Astros آس جاستین Verlander به جراحی آرنج دست بقیه MLB فصل

Houston Astros آس جاستین Verlander را تحت تامی جان عمل جراحی و از دست بقیه فصل است.حاکم آل Cy جوان برنده جایزه

توسط NASERINEWS در 30 شهریور 1399

Houston Astros آس جاستین Verlander را تحت تامی جان عمل جراحی و از دست بقیه فصل است.

حاکم آل Cy جوان برنده جایزه اعلام این خبر شنبه در Instagram حساب در 1 1/2 دقیقه ویدئو.

"در بازی شبیه سازی شده چند روز پیش احساس کردم چیزی در من آرنج و پس از نگاه کردن به من MRI و گفتگو با برخی از بهترین پزشکان در جهان, ما تعیین کرده اید که تامی جان عمل جراحی من بهترین گزینه" Verlander گفت.

او انداخت به hitters در روز چهارشنبه برای اولین بار از او مجروح شد در این تیم بازکن در جولای 24. او انداخت 50 رزین در اغل گاو یا حشم قبل از پرتاب در حدود 25 رزین به hitters در شبیه سازی دو نوبت.

"من سعی کردم به عنوان سخت به عنوان من می توانم به عقب می آیند و بازی این فصل" Verlander گفت. "متاسفانه بدن من فقط نمی همکاری می کنند."

Verlander شده مجروح لیست با یک ساعد راست فشار است. او رفت و 21-6 با 2.58 عصر در 2019.

"بدیهی است که این خوب نیست اخبار" Verlander گفت. "اما من قصد دارم برای رسیدگی به این تنها راه من می دانم که چگونه. من خوشبین هستم. من قصد دارم برای قرار دادن سر من پایین کار سخت حمله این ناتوانی و امیدوارم آمده از طرف دیگر بهتر است برای آن.

"من واقعا معتقدم که همه چیز است که همه چیز را با دلیل اتفاق می افتد و اگر چه 2020 است مکیده امیدوارم که این روند نوتوانی است که همه گفته و انجام داده, این اجازه خواهد داد که من به شارژ از طریق ای و سالم باشد تا زمانی که من می خواهم و زمین تا زمانی که من می خواهم و انجام برخی از اهداف که من می خواهم در زندگی حرفه ای من."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب