روزی DiManno: Marlins شیوع بیماری می تواند از بین بردن فصل بیس بال. MLB در حال پخش است این همه اشتباه

نه فقط نان اما سیرک بیش از حد.که در هر سن از مرد و زن — به معنای ورزش است.تماس با آن انحراف یا بخل آن را کاملا

توسط NASERINEWS در 7 مرداد 1399

نه فقط نان اما سیرک بیش از حد.

که در هر سن از مرد و زن — به معنای ورزش است.

تماس با آن انحراف یا بخل آن را کاملا معقول و مطلوب برای ورزش حرفه ای در آمریکای شمالی برای از سرگیری بازی ها حتی در میان جهانی همه گیر و پتانسیل برای سرایت.

بر خلاف هاکی و بسکتبال و بیس بال نمی تواند در یک حباب ، وجود ورزشگاه و یا خوشه ای از ballparks از می تواند به جای 30 تیم در سراسر ساعت به عنوان NHL باشگاه ها تقسیم شده است بین دو hub شهرستانها.

پس لیگ اصلی بیس بال در حال حاضر با آن مواجه منحصر به فرد معضل به احتمال زیاد تکرار زمانی که NFL راه اندازی آنچه در آن ادعا می شود یک "به طور منظم" فصل. و خطر انتقال است که به مراتب پایین تر در محیطی که بیس بال است برای رفتن آن.

اما MLB باید پیش بینی برخی از آشکار بحران های بلندی که آن را نورد برنامه ای برای کوتاه 60-بازی برنامه و پست کامل-فصل است. بیشتر به طور خاص تعهد به حفظ تیم — رفت و آمد و یا در خانه به عنوان دور که ممکن است از مناطق خطر مانند فلوریدا و تگزاس و کالیفرنیا. هر چند آن را باید به ذکر است که کروناویروس در حال حرکت است و فرصت طلب هدف است. حتی یک ماه پیش در بسیاری از کشورها بر این باورند که آنها می آیند از طریق چشم از طوفان برخی از مراتب بیشتر COVID-19 ویران تر از دیگران است. در حال حاضر موج دوم به دور و یا حفر چنگال خود را به مناطق که تا به حال به ندرت دیده می شود هر گونه عفونت.

بیس بال باید ترک فلوریدا به خصوص از سمت راست بروید حتی اگر که مورد نیاز بزرگ-تیم های لیگ به نقل مکان در وابسته جزئی-لیگ ballparks دور از coronavirus خشم به عنوان Toronto Blue Jays شده اند مجبور به انجام. که در واقع تضمین سطح میدان بازی. همچنین بازیکنان باید محدود شده به شدت مقادیر سالن از ورزشگاه به هتل ها و حمل و نقل بین این دو به جای اجازه می دهد آنها را به در خانه زندگی می کنند که ممکن است به راحتی در معرض آنها را به جامعه انتقال است.

البته اصلاح ناپذیر نمی تواند 100 درصد محافظت از خود را بدترین غرایز. لس آنجلس کلیپرز گارد لو ویلیامز بود که اجازه لغزش اوراق قرضه از NBA دیزنی جهان حباب برای یک مراسم عکس گرفته شده در یک باشگاه و خانم ها در طول 10 روز قرنطینه.

همانطور که از نوشتن این مقاله آن است که هنوز رتبهدهی نشده است شناخته شده است که چگونه حداقل 13 Miami Marlins بازیکنان و کارکنان قرارداد COVID-19 که مجبور به تعویق افتادن از خانه خود را بازکن دوشنبه در برابر بالتیمور. و با متحدالمرکز اثر موج دار شدن به طور همزمان adjournment — یا لغو که جهنم واقعا می داند که چگونه MLB خواهد ادعا با این ظروف سرباز یا مسافر — از فیلیز میزبانی یانکی ها چون نیویورک تیم ملی را به دنبال Marlins به آن آلوده به بازدید محل باشگاه وانجمن. آبی جیز برنامه ریزی شده بود به آنجا می رسند در روز جمعه. تورنتو اولین "خانه" سری – پس از سه هفته در جاده ها به دلیل شرایط خاص — است که در برابر Marlins در بوفالو را Sahlen زمینه on Aug. 11.

قبل از فرود در فیلادلفیا Marlins بازی کرده بود نمایشگاه بازی در آتلانتا. Marlins سفر حزب باقی می ماند در فیلادلفیا خود quarantining و در انتظار نتایج از دور دیگری از تست.

از آن زمان چهار سال برای بازی بیس بال پس از فشار دادن مکث در بهار آموزش در ماه مارس به این دوری آمده و صرف 72 ساعت برای کل کیت 'n' install converter برای منفجر کردن.

در هفته گذشته تنها چهار بازیکن و دو تن از اعضای هیات به حال آزمایش مثبت 99 مثبت (84 بازیکنان) پس از مصرف شروع غربالگری در 27 ژوئن 0.3 درصد از میان 32,640 به عنوان نمونه از جمعه هر MLB. بیست و هشت تیم از جمله آبی جیز باید حداقل یک تست مثبت پس از آن.

اما همه آگاه بود بحران خواهد آمد, در فصل با تیم سفر فواصل دورتر عبور از هر یک از دیگر بازدید کنندگان clubhouses (و گسترش امکانات فیزیکی برای فاصله) و عمدتا از بین بردن ماسک که در این زمینه است.

هر فرد در بازی بیس بال, از جلو دفتر اجرایی به تاکسی-تیم ملی البدل اصرار دارد که سلامت و ایمنی بودند core داد. چگونه به توضیح دهید که حداقل سه Marlins که می خواهم آزمایش مثبت در زمان درست در روز یکشنبه در شهروندان بانک پارک در فیلادلفیا دو روز پس از یکی دیگر از هم تیمی تا به حال آزمایش مثبت اگر چه فیلیز گزارش شده بود آگاه ساخته شده است شاید توضیح داد که چرا همه ستاره outfielder برایس هارپر — که بیان leeriness از شروع ملبس به ماسک صحرا برای اولین بار ؟

این صرفا یک "اشتباه" به عنوان Marlins مدیر همین Mattingly اذعان کرده با بیس بال سکندری از طریق پروتکل های آن را به عنوان تلاش می کند برای پیدا کردن جای پای خود را در یک دنیای عجیب و غریب که در آن عفونت ممکن است در خفا انجام دادن فقط در اطراف گوشه. در عین حال Mattingly گفت: این تیم در نظر گرفته هرگز بازی نمی کند. که آشکار و بی توجهی به رفاه هر بازیکن در این بازی است.

در حال حاضر بیس بال دارای نفس خود را برای دیدن اینکه آیا هر فیلیز تست مثبت بیش از حد. این برای اولین بار بود, اما آن را نمی خواهد آخرین. این ضرب المثلی شیب لغزنده. بیش از هر ورزش دیگر ریتم بیس بال است روز به روز. در حال اجرا رو اول به COVID-19 در حال حاضر آن را ساعت به ساعت.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

وجود دارد هرگز از حد شکی نیست که یک تیم بیس بال خواهد بود رخ داد. چه روشن است این است که چگونه MLB رسیدگی خواهد شد واقعیت آن بدترین کابوس به زندگی می آیند.

یک کنفرانس بین کمیسر راب مانفرد و همه صاحبان تیم برگزار شد در صبح روز دوشنبه. بعد مانفرد گفت: MLB Network که در انتظار نتایج آزمون Marlins می تواند به عقب در این زمینه به عنوان به زودی به عنوان گفت: "بدیهی است که ما نمی خواهیم هر بازیکن را در معرض دریافت کنید. این یک نکته مثبت است. اما من نمی آن را به عنوان یک کابوس است."

پارچ دیوید قیمت در میان کسانی که در حال حاضر می خواهم گرفته شده تصویب و در سال 2020 توییتی گفت: "در حال حاضر ما واقعا برای دیدن اگر MLB است رفتن به قرار دادن بازیکنان بهداشت ، به یاد داشته باشید زمانی که مانفرد گفت: بازیکنان بهداشت برترین بود?! بخشی از دلیل من در خانه در حال حاضر است چرا که بازیکنان بهداشت نیست قرار داده ، من می توانید ببینید که تغییر نکرده."

Rookie Blue Jays infielder سانتیاگو اسپینل در طول یک زوم scrum دوشنبه توضیح داد او را به حفاظت از خود را به سادگی با قرار دادن اقامت در یک حباب گوه. "شخصا من حتی نمی رفتن. من سفارش غذا در اتاق من من غذا خوردن در اتاق من. من قرار دادن همه چیز من نیاز به در اتاق و من تنها ماندن در اتاق من. من نمی رویم چون نمی خواهم به (تست) مثبت است."

بازیکنان خواهد بود بی پروا نه به ترس از این شرایط است. چگونه بسیاری از شما در حال حاضر تصمیم به انتخاب کردن از این فصل ؟ اگر در واقع وجود دارد یک فصل پس از همه, چرا که در لحظه ای که تصمیم حلق آویز آتش. این در اوایل چهارراه ممکن است به خوبی نشان فسخ بیس بال — ورزش که در آن هر دو مالکیت و بازیکنان ارتباط توافق کردند که یک موجود حباب فرمت غیرقابل دفاع بود. و البته که راه بیش از حد وقت تلف شد کشمکش بر سر پول و فصل از ظهر.

در واشنگتن که در آن جیز افتتاح چهار سری بازی دوشنبه شب — یک جفت به عنوان "دور" تیم — outfielder ژوئن صوت برگزار شده بود از روز افتتاحیه صف پنج شنبه گذشته پس از آزمایش مثبت برای ویروس. با توجه به MLB را coronavirus عملیات کتابچه راهنمای کاربر هر بازیکنی که تست مثبت باید دو منفی testst حداقل 24 ساعت از هم جدا قبل از آنها مجاز به بازگشت حتی به استفاده از امکانات باشگاه.

دریافت حکمت را نشان می دهد COVID-19 را تصرف کرده بود Marlins یا حداقل بازیکن صفر مارلین قبل از آنها ترک فلوریدا به دلیل آن طول می کشد چند روز علائم ظاهر می شود و فرد می تواند بدون علامت حتی در حالی که آلوده. در حالی که هیچ چیز تایید شده است به نظر می رسد Marlins آورده ویروس با آنها از یک دولت با دوم بيشترين ميزان عفونت در امریکا — 424,000 با توجه به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری و 5,853 مرگ و میر.

تصویر ترسناک است, در داخل و بدون بیس بال در آمریکا در این نقطه, اما, Marlins نیست MLB-غیر قابل قبول. با وجود نزدیک به نیمی از فهرست آزمایش مثبت آنها هنوز هم به اندازه کافی پرسنل به میدان یک تیم چون تیم شده اند مجاز به شیب به 60 بازیکن در استخر به شروع فصل مجاز به ترویج تعویض از میان خود مالش در بهار مجتمع آموزشی در ... ژوپیتر فلوریدا.

عشق از بیس بال ممکن است به اندازه کافی برای حمل در هر نسخه قابل تشخیص از طریق COVID البته مانع از دو ماه آینده.

در 1 جولای مصاحبه مانفرد گفت: رادیو میزبان دن پاتریک که لیگ را باید در نظر بگیرید که آیا برای ادامه فعالیت در صورت شیوع. "اگر ما یک تیم یا دو که واقعا نابود با تعدادی از افرادی که به این ویروس و می توانید برای هر دوره قابل توجهی از زمان آن می تواند یک تاثیر واقعی در رقابت و ما باید به فکر می کنم بسیار سخت در مورد آنچه ما انجام می دهیم."

آیا بیس بال در واقع یک لعنت سرنخ آنچه در آن انجام شده است ؟

Rosie DiManno
روزی DiManno یک تورنتو مقاله نویس مبتنی بر پوشش ورزش و امور جاری برای ستاره. او در توییتر دنبال کنید: @rdimanno


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن