رایان برگ بازداشت به اتهام تخطی از قانون داخلی باتری

سابق NFL quarterback رایان برگ دستگیر شد و برای تخطی از قانون داخلی باتری در روز جمعه در پالم اسپرینگز کالیفرن

توسط NASERINEWS در 4 خرداد 1399

سابق NFL quarterback رایان برگ دستگیر شد و برای تخطی از قانون داخلی باتری در روز جمعه در پالم اسپرینگز کالیفرنیا.

برگ منتشر شد اواخر جمعه شب از Larry D. Smith Correctional Facility در 5.000 دلار (آمریکا) به قید وثیقه. وی قرار است در دادگاه در سپتامبر. 25 پاسخ به اتهامات عنوان شده علیه.

برگ دستگیر شد و در اوایل بعد از ظهر جمعه توسط پالم دزرت ، معلوم نیست که قربانی در این مورد است.

برگ, 44, یکی از بزرگترین پیش نویس رکود در NFL تاریخچه برخورد با کشت مواد مخدر قانونی و روانی-مسائل مربوط به سلامت پس از شعله ور از لیگ زمان او 25.

بسیار به کرات از QB دوم کلی انتخاب در سال 1998 پیش نویس NFL توسط شارژر یک نقطه در پشت دو بار قهرمان سوپر باول Peyton Manning. او به طول انجامید فقط سه سال در سن دیگو و پس از آن تا به حال روی لئامت دادن کوتاه با کابوی ها قبل از مشکلات شخصی و ضعیف بازی سوار او را از لیگ. او NFL حرفه ای با 4-17 رکورد با 14 touchdowns و 36 interceptions.

آن را خیره کننده سقوط برای یک بازیکن است که تا به حال به پایان رسید و سوم در Heisman رای گیری در طول فصل 1997 بازی برای واشنگتن و تصور می شد به مشروع شات برای اولین بار به طور کلی انتخاب کنید.

برگ مشکلات در نهایت فرود آمد و او در مونتانا زندان برای 32 سال بین سالهای 2012 و 2014 و پس از او گران برای شکستن به خانه دوستان و غریبه ها به سرقت اکسی کدون و Vicodin به سوخت خود را به مواد مخدر عادت. او مشروط شده در زمان دستگیری او برای کشیدن قرص از بازیکنان آسیب دیده در حالی که او مشغول به کار بود به عنوان دستیار مربی تیم فوتبال وست تگزاس A&M در دره تگزاس.

پس از آزادی از زندان, برگ شروع به بازسازی زندگی خود را کار کرده است و برای کمک به معتادان و الکلی هوشیار ماندن به عنوان یک برنامه سفیر فراتر از بهبود جامعه است.

او حتی بازگشت به بازی ساخته شده است که او را مشهور هزینه های 2019 فصل به عنوان یک تحلیلگر فوتبال برای ESPN.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن