گرگور Chisholm: جیز آبی تا به حال به از دست دادن این بازی. این تنها امن تماس

این خواهد بود یک مدت طولانی قبل از ما در زندگی به حالت عادی بازگشت اما در هر حال حاضر و پس از آن ما می تواند ب

توسط NASERINEWS در 29 تیر 1399

این خواهد بود یک مدت طولانی قبل از ما در زندگی به حالت عادی بازگشت اما در هر حال حاضر و پس از آن ما می تواند به فکر فریب خورده جامعه مدرن است که در مسیر برگشت.

Coronavirus مربوط به محدودیت ها شروع به سهولت در انتاریو و در سراسر کشور است. کسب و کار به آرامی در حال بازگشایی. مردم شروع به احساس آزادی بیشتری به ترک خانه های خود و بازگشت به روال زندگی روزانه خود را.

لحظاتی وجود دارد که همه چیز را احساس می کند حق دوباره در جهان است. پس از آن شما به نوبه خود در تلویزیون و یا خواندن روزنامه و یادآوری چقدر خطرناک COVID-19 می شود و چقدر شایع است, آن را هنوز هم است. چه اگر به درستی رفتار نمی شود, آن می تواند یک ملت را به زانو با کمی و یا بدون هشدار.

دولت فدرال تصمیم در بعد از ظهر شنبه به کاهش جیز آبی' درخواست برای منافع ملی معافیت مرزی سفر به عنوان آخرین یادآوری است که این بیماری همه گیر است که به مراتب بیش از.

بر خلاف بسیاری از قبلی بیماری های عفونی, این یکی وارد بر آستان ما. آن را تعطیل اقتصاد ما برای ماه منجر به رکورد بیکاری در سطح و منجر به بی سابقه محرک بسته از تمام سطوح دولت. این ویروس هنوز وجود دارد در درون مرزهای ما اما پس از مقدار زیادی از کار سخت و فداکاری آن را قابل کنترل تر از قبل از آن بود.

همین نمی توان گفت در مورد ایالات متحده یک کشور است که نازل شده به هرج و مرج و که در آن چیزی به عنوان ساده به عنوان با پوشیدن یک ماسک تبدیل به یک دکمه مسئله سیاسی است. شده است وجود دارد در کنار رهبری از سطح فدرال را ترک کرده است که هر یک از دولت دفاع از خود و آینده خود را با دستورالعمل. با بیش از 75 ، 000 مورد جدید گزارش روز شنبه بدترین روز هنوز هم به آینده.

این دلیل که چرا لیگ اصلی بیس بال را به طور منظم فصل نمی خواهد در این راجرز مرکز در تابستان امسال است.

این بود که هرگز در مورد ورزش خود را. جیز رو در چیزی بسیار بزرگتر از یک بازی است. این است که در مورد کانادا که مایل به ادامه فاصله خود را از یک ناکارآمد همسایه که به نظر می رسد از دست داده اند و تماس با واقعیت است.

MLB و جیز اقدام به سهولت دولت فدرال نگرانی با یک 176-صفحه سند ترسیم سلامت و ایمنی خود را از پروتکل های. پیشنهاد نام برای همه بازیکنان و پرسنل به قرنطینه در راجرز مرکز در طول مدت اقامت خود در تورنتو است.

بازیکنان به وارد از طریق منشور خصوصی و یک اتوبوس خصوصی به مجاور هتل ماریوت. هیچ کس مجاز به ترک Rogers Centre رد پا و کسانی که نافرمانی خواهد مواجه شده اند امکان $750,000 جریمه و زندان هم.

MLB سفر حزب نیز راه اندازی شد به آزمایش می شود هر روز دیگر در سراسر 60-بازی فصل. اضافی بینی سواب آزمون پیشنهاد شده توسط جیز و MLB برای تمام کسانی که در تلاش برای عبور از مرز کانادا و هر کسی که تست مثبت خواهد به دست آورده اند نه ورود. بیس بال امید خود را از پروتکل های به مراتب دقیق تر از کسانی که برای فرد به طور متوسط خواهد بود به اندازه کافی برای متقاعد کردن دولت فدرال به اعطای تصویب. آنها نبودند.

این مسئله که آژانس بهداشت عمومی کانادا و اداره مهاجرت و پناهندگان و شهروندی نمی تواند قبول شد مکرر مرزی سفر به خصوص به و از نقاط داغ مانند فلوریدا و گرجستان است. بر خلاف NHL طرح که مرتب برای تیم وارد hub شهرستانها و اقامت وجود دارد MLB برنامه به نام برای مسافرت های منظم هر دو یا سه روز. جدید تیم ها و بازیکنان می شده اند اینجا ورود هر هفته.

وجود دارد همچنین پرسش های بی پاسخ در مورد خطر چقدر بازیکنان و کارکنان خواهد بود در معرض در حالی که در ایالات متحده آمریکا

بر خلاف NBA که راه اندازی یک حباب در دیزنی جهان در نزدیکی اورلاندو فلوریدا., بازیکنان رایگان به ترک ورزشگاه و بازگشت به خانه. به آنها گفته شود به اقدامات احتیاطی اضافی اما حتی جیز infielder تراویس شاو به تازگی اعتراف کرد: "من نمی توانم اینجا نشسته و می گویند 100 درصد است که هر کس در حال رفتن به نشستن در اتاق هتل خود را."

تیم ها و بازیکنان کنار گذاشته شده اند به آمده تا با دستورالعمل های خود را برای محافظت از خود دور از در ballpark. ظاهرا پروتکل بودند به اندازه کافی برای برآوردن انتاریو و تورنتو دولت. آنها نمی شد, اما به اندازه کافی برای متقاعد کردن دولت فدرال.

"کانادا شده است قادر به صاف منحنی در بخش های بزرگ به دلیل فداکاری های کانادایی ساخته شده اند گفت:" مارکو Mendicino کانادا وزیر مهاجرت و مهاجرین و تابعیت. "ما درک می کنیم ورزش حرفه ای مهم برای اقتصاد و به کانادایی ها. در همان زمان دولت ما ادامه خواهد داد را به تصمیم گیری در مرز بر اساس توصیه ما کارشناسان بهداشت و درمان به منظور حفظ سلامت و ایمنی از همه کانادایی ها."

آن را سخت به استدلال می کنند که با منطق. MLB را از پروتکل های محدود کردن خطرات مرتبط با پخش coronavirus اما آنها نمی از بین بردن همه آنها را. تمام طول می کشد یک هتل تمیز کننده, راننده اتوبوس یا ورزشگاه کارمند برای تبدیل شدن به آلوده وجود دارد و می تواند یکی دیگر از مقیاس گسترده ای شیوع.

برای یک کشور اعلام کرد که فقط 252 مثبت آزمون در سراسر کشور در روز جمعه آن را یک خطر — هر چقدر کوچک — و نه ارزش مصرف است.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

جیز هنوز هم پیدا کردن خود را بدون یک خانه برای تابستان. اردوگاه های آموزشی تنظیم شده است برای قرار دادن تا روز دوشنبه در Rogers Centre قبل از دو بازی نمایشگاه سری شروع می شود در بوستون روز بعد. یک بار جیز ترک کانادا, آنها اجازه داده نخواهد شد تا زمانی که وضعیت در ایالات متحده را بهبود می بخشد. Mendicino دفتر گفت: تصمیم خود را در اثر باقی می ماند از طریق فصل به طور منظم برنامه ریزی شده به پایان سپتامبر. 27 اما استثنا می تواند ساخته شده است در ماه اکتبر برای این پست از فصل اگر ویروس تحت کنترل است.

که در آن جیز رفتن از اینجا است که هنوز هم روشن نیست. آموزش خود را پیچیده در Dunedin, Fla. در ابتدا در نظر گرفته شد برنامه پشتیبان گیری اما با موارد افزایش در منطقه است که گزینه دیگر به عنوان جذاب. به جای جیز می تواند راه اندازی فروشگاه در بوفالو است که خانه خود را به سه گانه-A وابسته است.

بوفالو شهردار بایرون W. Brown شد سریع به صدای جیر جیر خود را برای حمایت از این ایده در شنبه اما مسئله این است که این شهر Sahlen زمینه است که تا به MLB استاندارد. روشنایی منسوخ شده است وجود دارد هیچ مناسب برای راه اندازی یک ویدیو پخش غرفه و اجتماعی فاصله خواهد بود نگرانی در تنگ clubhouses. وجود دارد همچنین می تواند مسائل فنی با پخش بازی و به عنوان جیز " اول "صفحه اصلی" بازی بافندگی در جولای 29, وجود ندارد, زمان زیادی برای ارتقا به پارک و یا کاوش جایگزین ترتیبات.

آمریکایی ها ممکن است ما نزدیک ترین متحدان و در عین حال در حال حاضر بسیاری از ما ترجیح می دهند به باقی می ماند اجتماعی دور از آنها. ما کامل نیست. وجود دارد مقدار زیادی از کانادایی ها که با حضور anti-ماسک تظاهرات و به نوعی بر این باورند coronavirus یک غول جعل با وجود تمام شواهد علمی به خلاف. ولی ما از آنچه اتفاق می افتد وجود دارد حداقل در حال حاضر.

ایالات متحده نمی آیند نزدیک به مصرف COVID-19 به طور جدی به اندازه کافی. ما با انجام کارهای متفاوت در اینجا. متاسفانه برای جیز آنها در وسط آن است.

این تصمیم بود بزرگتر از بیس بال. بهداشت عمومی باید در اولویت بالاتر از هر چیز دیگری در این مورد آن بود.

Gregor Chisholm

تاریخ گفتگو

س:

چه چیزی شما فکر می کنم تصمیم گیری ؟ به اشتراک گذاری افکار خود را

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب