موج گرما می تواند به 102 درجه و آب و هوا به اسپوکن در روز پنج شنبه - Mon, 27 Jul 2020 PST

آن را برای رفتن به یک یک. خدمات ملی آب و هوا می گوید درجه حرارت در اسپوکن می تواند بالای 102 درجه در روز پنج ش

توسط NASERINEWS در 7 مرداد 1399

آن را برای رفتن به یک یک.

خدمات ملی آب و هوا می گوید درجه حرارت در اسپوکن می تواند بالای 102 درجه در روز پنج شنبه به عنوان یک موج گرما می سازد در سراسر منطقه است. لوری Nisbet, یک هواشناس در آب و خدمات اسپوکن گفت که کراوات شهرستان گرما رکورد جولای 30, مجموعه در سال 1929.

آخرین بار اسپوکن دیدم درجه حرارت بیش از 100 درجه بود در ماه اوت سال 2018 با توجه به آب و خدمات.

همچنین در روز پنج شنبه جیوه می تواند افزایش یابد تا 105 درجه در Moses Lake 104 در Lewiston, 103 در Omak, 101 در Wenatchee و 99 در کار د لین با توجه به آب و خدمات. درجه حرارت در این منطقه به شمار می رود در 90s در سه شنبه, چهار شنبه و جمعه.

Nisbet گفت: Spokane منطقه انتظار می رود که خشک باقی می ماند تا زمانی که درجه حرارت سقوط کمی آخر هفته بعدی هر چند رعد و برق می تواند از طریق رول لینکلن کانتی شهرهای Reardan و داونپورت در شب چهارشنبه.

آب و خدمات ترغیب ساکنان به نوشیدن مقدار زیادی از آب لباس برای گرما و جلوگیری از شدید فعالیت در گرمترین زمان روز به دنبال مطبوع در فضاهای و مراقبت بیشتری با بچه ها و حیوانات خانگی و افراد مسن.

دکتر دانیل Getz این افسر ارشد پزشکی در مشیت مقدس قلب مرکز پزشکی تکرار آن توصیه و تاکید کرد که مردم باید برنامه ریزی روز خود را در پیشبرد مطمئن شوید که به درخواست کرم های ضد آفتاب نیم ساعت قبل از بیرون رفتن و حمل مناسب انواع نوشیدنی ها.

آب و نوشیدنی های ورزشی و آب میوه با نسبتا کم قند گزینه های خوبی هستند, او گفت:. نوشابه و آبجو نیست.

"حق انتخاب نوشیدنی من فکر می کنم مهم است" Getz گفت. "نوشیدنی های کافئین دار و الکل تمایل به انتخاب محبوب در تابستان و کسانی که آخرین چیزهایی است که ما می خواهیم مردمی به نوشیدن."

Getz استفاده می شود که برای اجرای بخش اورژانس قلب مقدس گفت: بیماران معمولا بستری برای گرما بیماری های مرتبط با.

"من فکر می کنم یکی از lures از اسپوکن است که دسترسی به راحتی در دسترس فعالیت در فضای باز و مردم را گاهی اوقات دست کم نگیرید. آنها فکر می کنند که آنها می توانید مسئولیت رسیدگی به بیش از آنها می توانند و قطعا ما کاملا چند نفر در اورژانس با خستگی گرما و حتی گرمازدگی" Getz گفت.

کسانی که شروع به احساس ضعف و یا استفراغ بعد از صرف وقت در گرما باید هیدرات و به دنبال توجه پزشکی و یا رسیدن به یک کولر در سایه و یا در داخل خانه Getz گفت. او همچنین پیشنهاد در نظر گرفتن یک دوش خنک و یا حمام.

"من فکر می کنم مردم باید به یاد داشته باشید که غش در اثر گرما می تواند کشتن مردم و یا به طور دائم غیر فعال کردن آنها را به طوری که آن را نه, نور, موضوع," او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن