Garth Brooks برای انجام کنسرت برای 300 رانندگی در سینماهای سراسر کشور

Garth Brooks در حال آمدن است به درایو در تئاتر.کشور سوپراستار انجام خواهد شد یک کنسرت زنده ژوئن 27 که نشان داد

توسط NASERINEWS در 27 خرداد 1399

Garth Brooks در حال آمدن است به درایو در تئاتر.

کشور سوپراستار انجام خواهد شد یک کنسرت زنده ژوئن 27 که نشان داده خواهد شد در 300 drive-ins در سراسر کشور است. بلیط ها $100 در هر خودرو با شش نفر مجاز و فروش در ساعت 11 صبح جمعه از طریق ticketmaster.com/garthbrooks. همانطور که در حال حاضر این کنسرت اجرا خواهد شد به نمایش در شهرستان ایلکو رانندگی در شهرستان ایلکو بازار جدید و در رودخانه لبه درایو در ریچموند جدید, Wis., اگر چه منطقه ای اضافی مکان ممکن است اضافه شده است.

"من خیلی هیجان زده به بازی دوباره" بروکس گفت: در انتشار اخبار. "من باید آن را از دست رفته بسیار و می خواهید به عقب بر گردیم به آن است. این درایو در کنسرت اجازه می دهد تا همه ما را به عقب بر گردیم به بازی زندگی می کنند, موسیقی بدون تردید از آنچه خواهد بود که نتیجه را به ما به عنوان یک جامعه است. این مدرسه قدیمی, مدرسه جدید و کامل برای زمان ما هستند."

بروکس یکی از محبوب ترین نوازندگان از نسل او است و شناخته شده برای خود را پر انرژی زندگی می کنند را نشان می دهد. در سال 2014 او به تور بعد از گرفتن یک استراحت از جاده ها به منظور بالا بردن بچه ها خود را. که در ماه نوامبر او به فروش می رسد 11 را نشان می دهد در هدف مرکز در مینیاپولیس. در مارس 2019 را پر ایالات متحده بانک ورزشگاه برای دو شب متوالی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب