام گیرندگان واجد شرایط.

فدرال رزرو گفت: قانون نهایی خواهد شد که اثر را در Oct. 1 است که به طور گسترده شبیه به یک پیشنهاد سازمان به جلو قرار داده بود در ژانویه گذشته است.

حکومت عقبگرد که با مخالفت دموکرات انتصاب در هر دو بانک مرکزی و بیمه سپرده فدرال Corp. نشان دهنده یکی از بزرگترین پیروزی برای مغلوب ساختن پیشی جستن دولت زدایی درایو.

این قانون ولکر به نام رئیس آن طرفدار این اواخر رئیس بانک فدرال پل ولکر به طور کلی ممنوع است بانک ها از درگیر شدن در اختصاصی تجارت و از دستیابی به مالکیت منافع در صندوق های تامینی و صندوق های سهام خصوصی.

کشورها ضعیف محدودیت های تایید شده در روز پنج شنبه بانک ها اجازه خواهد داد به راحتی سرمایه گذاری در زمینه های مختلف سرمایه گذاری.

تغییر حکومت نیز اجازه می دهد بانک ها برای جلوگیری از داشتن به کنار پول نقد در هنگام ساخت مشتقات معاملات بين اعضا از همان شرکت. که تغییر انتظار می رود که برای آزاد کردن میلیاردها دلار است که بانک ها خواهد شد در حال حاضر در دسترس برای سرمایه گذاری های دیگر.

معاوضه یک شکل از مشتقات تجارت است که در آن دو طرف متعهد به پرداخت ارز بر اساس بازار حرکات مانند تغییر در نرخ بهره. عدم شفافیت در این بازار کلیدی در کمک به بحران مالی 2008.

قبل از مرگ او در ماه دسامبر در سن 92, ولکر با انتقاد از تغییر حکومت گفت: "تقویت ریسک در سیستم مالی را افزایش می دهد, خطر اخلاقی و کارائی حفاظت در برابر تضاد منافع که خیلی نکته ها بر روی صفحه نمایش در طول بحران."

در علاوه بر این به فدرال رزرو و FDIC تغییرات شد و تایید شده توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار دفتر حسابرسی از ارز و کمیسیون معاملات آتی کالا.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن