الیسون فایل طرح دعوی در دادگاه در برابر مینه سوتا صاحب نوار برای برنامه ریزی برای سرپیچی Walz اجرایی سفارش

دادستان کل کیت الیسون به طرح دعوی علیه یک زنجیره ای از مینه سوتا میله که دو کشور برای بازگشایی در روز دوشنبه د

توسط NASERINEWS در 29 اردیبهشت 1399

دادستان کل کیت الیسون به طرح دعوی علیه یک زنجیره ای از مینه سوتا میله که دو کشور برای بازگشایی در روز دوشنبه در نقض رژیم صهیونیستی است. تیم Walz را coronavirus اضطراری دستور اجرایی.

با توجه به یکشنبه شب انتشار اخبار از الیسون در دفتر صاحب سایه است که مکان در آلبانی Burtrum سرد, بهار, جدید, مونیخ, برنج و سنت مارتین علنا اظهار داشت که اخیرا در یکشنبه که او قصد دارد به بازگشایی خود میله دوشنبه. Walz به تازگی آرام اجباری خود را غیر ضروری کسب و کار تعطیلی موسسات خرده فروشی اما رستوران ها و کافه ها برای باز کردن به صورت حضوری مراجعان برای حداقل دو هفته.

الیسون طرح دعوی در دادگاه در لیست مشکوک صاحب کریس Schiffler به عنوان متهم. الیسون گفت که به آنها گفته Schiffler که بازگشایی زود هنگام "می تواند خطرناک به سلامت عمومی و در نقض (Walz اجرایی سفارش)."

"با وجود در ابتدا نشان می دهد توافق به تاخیر افتتاح مالک دوباره علنا اظهار داشت که او در نظر دارد به زودی فرماندار اجرایی نظم و بازگشایی فردا با وجود عمومی-بهداشت و سلامت خطر" الیسون دفتر گفت: یکشنبه شب.

تحت اجرای اقتدار الیسون — به عنوان به خوبی به عنوان شهر و شهرستان وکلای — می تواند خوب صاحبان کسب و کار تا $25,000 اگر آنها بازگشایی زودتر از مجاز است. با توجه به الیسون, اتاق کار, این اولین اجرای اقدام دادستان کل گرفته شده در برابر یک صاحب کسب و کار پس از Walz اولین دستور اجرایی به اثر رفت در ماه مارس است.

طرح دعوی در دادگاه می آید ساعت پس از ده ها تن از دولت جمهوری قانونگذاران cosigned نامه ای به الیسون به دنبال روشن شدن در چگونه او قصد دارد برای به اجرا درآوردن Walz اجرایی سفارشات در برابر صاحبان کسب و کار باید به آنها باز شود. آنها گفت: کسب و کارهای کوچک در حال حاضر در وضعیتی وخیم و جریمه خواهد شمع در بالای در حال حاضر از لحاظ اقتصادی دشوار است.

الیسون گفت: جمعه شب که "اکثریت" در مینه سوتا کافه ها و رستوران ها باید به دنبال Walz سفارشات و "(انجام می شود) بخشی خود را برای متوقف کردن گسترش COVID-19" با خدمت به مشتریان به شدت توسط take-out و تحویل.

اما او گفت: "یک تعداد انگشت شماری" نشان داده اند که "آنها نمی خواهند به صبر دیگر و می خواهید برای بازگشایی غیر قانونی." الیسون گفت دفتر او "رسیده به آنها سعی کنید به آنها آموزش حقوق و مسئولیت ها تحت قانون و خطرات به Minnesotans سلامت از بازگشایی غیر قانونی. تقریبا در همه موارد صاحبان توافق کرده اند که مطابق با قانون است."

الیسون سپس با اشاره به سایه صاحب Schiffler به طور خاص: "صاحب سایه است اما اعلام کرده است قصد خود را به شکستن قانون و خود را به مخاطره می اندازد مشتریان و کارکنان — در Stearns County, با دومین شماره از COVID-19 موارد در مینه سوتا است. من وظیفه اجرای قانون و فرماندار جهت محافظت از Minnesotans' سلامت و برای محافظت از کسب و کار است که مطابق با سفارش از رقابت ناعادلانه. من که وظیفه جدی است."

شش مکان های سایه دار در مورد سوال واقع شده و یا در نزدیکی Stearns County, که پدید آمده است به عنوان یک coronavirus کانون در دولت است. همانطور که از روز شنبه در وزارت امور خارجه, وزارت بهداشت, اطلاعات بیش از 1700 ساکنان Stearns County باید آزمایش مثبت برای ویروس. الیسون گفت آن موارد مثبت سرانه نرخ 2.5 برابر بیشتر از Hennepin شهرستان و 3.5 برابر بیشتر از رمزی شهرستان: دو پرجمعیت ترین شهرستان از دولت است.

هر الیسون یکشنبه اخبار انتشار Schiffler گفت: "شما شانس بهتری از خورده شدن توسط یک چوب گرگ یا خرس خاکستری از گرفتن COVID-19."

همانطور که از یکشنبه شب GoFundMe بود زنده این ادعا به جمع آوری کمک مالی برای پوشش زنجیره ای و جریمه های بالقوه باید از آنها بازگشایی تمام شش مکان های دوشنبه: تا $25,000 در هر محل. جمع آوری کمک را هدف 100.000 دلار بود و از یکشنبه در 10:30 p. m., آن را هنوز هم جمع آوری کمک های مالی به آن پیشی $169 ٬ 000 دوبلکس. یک Facebook صفحه برای بار ارسال شده در مارس 7 نوار برنامه برای بازگشایی دوشنبه در ظهر.

در بعد از ظهر یکشنبه نامه قانونگذاران گفت که کسب و کارهای کوچک روبرو هستند مشکلات اقتصادی به طور بالقوه دائمی بسته به لطف coronavirus همه گیر و در نتیجه دستور اجرایی که در نظر گرفته شده بودند به سرعت گسترش ویروس مرگبار است. برخی از کسب و کار روستایی صاحبان "دیگر نمی توانید صبر کنید" و برنامه ریزی برای بازگشایی اولیه با اقدامات ایمنی در محل.

"در زمانی که دولت فدرال به شدت در تلاش برای کمک به کسب و کار ما به نظر می رسد ما دفتر دادستان کل است و تهدید به نگه داشتن آنها را" آنها نوشت.

قانونگذاران و سپس تهدید به قطع کمک های مالی از دفتر دادستان کل در آینده بودجه چرخه اگر الیسون در واقع جریمه صاحبان کسب و کار کوچک.

"اگر درست است که قطعا در درون خود صلاحیت" آنها ادامه داد. "و به عنوان دولت و قانونگذاران آن را نیز در درون ما صلاحیت برای حفظ زبانه ها در جریمه شما را در روستایی صاحبان کسب و کار که رو به ورشکستگی و به یاد داشته باشید که مقدار زمان بعدی ما در حال تنظیم بودجه برای دفتر دادستان کل است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن