چگونه است MN هوازدگی coronavirus همه گیر? در اینجا نگاهی به 7 مناطق

در 10 هفته پس از اولین coronavirus مورد تایید شد در مینه سوتا زندگی شده است طرح میتوانست برای همه.و تغییرات نی

توسط NASERINEWS در 28 اردیبهشت 1399

در 10 هفته پس از اولین coronavirus مورد تایید شد در مینه سوتا زندگی شده است طرح میتوانست برای همه.

و تغییرات نیز آشکار در دولت واکنش و آمادگی.

پس از مقامات دولتی و ارائه دهندگان خدمات سلامت در ابتدا تلاش برای پاسخگویی به تست تقاضای تست در حال حاضر بصورتی پایدار و محکم در حال افزایش است.

بیمارستان درهم به آماده به اندازه کافی تخت های مراقبت ويژه و در حال حاضر در مینه سوتا است و نزدیک به رسیدن تعداد که لازم باشد می تواند در اوج تقاضا.

هفت صد Minnesotans فوت کرده اند از COVID-19 در دو ماه و با بسیاری از مرگ و میر در میان ساکنان مراقبت طولانی مدت مقامات دولتی می گویند که آنها در حال تقویت پاسخ در کسانی که امکانات.

تامین تجهیزات حفاظت فردی در مینه سوتا است که بهتر از آن بود پس از کمک های مالی فدرال حمل و نقل و تدارکات نیروی کار.

رژیم صهیونیستی. تیم Walz گفت: در ماه گذشته در دولت خود از دولت که آدرس COVID-19 بیش از مینه سوتا را شدیدترین زمستان.

"متاسفانه ما نیست از طریق زمستان هنوز" Walz گفت: در پرداختن به Minnesotans در روز چهارشنبه. "این چند هفته گذشته دشوار بوده است و آن را به دریافت بیشتر به چالش کشیدن اما ما از این طریق دریافت کنید."

چگونه ما از طریق گرفتن? پیشگامان مطبوعات در زمان یک نگاه در ایالت مینه سوتا در پاسخ به COVID-19 در هفت حوزه کلیدی:

— مارا H. Gottfried

آزمایش – در زمان ماه برای رسیدن به آستانه

تست کیت در سطل های پلاستیکی, برچسب زمان و اولین نامه از بیمار نام خانوادگی صبر برای تحویل به یک درایو-تا COVID-19 تست سایت در یک HealthPartners مراقبت فوری درمانگاه در خیابان در روز شنبه, مارس 14 سال 2020 است. (جان Autey / پایونیر پرس)

مانند بسیاری از ملت ها و کشورها در سراسر جهان مینه سوتا تلاش کرده است برای تست به اندازه کافی برای ساکنان coronavirus به درک کامل آن تاثیر بر دولت است. به تاریخ مورد 134,000 آزمایشات در بر داشت بیش از 14,000 coronavirus موارد در مینه سوتا اما مقامات بهداشتی معتقدند که این عفونت ها بسیار گسترده تر.

در چند هفته اول از شیوع مینه سوتا بود و متکی به مراکز کنترل و پیشگیری بیماری ها در آتلانتا به روند coronavirus آزمون. که پس از فدرال کیت های آزمایش فرستاده متحده در ابتدا یافت می شود نادرست است.

هنگامی که دولت قادر به شروع آزمایش به صورت محلی و تعدادی از بیماران به نمایش در آمده محدود کمبود آزمون های حفاظتی تجهیزات پزشکی کارگران نیاز به جمع آوری نمونه ها و مواد شیمیایی به پردازش آنها است.

Walz به نام "moonshot" رویکرد به توسعه گسترده تست. یک همکاری بین وزارت امور خارجه, وزارت بهداشت, کلینیک مایو دانشگاه مینه سوتا و دیگر ارائه دهندگان خدمات سلامت به وعده ارائه آن را با احتمالی تست ظرفیت نزدیک 20,000 نمونه در هر روز.

غربالگری ویروس' حضور و ویروس-آنتی بادی های مبارزه با ابزار حیاتی با خیال راحت به بازگشایی بخش هایی از ایالت مینه سوتا که بسته شده اند به سرعت ویروس گسترش یافته است.

روز شنبه وزارت امور خارجه گزارش جدید روزانه بالا توسط پردازش 8,064 آزمون.

— کریستوفر ماگان

بیمارستان – ICU تخت آماده

کادر پزشکی جمع آوری و در یکی از بخش های در بتسدا در بیمارستان سنت پل بود که تبدیل به یک COVID-19 تخصص مرکز مراقبت. (جان Autey / پایونیر پرس)

زمانی که این بیماری همه گیر آمد به مینه سوتا بیمارستان تبدیل شده خود را در داخل و خارج تقریبا به معنای واقعی کلمه. ویروس آزمایش منتقل شدند به بیمارستان پارکینگ. خانواده های بیماران به خانه فرستاده شدند و اعمال جراحی الکتیو بودند را در خود نگه دارد. به زودی پس از پرستاران بودند furloughed توسط صدها نفر.

کل فولاد واحد منتقل شده است به خواهر و بیمارستان ها برای جدا کردن COVID-19 بيمار و در مورد M بهداشت فرویو را بتسدا بیمارستان 90 تخت توانبخشی بیمارستان در خارج از مرکز شهر سنت پل در حال حاضر عمل به عنوان یک مراقبت ويژه COVID-19 تسهیلات.

در همان زمان, M بهداشت فرویو گزارش کرده است ضرر و زیان از 30 میلیون نفر در هر هفته است.

سخت برنده شد هدف آزاد کردن تخت های مراقبت ويژه برای یک بیمار افزایش ناشناخته بسیاری در حالی که نگه داشتن کارکنان و غیر COVID-19 بازدید کنندگان از تبدیل شدن به آلوده.

دولت و صنعت مقامات می گویند این نتایج شده اند امیدوار کننده از نظر ICU ظرفیت اما ویرانگر برای سلامت شبکه های مالی.

مینه سوتا به حدود 143 بيمارستان که 100 روستایی است. بسیاری از آنها کوچک هستند مجوز برای کمتر از 100 تخت و همه آنها را لمس به طور مستقیم یا غیر مستقیم توسط COVID-19.

Walz این ماه گفت: بيمارستان ها با پادمان کافی می تواند به تدریج بازگشایی به اولویت بیماران و اعمال جراحی الکتیو با سرعت خود را دارند اما مینه سوتا انجمن بیمارستان هنوز در انتظار تجهیزات پزشکی, به یک رکورد از دست دادن $2.9 میلیارد دلار از اواسط ماه مارس تا اواسط ماه ژوئن.

در ماه مارس دولت گزارش نیاز به دسترسی به حدود 240 خالی ICU تخت.

از روز جمعه این دولت موجودی بود در 1,241 تخت های مراقبت ويژه که 991 بودند در استفاده از مجموع 250 در دسترس تخت. یکی دیگر از 806 تخت می تواند آماده ظرف 24 ساعت و اضافی 549 می تواند در عرض 72 ساعت با توجه به اضطراری دولت در عملیات آمار و ارقام.

قرار می دهد که این دولت در مجموع ICU ظرفیت در 2,596 تخت هر چند هنوز هم زیر 3000 به 3,300 تخت است که می تواند مورد نیاز در اوج تقاضا با توجه به های اخیر مدل سازی داده ها از دانشگاه مینه سوتا است.

دولت به شناسایی سایت های اضافی که در آن می تواند ایستادن بیماران در عجله برای نقاهت و مراقبت متوسط مراقبت و خدمات دیگر. بحران تخت های مراقبت در حال حاضر تعداد 2,500 از اولیه 1,800.

اگر لازم دیگر 5,775 "جایگزین مراقبت از" تخت برای غیر COVID-19 بیماران شناسایی شده اند در هتل ها و خوابگاه توقیف کوچک بیمارستان ها و یا سایر تجهیزات پزشکی که می تواند آزاد کردن فضای بیشتری در داخل سیستم بیمارستان.

— فردریک Melo

تلفات — 700 مرگ و میر سالمندان, ضربه سخت

مینه سوتا ساکنان که فوت کرده اند از COVID-19 عوارض عبارتند از راست به چپ ردیف بالا غنی هرمان اسکات ملتر و آن Hornickel Yuska; از چپ به راست ردیف وسط سوزان جک Faralyn هویر, محمد عمر و دیوید Goulette; از چپ به راست ردیف پایین کلارک Osojnicki لری Windrum و جاشوا پیرسون. (حسن نیت ارائه میدهد عکس)

مینه سوتا مرگ و میر از COVID-19 در 11 مورد از هر 100 ، 000 ساکنان این است که حدود نیمی از میانگین ملی از 22 مرگ و میر در هر 100 ، 000 نفر. اما سوتا مرگ و میر بالاتر از کشورهای مشابه اندازه -- ویسکانسین, آیووا, میسوری و تنسی همه باید در مورد همان تعداد زیادی از مردم و کاهش نرخ مرگ و میر.

پشت اعداد از 700 Minnesotans که مرده بود به عنوان روز شده است داستان خود را — آنها پدر و مادر و پدربزرگ و مادربزرگ, شوهران و همسران.

COVID-19 ثابت شده است اکثر کشنده برای Minnesotans. بیش از 80 درصد از مرگ و میر شده اند در میان مردم حداقل 70 سال است.

"ما همچنین می دانیم این ویروس به خصوص کشنده برای سالمندان ما" Walz گفت. "این در حال حاضر به سرقت رفته زندگی بسیاری از بزرگترین نسل. ما باید همه چیز را در قدرت ما برای محافظت از ما مسن تر Minnesotans."

مرگ در مینه سوتا شده اند متمرکز در دراز مدت مراقبت از امکانات — بیش از 80 درصد ساکنان خانه های سالمندان زندگی کمک و یا مراکز مشابه.

Walz و کمیسیون بهداشت و درمان Jan مالکوم اعلام کرد پنج نقطه "طرح نبرد" در مارس 7 برای تقویت coronavirus پاسخ در دراز مدت مراقبت از امکانات که شامل تست بیشتر بیشتر تجهیزات حفاظت شخصی بیشتر کارکنان و تدارکات در یک نظامی در مقیاس.

حدود 20 از اعضای گارد ملی شروع به تست ساکنان و کارکنان در مراقبت دراز مدت با امکانات شناخته شده coronavirus شیوع و گارد اعداد گسترش خواهد یافت به عنوان مورد نیاز است.

— مارا H. Gottfried

تجهیزات حفاظت فردی — پرسشنامه رشد می کند

پرستار ثبت شده لیندسی استوارت در, لاتکس, دستکش, به عنوان او نشان می دهد مراحل درگیر در پوشیدن و doffing شخصی حفاظت تجهیزات در بتسدا در بیمارستان سنت پل در پنج شنبه, مارس 26 سال 2020 است. (جان Autey / پایونیر پرس)

روزانه, مینه سوتا, بیمارستان سوختگی از طریق شخصی به اندازه کافی تجهیزات حفاظتی به ساز و برگ ارتش. که 80,000 ماسک صورت, 8,000 عینک و چهره سپر 712,000 غیر دستکش 39,000 لباس و 11,000 N95 ماسک با توجه به حالت چهره.

اولین خبر خوب. در زمان استفاده از نرخ های بین بیمارستان و دولت اضطراری انبار موجودی مینه سوتا در حال حاضر شش ماه عرضه از ماسک و در دست هر چند تنها 17 روز عرضه لباسهای. موارد دیگر زمین در جایی در وسط.

اما اگر استفاده از دو برابر به عنوان اعمال جراحی الکتیو دوباره آنلاین و یا در صورت COVID-19 بیمار افزایش? دولت تخمین می زند که چهار ماه عرضه N95 ماسک می تواند در دو ماه. 47-بعد از عرضه غیر دستکش می تواند در 24 روز.

برای ماه ها و بیمارستان و مراکز بهداشتی درمانی و خانه های پرستاری و دیگر ارائه دهندگان مراقبت های درهم اند برای قرار دادن به اندازه کافی تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) به ساز و برگ کارگران در یک بار-در-100-سال همه گیر.

این یک بالابر های سنگین با چالش های پیش رو اما مقامات دولتی می گویند آنها در یک محل بهتر از آنها در مارس تشکر در بخشی به جامعه کمک های مالی فدرال حمل و نقل و تدارکات نیروی کار با همکاری ریاست Ecolab مدیر عامل داگ بیکر.

دولت اضطراری تامین انبار که شروع به خالی در حال حاضر 30 تا 40 محموله یک روز برای حفظ دهندگان از انجام بدون.

نه هر کس موافق است آن را به اندازه کافی و تقاضا است و به احتمال زیاد افزایش می یابد به عنوان اعمال جراحی الکتیو دوباره آنلاین.

کارگران خط مقدم مانند پرستاری و پرستاران مشاوران می گویند آنها هنوز هم در حال انتظار برای جیره و استفاده مجدد از تجهیزات اساسی از جمله فولاد ماسک آنها ممکن است هنگامی که نظم بوده برای پوشیدن از اتاق بیمار به اتاق بیمار. روز چهارشنبه مینه سوتا انجمن پرستاران طرح اعتراض در خیابان.

مقامات دولتی می گویند صنعت پزشکی است که هنوز هم انتظار می رود به دنبال خود PPE و دولت انبار است که به منظور جلوگیری از شکاف برای کمک به بیمارستان ها و مراکز مراقبت کنید تا آینده خود را حمل و نقل می رسد.

— فردریک Melo

مدل سازی — پیش بینی مرگ رها

برخی از این قلب که کاترین و جیمز Kleingartner گیاه را کوتاه پیام برای گیرنده مثل این یکی برای بکی کارلسون از مینیاپولیس, پرستار پزشک شده که ساعت های طولانی در طول COVID-19 بحران است. (جان Autey / پایونیر پرس)

مینه سوتا شده است با استفاده از مدل آماری تقریبا از شیوع کروناویروس آغاز شد در اوایل ماه مارس. دولت وزارت بهداشت و دانشگاه مینه سوتا باید تیمی را برای ایجاد یک مدل که در حال حاضر در سوم خود را تکرار.

این مدل تلاش برای پروژه چگونه بسیاری از Minnesotans گرفتن این ویروس چگونه بسیاری از کسانی که عفونت های جدی خواهد بود به اندازه کافی به نیاز به بستری شدن در بیمارستان و چگونه بسیاری از مردم ممکن است مرد از COVID-19. وجود دارد بسیاری از متغیرها و افسران به دنبال روند به جای دقیق پیش بینی.

Walz متکی است این مدل و همچنین دیگر اطلاعات به راهنمای خود را تصمیم گیری در مورد بسته شدن رستوران ها و کافه ها در حال حرکت از کلاس های درس مدارس به صورت آنلاین و سفارش Minnesotans به ماندن در خانه به جز ضروری سفر.

نقطه ای از این محدودیت نمی شد برای جلوگیری از گسترش این coronavirus اما برای به تاخیر انداختن آن به اندازه کافی بلند است که دولت را در بیمارستان ها و کلینیک ها می تواند آماده بود که COVID-19 عفونت اوج این تابستان.

برآورد اولیه یافت می شود که به عنوان بسیاری از 60,000 Minnesotans می میرند از COVID-19 اگر هیچ جامعه استراتژی کاهش در جای خود قرار گرفتند چرا که سیستم مراقبت های بهداشتی می تواند غرق شود. پس از داشتن زمان بیشتر برای آماده سازی برآورد منتشر شد شنبه پروژه کمتر از نیمی از این تعداد مرگ و میر با این بیماری همه گیر ،

"دیدن آنچه که در آینده ما به شما گفت که ما آماده است. ما از شما خواسته به سرعت گسترش ویروس با ماندن در خانه. ما به شما گفت که ما نیاز به زمان برای آماده شدن برای این مبارزه" Walz گفت: در یک آدرس به Minnesotans روز چهارشنبه اعلام برخی از محدودیت ها را به زودی منقضی خواهد شد. "ما استفاده کرده اند که زمان عاقلانه است."

— کریستوفر ماگان

اجتماعی فاصله — نه ماندن از هم جدا به عنوان مقدار

ساعت شلوغی ترافیک در رو به مشرق ایالتی 94 است و قطعا سبک تر از رفتن به مرکز مبادلات از سنت پل به عنوان مردم ماندن در خانه برای محدود کردن گسترش coronvirus همه گیر در پنج شنبه, آوریل 2 سال 2020 است. (جان Autey / پایونیر پرس)

پس از هفت هفته از بودن در زیر یک مادر اقامت در خانه سفارش با هدف کاهش گسترش coronavirus سفارش انقضای روز یکشنبه در 11:59 p. m. اما این بدان معنا نیست که ما می توانیم بازگشت به عادی شدن امور Walz گفت.

تحت یک ابتکار جدید به نام ایمن ماندن MN ساکنان هنوز هم خواست به ماندن نزدیک به خانه و محدود کردن سفر به چه ضروری پس از اقامت در خانه سفارش به پایان می رسد. Walz تشویق افرادی که از خانه کار می کنند برای ادامه و کسانی که بیش از 65 سال یا که زمینه ای شرایط پزشکی برای حفظ ماندن در خانه اگر آنها قادر است.

"پوشیدن ماسک هنگامی که شما بیرون رفتن به فروشگاه" Walz گفت. "ماندن نزدیک به صفحه اصلی اگر شما به سفر و جمع آوری تنها در گروه 10 و یا کمتر و نگه داشتن 6 پا جدا از هر یک از شما."

چگونه باید Minnesotans شانس با اجتماعی فاصله? نه به عنوان خوب به عنوان آنها در ابتدا اقدامات مختلف نشان می دهد.

این ممکن است به دلیل های اخیر بهتر آب و هوای بازگشایی برخی از کسب و کار و یا افرادی که تجربه "قرنطینه خستگی."

ملی رتبه بندی توسط یک شرکت به نام Unacast بود به مینه سوتا a D برای اجتماعی فاصله گرفتن از دوشنبه; ایالات متحده به عنوان یک کل بود-D. نمرات آمده از سه اقدامات اجتماعی فاصله عمدتا بر اساس تلفن همراه داده ها — این ناشناخته خواهد ماند و از یک نمونه از جمعیت است.

شورای شهر است که تجزیه و تحلیل روزانه آزادراه سفر در طول زمان در سراسر شهرهای دوقلو و دولت نشان می دهد که روزانه نسبی کاهش می دهد.

پس از ترافیک در منطقه مترو پایین بود به طور متوسط 56 درصد در هفته اول اقامت-در-صفحه اصلی سفارش بیشتر مردم شده اند در جاده ها به تازگی ترافیک بود که اخیرا به طور متوسط 40 درصد پایین تر از هنجار.

— مارا H. Gottfried

اقتصاد – 668K نرخ بیکاری

میسی و رزدیل مرکز در رزویل بسته شد به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس در روز چهارشنبه 8 آوریل سال 2020 است. (اسکات Takushi / پایونیر پرس)

در حالی که نرخ بیکاری را شروع کرده اند به فلات سراسر کشور از شکستن رکورد تعداد سرسام آور هستند با این وجود.

در واقع پس از 16 مارس در مجموع 668,823 مردم در سراسر کشور به کار گرفته شده برای بیمه بیکاری.

Walz گفت تقریبا یک سوم از دولت نیروی کار به کار گرفته شده برای بیمه بیکاری در چند ماه گذشته به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس همچنان به گسترش در سراسر کشور است.

مواد غذایی و آشامیدنی در خدمت کارگران شده اند و بسیاری نهفته COVID-19 بحران با 51,619 مردم برای استفاده از بیمه بیکاری با توجه به مینه سوتا وزارت اشتغال و توسعه اقتصادی است. در نظر داشته باشید که بیش از 10000 نفر بالاتر از نزدیک ترین بخش از کارگران است.

در حالی که آن را هنوز هم معلوم نیست در دراز مدت چه پیامدهای خواهد بود محلی اقتصاددان علامت رایت گفت: در ماه گذشته است که آن را نمی ممکن است به عنوان بد به عنوان مردم فکر می کنم.

"من گمان می کنم که اگر ما می توانید این ویروس را تحت کنترل زودی بسیاری از مردم را به بازگشت به تا حدودی راه آنها از قبل گفت:" رایت, معاون ارشد و مدیر تحقیقات در بانک فدرال رزرو مینیاپولیس "من شگفت زده نمی شود اگر این تغییرات در کمتر رادیکال تر از آنچه که برخی از افراد انتظار دارند."

خواهد شد که دور تا حد زیادی در زمانی که بیشتر کسب و کار بازگشایی در سراسر کشور. Walz چهارشنبه اعلام کرد که فروشگاه های خرده فروشی در مراکز خرید و کسب و کارهای دیگر می توانید بازگشایی دوشنبه تخمین زده شده است که برای بازگشت به 37,000 بیشتر مردم به کار بیش از چند هفته آینده.

علاوه بر این طرح برای کافه و رستوران و آرایشگاه و سالن در میان کسب و کارهای دیگر مجاز به بازگشایی شروع ژوئن 1.

در حالی که باید کمک به تقویت اقتصاد در فوری پس Walz محفوظ حق را یک گام به عقب در هفته های آینده اگر وضعیت آن.

— Dane Mizutani



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن