در خط مقدم: دولت ماهی ها و حیات وحش پلیس راهنمایی پیشنهاد و درخواست به عنوان دولت زمین های باز به عمومی - سه شنبه, 05 مه سال 2020 PST

یادداشت سردبیر: در خط مقدم به رسمیت می شناسد کسانی در جامعه هستند که مقابله با این بیماری همه گیر کوروناویروس

توسط NASERINEWS در 16 اردیبهشت 1399

یادداشت سردبیر: در خط مقدم به رسمیت می شناسد کسانی در جامعه هستند که مقابله با این بیماری همه گیر کوروناویروس در حالی که بقیه از ما انجام بخشی از ما پله به عقب.

افسر داگ شاه از واشنگتن گروه از ماهی ها و حیات وحش پلیس آماده است تا به صورت ویژه "بازکن" سه شنبه.

در روز سه شنبه نه تنها دولت اراضی بخشی از فاز 1 از واشنگتن همه گیر بازگشایی طرح اما ماهیگیری و چند فصل شکار باز نیز هست.

پادشاه, که با این نسخهها کار در Stevens County انتظار "در خانه بمانند سالم" منظور خواهد شد و به احتمال زیاد باعث بیشتر مردم به استفاده از روز سه شنبه بازگشایی.

"من دیده ام که کل این چیزی که واقع شده و آورده مردم را در خارج" پادشاه گفت:.

بازگشایی خواهد شد یک فرصت برای شاه و افسران همکار خود را به بازگشت به خود را به طور منظم وظایف. در طول ماه گذشته شده اند حمل و نقل بیش از 10000 تست کیت و هزاران موارد از تجهیزات حفاظت شخصی در سراسر کشور.

"ما آن را مانند اسب اکسپرس گفت:" کاپیتان دن Rahn که مسئول نظارت بر اکثریت شرقی واشنگتن WDFW افسران پلیس.

WDFW پلیس در حال راه اندازی مأموران اجرای قانون که در همان آکادمی که همه دولت مأموران اجرای قانون. تمرکز اصلی خود را که اجرای ماهی و حیات وحش, قوانین, اما آنها اغلب به عنوان پشتیبان به سازمان های دیگر و می تواند افراد را بازداشت Rahn توضیح داد.

برای پادشاه کار برای WDFW شد یک فرصت نه تنها به صرف روز خود را در خارج اما برای کمک به حفاظت از محیط زیست. پادشاه مطالعه زیست شناسی در کالج اما پس از آن متوجه شدم "اجرای طرف ضروری کنار حفاظت از محیط زیست." او شده است با WDFW پلیس پس 2012, خدمت, در Stevens County برای سه سال گذشته است.

او گفت: این شهرستان پر است از "سنگهای پنهان است."

"این فقط stunningly زیبا" شاه گفت.

پادشاه گفت: او کار فصلی است مبتنی بر شکار و ماهیگیری, فصل, با امنیت عمومی همیشه در خط مقدم. تابستان است و متمرکز در قایقرانی و ماهیگیری.

"من فکر می کنم آن را به مانند هر بازکن" پادشاه گفت: از سه شنبه. "این مطمئن شوید که مردم نمی با استفاده از منابع عمومی."

وقتی که می آید برای ماهیگیری به خصوص در دریاچه ها شده اند که مجهز با ماهی "آن گاهی اوقات بسیار آسان برای گرفتن حد خود را" پادشاه گفت:.

WDFW پلیس متمرکز در آموزش و پرورش طی ماه گذشته در حالی که دولت زمین بسته بودند. افسران توضیح داد: به مردم نقض نظم و چرا از دولت زمین بسته بودند – یعنی از آنجا که روند رسیدن به منطقه ای که در آن افراد می تواند ماهی یا شکار Rahn گفت: همچنین به معنای توقف در فروشگاه رفاه چیدن لوازم و اقامت در هتل.

"من خودم را انجام خیلی بیشتر آموزش و پرورش" پادشاه گفت:.

در منطقه 1 که امتداد از مرز کانادا به اورگان مرز وجود دارد تنها چند صد هشدارهای صادر شده در مورد تعطیلی Rahn گفت.

در حال حاضر با دولت اراضی بازگشایی شاه و افسران همکار خود را می تواند بازگشت به اجرای ماهیگیری و حیات وحش قوانین در حالی که تشویق مردم به فاصله اجتماعی.

"خوشبختانه ما در خارج کار می کنند که اجازه می دهد تا ما را به انجام بسیاری از این مسائل" پادشاه گفت: اجتماعی فاصله گرفت.

در حالی که دولت با قایق راه اندازی خواهد شد باز اسکله نیست و در عین حال از نصب و پادشاه گفت: به انتظار, صف های طولانی برای قرار دادن در.

"آماده می شود همه چیز را کمی طولانی تر در راه اندازی و فضل در که چون ما تمام شده است تغذیه و ما همه در خارج وجود دارد برای لذت بردن از همان چیزی که" پادشاه گفت:.

وقتی که می آید به بهار ترکیه فصل شاه توصیه شکارچیان برای شروع در ارتفاعات بالاتر از آنها به طور معمول در ابتدای فصل.

"حرکت نزولی این است که واقعا در نوع گرم و سنگین در بوقلمون کسانی که برای اولین بار دو هفته ای ایده آل برای که" پادشاه گفت:. "من می خواهم بگویم مردم به بالاتر رفتن از آنها به طور معمول قبل از آن."

پادشاه وجود دارد گفت: اغلب حوادث در طول ترکیه فصل به دلیل راه بوقلمون به نام در و استتار شکارچیان پوشند. وی یادآور شد شکارچیان به اطاعت از قوانین ایمنی.

پادشاه بزرگترین مشاوره برای بازگشایی هر چند ساده بود: "از آن لذت ببرید و خارج از منزل."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب