از پزشکان 7/2 - Thu, 02 Jul 2020 PST

و الیزابت Ko, M. D. سلام دکتر: همسر من فقط به حال او سالانه معاینه و هنگامی که نتایج آزمایش خون آمد به او گفته

توسط NASERINEWS در 12 تیر 1399

و الیزابت Ko, M. D.

سلام دکتر: همسر من فقط به حال او سالانه معاینه و هنگامی که نتایج آزمایش خون آمد به او گفته شد که او به تازگی دچار حمله قلبی. چگونه می شود کهاز او هرگز تا به حال هیچ نشانه?

خواننده عزیز: همسر خود را به حال آنچه که به عنوان شناخته شده "سکوت" حمله قلبی است. فقط به عنوان نام نشان می دهد, آن را یک حمله قلبی رخ می دهد که بدون این که فرد متوجه آن اتفاق افتاده است. در بسیاری از موارد هر چند به نظر می رسد قسمت نبود که همه سکوت بعد از همه. این درست است که فرد را تجربه نمی کنند این بی حس بازوی چپ و یا ناگهانی درد قفسه سینه است که همه ما تشخیص از فیلم و تلویزیون اغلب به عنوان مراجعه کننده "هالیوود" حمله قلبی است. اما توبر نظر بسیاری از مردم را متوجه آنها آگاه بودند متفاوت زیرکانه علائم است که نشانه های یک حمله قلبی در حال وقوع بود.

حمله قلبی زمانی رخ می دهد که چیزی است که باعث می شود جریان خون به قلب را مسدود شوند. بدون اکسیژن و مواد غذایی عرضه شده توسط شبکه ای از رگ های خونی شناخته شده را به عنوان شریانهای کرونری قلب عضله شروع به مردن. این باعث می شود مجموعه ای از علائم است. معمولا شناخته شده است علائم حمله قلبی عبارتند از درد و فشار در قفسه سینه و درد یا ناراحتی در یک یا هر دو بازو. علائم اضافی شامل درد یا احساس ناراحتی در گردن و فک یا پشت معده تهوع; سرگیجه; سرگیجه; تنگی نفس; ناگهانی عرق کردن و خستگی. این می تواند خیلی خفیف و مختصر و یا حتی بی ضرر که هرگز کسی آنها را متصل به یک حمله قلبی.

مطالعات نشان می دهد که سکوت حملات قلبی در زنان شایع تر از مردان است. زنان نیز بیشتر احتمال دارد به تجربه علائم است که ربطی به درد قفسه سینه. افرادی که تا به حال سکوت حمله قلبی ممکن است بعدا به خاطر احساس سرگیجه یا تنگی نفس, داشتن یک جلسه از درد معده یا تهوع یا دچار گردن درد یا خستگی غیر معمول. این نشانه ها آسان نسبت به علل دیگراز جمله یک مورد از آنفولانزای استرس و سوء هاضمه و یا تیره و تار عضلانی. اما همانطور که در همسر خود را مورد آزمایش خون را نشان می دهد افزایش سطوح یک پروتئین شناخته شده به عنوان تروپونین T یا تروپونین I. اینها به خون منتشر شده که از عضله قلب آسیب دیده است.

عوامل خطر برای هر نوع از حمله قلبی هستند. این شامل یک قبل از حمله قلبی سابقه خانوادگی از بیماری های قلبی با استفاده از محصولات توتون و تنباکو و فشار خون بالا و کلسترول خون بالا بودن اضافه وزن, رژیم غذایی ضعیف و عدم ورزش است. سن و نژاد نیز نقش دارد.

پس از کسی که تا به حال یک حمله قلبی آنها می توانید تغییرات در شیوه زندگی برای کاهش خطر. این شامل ترک سیگار; رسیدن و حفظ وزن سالم; اتخاذ یک رژیم غذایی سالم; مدیریت شرایط بهداشتی مزمن مانند دیابت و تبدیل شدن به لحاظ جسمی فعال است. اگر مناسب داروها برای کنترل فشار خون بالا و کلسترول خون بالا تجویز خواهد شد.

اگر کسی این علائم از یک سکوت, حمله قلبی, این مهم است برای آنها را نادیده گرفت. درمان زود هنگام نه تنها به کاهش میزان آسیب هایی که انجام می شود به قلب, آن را به خوبی ممکن است زندگی شما را نجات دهد.

ارسال سوالات خود را به askthedoctors@mednet.ucla.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب