سینما زنجیره ای AMC هشدار آن را نمی ممکن است زنده ماندن همه گیر - Tue, 03 Jun 2020 PST

فیلم تئاتر زنجیره ای AMC شنبه هشدار داد که ممکن است زنده ماندن نیست coronavirus همه گیر است که توقیف آن تئاتر

توسط NASERINEWS در 14 خرداد 1399

فیلم تئاتر زنجیره ای AMC شنبه هشدار داد که ممکن است زنده ماندن نیست coronavirus همه گیر است که توقیف آن تئاتر و چراغ استودیو فیلم به کاوش انتشار فیلم های بیشتر به طور مستقیم به بینندگان بیش از اینترنت.

همه از AMC را به سالن های تئاتر در حال تعطیل از طریق ژوئن, که بدان معنی است که این شرکت نیست و تولید هر گونه درآمد. AMC که در عمل یک تئاتر مجتمع در رودخانه پارک مربع در مرکز شهر اسپوکان گفت: آن را به حال به اندازه کافی پول نقد برای بازگشایی آن, تئاتر این تابستان آن را به عنوان برنامه انجام دهید. اما اگر آن را مجاز به بازگشایی آن را نیاز به پول بیشتری که آن را نمی ممکن است قادر به قرض گرفتن.

این شرکت اعلام کرد که حتی زمانی که دولت های محلی اجازه می دهد تا تئاتر به بازگشایی AMC هنوز هم ممکن است مشکلات اگر, سرگرمی, شرکت ها, تاخیر, انتشار فیلم جدید.

"با توجه به این عوامل قابل توجهی شک وجود دارد در مورد توانایی ما برای ادامه به عنوان یک نگرانی رفتن برای یک دوره معقول زمانی" AMC نوشته های نظارتی تشکیل پرونده.

و مردم ممکن است بخواهید برای رفتن نشستن در فضاهای شلوغ چرا که آنها از ترس ویروس. AMC معتقد است که میل به اجتماعی فاصله موقت است و این که مردم می خواهند برای رفتن به سینما دوباره.

جدا از همه گیر و اقتصادی خود را پس لرزه های فیلم کسب و کار در ایالات متحده و کانادا بهره مند است از افزایش قیمت بلیط اما پذیرش شده اند به تدریج در حال کاهش از سال 2005. عواقب بازسازی و ابرقهرمان فیلم تسلط دفتر جعبه را. در ضمن افزایش جریان خدمات – Netflix بکشد و یک رشد پایدار از رقبا – ارائه جدید رقابت است.

تئاتر زنجیر هستند و همچنین نگران آن است که استودیو فیلم می تواند فشار بیشتر فیلم مستقیم به جریان خدمات است که آنها خود را. پس از همه گیر تعطیل تئاتر, سرگرمی, شرکت ها, تاخیر بیشتر ، اما Comcast را NBCUniversal منتشر شد "دیوهای تور جهانی" در ویدئو در تقاضا در ماه آوریل باعث واکنش خشم از تئاتر صنعت و دیزنی منتشر خواهد شد "Artemis Fowl" به آن جریان خدمات دیزنی به علاوه در ماه ژوئن و نه در تئاتر.

AMC, a publicly traded company کنترل چینی کنگلومرا دالیان واندا است 1,000 تئاتر در ایالات متحده و اروپا است. این بزرگترین متحده تئاتر زنجیره ای.

Cinemark, یکی دیگر از عمده فیلم های زنجیره ای به آغاز طرح بازگشایی ایالات متحده سینما در ژوئن 19. آن گفت: در یک جمعه پر کردن آن معتقد است این پول نقد به اندازه کافی به آخرین آن بقیه سال حتی اگر آن تئاتر باقی می ماند بسته است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن