خرید فرش کاشان از هایپر کارپت

نکات مهمی که در خرید اینترنتی فرش ماشینی از کاشان باید رعایت کنید.    فرش ماشینی کاشان، با مطالعه

توسط NASERINEWS در 17 آذر 1400

نکات مهمی که در خرید اینترنتی فرش ماشینی از کاشان باید رعایت کنید.

 

 فرش ماشینی کاشان، با مطالعه این مطلب می توانید علاوه بر انتخاب مناسب ترین و باکیفیت ترین فرش ماشینی کاشان با توجه به بودجه خود، فرش ماشینی کاشان خود را به صورت مستقیم از کارخانه با کمترین قیمت ممکن و به طرز شگفت انگیزی در فرش خود صرفه جویی کنید!

 

در خرید اینترنتی فرش ماشینی کاشان به چه نکاتی توجه کنیم؟

 

هنگام انتخاب و خرید فرش کاشان، علاوه بر طرح و زیبایی فرش، موارد دیگری نیز باید در نظر گرفته شود. در واقع تفاوت فاحش قیمت این دو فرش، بیشتر از برند سازنده، به دلیل تفاوت در عناصری مانند تراکم و شانه، نخ فرش، نخ و فرش، تعداد رنگ های به کار رفته در بافت فرش و ... است. ه

 

اما در میان ویژگی های فراوانی که برای فرش ماشینی کاشان می توان به آن اشاره کرد، "میزان شانه و تراکم فرش" یکی از مهمترین و موثرترین ویژگی ها در کیفیت و قیمت فرش ماشینی کاشان است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. موجود در این مقاله آموزشی:

 

شانه فرش چیست؟

 

تعداد گره ها در هر متر عرض فرش را شانه می گویند.

 

به عنوان مثال فرش کاشان واقعی با 1000 شانه باید 1000 گره در هر متر عرض فرش داشته باشد یعنی در عرض 10 سانتی متر فرش باید 100 گره وجود داشته باشد. بنابراین هنگام خرید فرش می توانید به راحتی با استفاده از خط کش بررسی کنید که آیا مقدار شانه روی فرش واقعی است یا خیر!

 

تراکم فرش چقدر است؟

 

به تعداد ردیف های پارچه در یک متر طول فرش ماشینی، تراکم فرش می گویند.

 

از آنجایی که ماشین های جدید برای هر ردیف گره فرش از سه ردیف پود استفاده می کنند، می توان گفت که میزان تراکم فرش برابر است با تعداد گره های یک متر طول فرش ضربدر سه!

 

پس باز هم فقط با یک خط کش ساده می توانید به راحتی متوجه شوید که درجه تراکم فرش واقعی است یا خیر!

 

در واقع با افزایش تراکم و تاج فرش ماشینی بر ظرافت و زیبایی فرش نیز افزوده می شود تا جایی که در بازار به فرش ماشینی 1200 شانه کاشان فرش دستباف می گویند!

 

تاثیر شانه و تراکم بر قیمت خرید اینترنتی فرش ماشینی کاشان!

 

قیمت فرش ماشینی علاوه بر میزان شانه و تراکم به عوامل زیادی مانند تعداد رنگ فرش، نوع نخ، وزن فرش و حتی برند و شهرت فرش بستگی دارد. سازنده. فرش ماشینی کاشان از برندی که نام و نشان خاصی ندارد بلندتر خواهد بود.

 

اما اگر همه عوامل دو فرش را ثابت بپذیریم و تنها تفاوت در میزان شانه و تراکم فرش باشد، معمولاً با تغییر قیمت فرش مواجه می شویم:

 

فرش 700 شانه کاشان معمولاً حدود 20 درصد گرانتر از فرش 500 شانه است.

 

فرش 1000 شانه کاشان معمولاً حدود 15 درصد گرانتر از فرش 700 شانه است.

 

فرش کاشان 1200 شانه معمولاً حدود 10 درصد گرانتر از فرش 1000 شانه است.

 

چند شانه برای خرید فرش ماشینی مناسب است؟

 

زیبایی نقوش فرش کاشان نه تنها در ایران بلکه در بازار فرش جهانی نیز شناخته شده است، اما همانطور که در قسمت قبل مشاهده کردید، با افزایش تراکم فرش ماشینی و شانه ای، علاوه بر ظرافت و زیبایی فرش، فرش فرش ماشینی نیز بر روی آن افزوده می شود. ، قیمت آن نیز در حال افزایش است.پس شما باید با توجه به نیاز و بودجه خود انتخاب کنید که کدام شانه فرش ماشینی مناسب شماست!

 

فرش های 500 و 700 بازو معمولاً در مکان های عمومی مانند مساجد و حسینه ها استفاده می شود. اما در خانه اگرچه فرش 700 شانه هنوز هم طرفداران زیادی دارد (مخصوصاً به دلیل ارزان بودن فرش)، اما بسیاری از خانواده ها ترجیح می دهند از فرش های 1000 و 1200 که شیک تر و زیباتر هستند برای فضاهای خانه های مجلل استفاده کنند. مانند پذیرایی

 

فرش ماشینی کاشان ارزان را با خرید مستقیم از کارخانه خریداری کنید!

 

پس از بررسی و انتخاب بهترین فرش ماشینی، نوبت به انتخاب بهترین مکان برای خرید فرش ماشینی ارزان و باکیفیت در کاشان می رسد. خرید اینترنتی فرش ماشینی کاشان را از سایت هایپر فرش به شما پیشنهاد می کنیم.

 

سایت هایپر فرش علاوه بر وجود نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران این امکان را به شما داده است که فرش ماشینی خود را به صورت مستقیم از کارخانه با نازلترین قیمت خریداری کنید. در فرش هایپرکارپت امکان خرید فرش های ارزان قیمت از کارخانه های کاشان مانند فرش عقیق کاشان، فرش بزرگمهر کاشان، فرش محتشم کاشان، فرش خاطره کاشان، فرش نیاوران کاشان، فرش گل نقش کاشان، فرش رویه کاشان و غیره وجود دارد.

 

فرش هایپرکارپت مشتریان را قادر ساخته است تا فرش ماشینی کاشان را به صورت مستقیم و در اسرع وقت خریداری کنند.

آخرین مطالب