شرقی دانشگاه واشنگتن تیم ها و مربیان و مدیران در صورت کاهش بودجه - سه شنبه, 25 Jun 2020 PST

به عنوان شرقی واشنگتن چهره عمده campuswide کاهش بودجه به دلیل تلاقی coronavirus و کاهش ثبت نام آغاز شد که سال

توسط NASERINEWS در 6 تیر 1399

به عنوان شرقی واشنگتن چهره عمده campuswide کاهش بودجه به دلیل تلاقی coronavirus و کاهش ثبت نام آغاز شد که سال قبل از همه گیر ورزشی آن بخش مواجه بوده است با چند تسمه سفت تصمیم گیری.

شرقی دو و میدانی در حال حاضر رو به یک $5.9 میلیون کسری و برای جلوگیری از افزایش بدهی بودند را به 3 درصد کاهش برای 2020-2021 سال تحصیلی قبل از coronavirus تعطیل کالج دو و میدانی در ماه مارس است.

این بخش پس خواسته شده است به 20 ٪ اضافی برش حدود 2.1 میلیون و صورت می تواند بیشتر وادار کردن دولت به اصلاح چربی از آنچه به طور گسترده ای در نظر گرفته استخوان در مقایسه با بسیاری دیگر از آسمان بزرگ کنفرانس اعضای ورزشی بودجه.

پس چگونه EWU را تشکیل می دهند به صورت گسترده از دست دادن ؟

سوم-سال EWU مدیر ورزشی لین Hickey روز پنجشنبه گفت که هر یک از EWU را در برنامه های ورزشی و واحدهای اداری از دست خواهد داد 30 درصد از عامل خود بودجه مدیران و مربیان خواسته شده است به کاهش در حقوق و حدود 12 موقعیت های خالی – در درجه اول اشتغال – در ورزشی بخش نخواهد بود پر شده است.

مربیان و مدیران ساخت $100 ، 000 یا بیشتر در صورت 10 درصد کاهش پرداخت. هر کسی را که بین $50,000 تا 100,000 دلار را 5 درصد کاهش و کسانی که کمتر از 50000 دلار را 3 درصد کاهش دهد.

Hickey گفت که او امیدوار است هر برنامه می توانید پیدا کردن راه های خلاقانه برای صرفه جویی در پول در سفر تیم, وعده های غذایی, استخدام, سفر, تجهیزات و هزینه های دیگر برای کمک به جبران کاهش است.

برای محافظت از خود دانش آموز-ورزشکار بورس پول EWU گرفتند به ضرر و زیان در عملیات.

"به جای پرواز چارتر, شما می خواهم پرواز تجاری" Hickey گفت. "به جای داشتن یک تیم غذا در این هتل شما را به Golden Corral.

"ما به دنبال در برنامه ریزی بازی که در آن شما می توانید از اتوبوس به جای پرواز کردن تعداد بازی ها بیشتر مراقب باشید در مورد چگونه ما صرف تجهیزات. که در آن ما جذب ما به عنوان بسیاری از بین المللی کودکان و نوجوانان در برنامه تنیس بنابراین ما به دنبال در چگونه ما در حال استخدام. ما می خواهید برای دریافت به عنوان بسیاری از در دولت-دانشجو-ورزشکاران به عنوان ما می توانیم. آن را دشوار است."

EWU بسکتبال مردان مربی Shantay Legans که برنده بزرگ آسمان کنفرانس عنوان فصل گذشته اعتماد به نفس است خود برنامه می توانید کار در اطراف فقدان پول است.

"این بسیار شدنی است. ما شده ایم انجام بیشتر با کمتر برای مدت زمان طولانی" Legans گفت. "ما باید به صورت هوشمند و با استفاده از سر ما. این چیزی است که همه ما می توانید انجام دهید. من فکر نمی کنم بازیکنان ما آن را احساس خواهد کرد و ما همیشه می خواهیم به انجام چه چیزی برای آنها بهتر است."

برخی از NCAA بخش مدارس به تازگی قطع nonrevenue ورزشی برای کمک به را تشکیل می دهند برای خود coronavirus ناشی از ضرر و زیان از جمله بزرگ آسمان اعضای کلرادو شمالی و جنوبی یوتا که خود را قطع تنیس برنامه های.

EWU دارای 14 برنامه های ورزشی و نمی تواند هر زمینه کمتر با توجه به عنوان IX محدودیت اما اگر مشکلات اقتصادی بدتر Hickey گفت: مدرسه ممکن است به امکان گرفتن چشم پوشی از NCAA به تعلیق یک برنامه برای یک فصل.

"ما توانسته ایم به دور ماندن از آن تا حد زیادی به خاطر ما تمام کارکنان به شدت به کاهش" Hickey گفت.

آینده EWU فوتبال – رتبه بندی در چند فصل بالای 25 سنجی – نامشخص است برای سال 2020 برنامه ریزی علت همه گیر.

تقریبا 80 درصد از فصل گذشته فصل دارندگان بلیط باید تمدید برای سال 2020 فصل است.

"ما برنامه ورزشی دارای حدود 1000 نفر از اهدا کنندگان" Hickey گفت. "ما باید در مورد 3000 و این چیزی است که ما در حال کار به سمت."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب