انتشار Kraken: سیاتل رونمایی نام برای NHL حق رای دادن

سیاتل—NHL جدیدترین تیم در نهایت نام خود را: سیاتل Kraken.گسترش حق رای دادن پرده برداری از نام مستعار خود را رو

توسط NASERINEWS در 2 مرداد 1399

سیاتل—NHL جدیدترین تیم در نهایت نام خود را: سیاتل Kraken.

گسترش حق رای دادن پرده برداری از نام مستعار خود را روز شنبه به پایان 19 ماه از حدس و گمان در مورد اینکه آیا این تیم ممکن است تکیه سنتی یا عجیب و غریب با نام لیگ 32 تیم.

"Kraken نام دنیا از طرفداران. آن پیشنهاد شد و پشتیبانی توسط طرفداران" سیاتل مدیر عامل مرگ Leiweke گفت.

در امید بستن برای این موجود دریایی از اسکاندیناوی فرهنگ عامه سیاتل کنار گزینه های مانند Sockeyes, درختان همیشه سبز و یا کلان شهر, آخرین که می شده اند اشاره ای به سیاتل تاریخچه هاکی. حتی یک فشار از برخی از طرفداران این تیم به سعی کنید برای به دست آوردن Thunderbirds نام از محلی تیم سوم.

اما Kraken شد روشن مورد علاقه در میان طرفداران که بسیج در اطراف نام به زودی پس از گسترش حق رای اعطا شد و در دسامبر سال 2018 است. شور و شوق رشد کرده پس به عنوان تیم ساخته شده نسبت به اولین بازی خود را برای 2021-22 فصل است.

این مرزی و صداهای شوم. و آن را به حق رای دادن روشن نام تجاری رفتن به جلو.

"من فکر می کنم که ما احساس می کنیم مثل این است که اصیل و نجیب و ما آمار همه چیز اصلی است که ما واقعا می خواستیم که ما احساس می کنیم واقعا به شدت این است که حق انتخاب" هایدی Dettmer سیاتل معاون رئيس جمهور از بازاریابی گفته آسوشیتد پرس. "من کاملا در عشق با این برند و من فکر می کنم طرفداران ما خواهد شد."

سیاتل نیز پرده برداری اولیه آن رنگ خواهد بود که عمیق آبی تیره و تقریبا سیاه — و یک سایه روشن تر از رنگ آبی به عنوان یک مکمل.

بر خلاف گذشته NHL گسترش تیم در لاس وگاس وجود دارد باید بدون مسائل مربوط به علامت تجاری با Kraken. وگاس شوالیه طلایی زد به مشکلات با ارتش ایالات متحده و از آن زمان چند سال برای علامت تجاری نبرد برای حل و فصل شود.

رونمايي از سیاتل نام شده است انتظار می رود برای ماه تنها به آن اجرا را به تاخیر می اندازد. این برای اولین بار فکر کردم به هدفمند برای اواخر سال گذشته به این امید از محصولات هدف قرار دادن بازار قبل از فصل تعطیلات.

سپس NHL همه ستاره در ماه ژانویه بود که تصور می شود یک احتمال است. پس از آن آمد COVID-19 همه گیر که در آن اولیه کانون در آمریکا منطقه سیاتل است.

Dettmer گفت: نام خود انتخاب شد درست در اول سال. از زمان صرف شده بر روی نهایی سازی اولیه و ثانویه آرم در حالی که کار با لیگ یکنواخت ارائه دهنده آدیداس.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

Nic کوربت مدیر NHL روابط با آدیداس گفت: اصلی لوگو یک Kraken شاخک حساس را به شکل S ' و اشاره به کلان شهر سیاتل آرم. این کلان شهر شد اولین تیم آمریکایی برنده جام استنلی در سال 1917.

"ما نیاز به یک علامت گذاری بود که نجیب و (سیاتل GM) ران فرانسیس بود کسی که نگه داشته برخورد که صفحه اصلی" کوربت گفت: AP. "آن را به شریف آن قوی است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن