Spokane, بازداشت زن مشکوک به آتش سوزی در بیش از 20 خواص - سه شنبه, 23 Jun 2020 PST

Spokane افسران پلیس دستگیر شد سه شنبه یک زن مشکوک به شروع یک رشته از آتش سوزی مربوط به بیش از 20 سوخته خواص تم

توسط NASERINEWS در 4 تیر 1399

Spokane افسران پلیس دستگیر شد سه شنبه یک زن مشکوک به شروع یک رشته از آتش سوزی مربوط به بیش از 20 سوخته خواص تمام مجموعه صبح روز دوشنبه با توجه به انتشار اخبار.

پلیس استفانی ثبت نام 36 در اسپوکن حمل و نقل سازمان پلازا و رزرو او را به زندان در یک تعداد از درجه 2 آتش سوزی با بیشتر اتهامات در حال بررسی است.

خواص تجاری و مسکونی به آتش کشیده شدند یا آسیب دیده در این سری از آتش سوزی در مکان های مختلف از جمله 10 U-Haul کامیون پنج وسایل نقلیه شخصی یک گاراژ شمشیربازی و چندین سطل زباله.

دوشنبه افسران در پاسخ به یک گزارش از آتش و صدای شلیک گلوله چند بلوک شمال شهر مرکز با توجه به انتشار اخبار. افسران یافت دو خودرو در آتش و انفجار کوچک که از آتش سوزی که آنها معتقد بودند که منجر به گزارشهایی از تیراندازی.

Michala What بیدار به رونق در حدود 2:30 a. m. و او را شریک وانت در آتش در مقابل خانه اش. سیاه و سفید فورد روی f150 زنگ خطر بود و آتش بود و بالا رفتن به سوی یک درخت در حیاط جلویی است. همسایه خود را سفید کامیون نیز فرا گرفته بود در شعله های آتش, او گفت:.

اسپوکن آتش نشانی قرار دادن آتش سوزی در کمتر از 20 دقیقه, او گفت:.

اسپوکن پلیس دریافت راهنمایی های بسیاری از مردم کمک کرد که منجر به ثبت نام است. " با توجه به انتشار.

Michala What زندگی می کند که در بلوک 40 شرق تاج خیابان بیدار به رونق در حدود 2:30 صبح به کشف کنند که وانت که متعلق به شریک زندگی خود را, دیوید وایلد در آتش بود در مقابل خانه اش.

سیاه و سفید فورد روی f150 زنگ خطر بود و آتش بود و جهش تا به سمت یک درخت در حیاط جلویی است. همسایه خود را سفید کامیون نیز فرا گرفته بود در شعله های آتش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب