'ما در حال بیمار از آن': خشم بیش از پلیس قتل خرد ما - Sun, 31 مارس سال 2020 PST

مینیاپولیس – یک شب دیگر از ناآرامی در هر گوشه ای از این کشور در سمت چپ سوخته و شکسته مناظر در ده ها تن از شهرس

توسط NASERINEWS در 11 خرداد 1399

مینیاپولیس – یک شب دیگر از ناآرامی در هر گوشه ای از این کشور در سمت چپ سوخته و شکسته مناظر در ده ها تن از شهرستانها آمریکا یکشنبه به عنوان سال چرکین سرخوردگی بیش از بدرفتاری با آمریکایی های آفریقایی تبار به دست پلیس آب پز در بیان خشم ملاقات با گاز اشک آور و گلوله های لاستیکی.

ماشین ها و کسب و کار بودند را به آتش کشیدند کلمات "من نمی توانم نفس بکشم" شدند و رنگ در سراسر ساختمان, آتش سوزی در یک سطل زباله سوخته در نزدیکی دروازه های کاخ سفید و دهها هزار نفر در راهپیمایی مسالمت آمیز از طریق خیابان های شهرستان در اعتراض به مرگ جورج فلوید یک مرد سیاه پوست که فوت دوشنبه پس از یک مینیاپولیس افسر پلیس فشرده زانو خود را بر روی گردن خود را تا زمانی که او متوقف تنفس.

مرگ او یکی از مناجات نژادی تراژدی است که پرتاب این کشور را به هرج و مرج در میان coronavirus همه گیر است که در سمت چپ میلیون ها نفر از کار کشته و بیش از 100 ، 000 نفر در ایالات متحده از جمله نامتناسب تعداد از مردم است.

"ما مریض هستید. پلیس در حال خارج از کنترل" می گوید اولگا سالن گفت: در واشنگتن دی سی "آنها ، وجود دارد فقط بیش از حد بسیاری از مرده پسران است."

مردم آتش به ماشین پلیس پرتاب بطری در افسران پلیس و گران ویندوز از عرض حمل دور تلویزیون و موارد دیگر حتی به عنوان برخی از معترضان از آنها خواست برای جلوگیری از. در Indianapolis, پلیس مشغول تحقیق در چندین تیراندازی از جمله یکی که در سمت چپ یک شخص مرده در میان تظاهرات – اضافه کردن به مرگ و میر در دیترویت و مینیاپولیس در روزهای اخیر.

در مینیاپولیس, این شهر که در آن معترضان آغاز شد, پلیس سربازان دولت و اعضای گارد ملی نقل مکان کرد به زودی پس از 8 بعد از ظهر حکومت نظامی در اثر شکستن تظاهرات شلیک گاز اشک آور و گلوله های لاستیکی برای روشن شدن خیابان های خارج از پلیس حوزه و جاهای دیگر.

حداقل 13 افسر پلیس مجروح شدند در فیلادلفیا زمانی که تظاهرات خشونت تبدیل شد و حداقل چهار وسایل نقلیه پلیس بودند به آتش کشیدند. در شهر نیویورک خطرناک درگیری هایش بارها و بارها به عنوان افسران دستگیری و پاکسازی خیابان ها. یک ویدئو نشان داد دو NYPD موبایل گردش به جمعیت تظاهر کنندگان بودند که با فشار دادن یک مانع در برابر یکی از آنها و pelting آن با اشیاء. چند نفر زدم به زمین و معلوم بود اگر هر کسی صدمه دیده بود.

"اشتباهات است که اتفاق می افتد نیست اشتباهات. آنها در حال تکرار خشونت جرائم تروریستی و مردم باید برای جلوگیری از کشتار مردم سیاه و سفید" بروکلین معترض مریل Makielski گفت.

چند گوشه از امریکا بودند دست نخورده از معترضان تنظیم آتش سوزی در داخل رنو را در شهر به راه اندازی پلیس گاز اشک آور در سنگ پرتاب تظاهرکنندگان در فارگو داکوتای شمالی. در سالت لیک سیتی تظاهرکنندگان بدبختانه یک ماشین پلیس و روشن آن را به آتش کشیدند. پلیس گفت: شش نفر دستگیر شدند و یک افسر پلیس زخمی شد و پس از زده بودن در سر با چوب بیس بال. در فرگوسن میسوری که در آن مایکل براون جونیور به ضرب گلوله کشته شد و کشته شدن توسط یک افسر پلیس در سال 2014 موجب موجی از اعتراضات در سراسر کشور عمدتا تظاهرات مسالمت آمیز تبدیل اواخر شنبه و شش ماموران آمار با ترقه و سنگ مجروح شدند.

بازداشت حداقل 1,669 مردم در 22 شهرستانها از روز پنج شنبه با توجه به شمارش توسط آسوشیتد پرس. نزدیک به یک سوم از کسانی که بازداشت آمد در لس آنجلس که در آن فرماندار اعلام وضعیت اضطراری و دستور داد گارد ملی به این شهر 10,000 افسران پلیس به عنوان ده ها تن از آتش سوزی سوخته در سراسر شهرستان.

آسیب در شهرستانها ایالات متحده آمد و به عنوان بسیاری از آمریکایی ها قصد بازگشت به فرد در خدمات کلیسا در روز یکشنبه برای اولین بار در چند هفته پس از همه گیر مجبور ممنوعیت اجتماعات بزرگ. شبان در منبر در سراسر کشور خواهد شد به احتمال زیاد اصرار صلح میان آوار از شورش.

مغلوب ساختن پیشی جستن به نظر می رسد برای تشویق سخت تر تاکتیک شنبه شب ستایش گارد ملی استقرار در مینیاپولیس اعلام کرد "هیچ بازی!" و گفت: پلیس در شهر نیویورک "باید مجاز به انجام کار خود را!"

Presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد جو بایدن به خشونت به عنوان او در ادامه به بیان علت شایع با آن نشان دادن فلوید پس از مرگ است.

"عمل اعتراض هرگز نباید اجازه داده شود تحت الشعاع دلیل ما اعتراض" بایدن در بیانیه ای گفت: شنبه شب.

یک شبه حکومت تحمیل شده بود در بیش از یک دوجین از شهرستانها عمده در سراسر کشور از جمله آتلانتا, Denver, لس آنجلس, مینیاپولیس, سانفرانسیسکو و سیاتل.

این هفته ناآرامی به یاد می آورد شورش در لس آنجلس نزدیک به 30 سال پیش پس از تبرئه این افسر پلیس سفید که ضرب و شتم رادنی کینگ سیاه رانندگان بود که رهبری آنها را در شکار کردن با سرعت بالا. تظاهرات فلوید را کشته اند گریبانگیر بسیاری از شهرهای اما ضرر و زیان در مینیاپولیس هنوز به روش متناوب در مجموع لس آنجلس دیدم در طول پنج روز از شورش در سال 1992 زمانی که بیش از 60 نفر کشته شده اند ، 2 ، 000 مجروح شدند و هزاران نفر دستگیر و با صدمه به اموال شکوه $1 میلیارد.

اما نه همه تظاهرات خدشه دار شد خشونت است. در جونو آلاسکا پلیس محلی پیوست معترضان در تظاهراتی در مقابل یک نهنگ های غول پیکر مجسمه سازی در شهر اسکله.

"ما نمی تحمل استفاده بیش از حد از زور" جونو رئیس پلیس اد مرسر گفت: در یک گردهمایی که در آن بسیاری از افراد عینک ماسک و برخی از سنگ بومی آلاسکا آهنگ.

نشان می دهد از زور در مینیاپولیس آمد و پس از سه روز هنگامی که پلیس تا حد زیادی اجتناب از درگیر شدن معترضان و پس از دولت ریخت و در بیش از 4000 سرباز گارد ملی به مینیاپولیس و گفت: این تعداد به زودی افزایش به حدود 11,000.

"وضعیت در مینیاپولیس است که دیگر به هیچ وجه در مورد قتل جورج فلوید" گفت: رژیم صهیونیستی است. تیم Walz که او نیز گفت: نیروهای بومی و محلی بوده است برتری دارند روز قبل. "این است که در مورد حمله به جامعه مدنی القای ترس و اخلال ما در شهرهای بزرگ."

برخی از ساکنان شد خوشحالم که تحول dissipating.

"l در اینجا زندگی می کنند. من شده اند قادر به خواب" گفت: Iman محمد که محله را دیدم چندین آتش سوزی مجموعه شب جمعه. محمد گفت: او همدردی با تظاهرات مسالمت آمیز بیش از فلوید مرگ اما مخالفت با خشونت: "اشتباه نمی کند پاسخ اشتباه است."

متعدد AP روزنامه نگاران کمک از سراسر ایالات متحده



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن