ادبی تقویم برای هفته مارس 24

(همه وقایع مجازی)ویلیام کنت کروگر: در مورد خود رمان "این مناقصه ها و مزایده زمین" در حال حاضر در شومیز با کیت

توسط NASERINEWS در 4 خرداد 1399

(همه وقایع مجازی)

ویلیام کنت کروگر: در مورد خود رمان "این مناقصه ها و مزایده زمین" در حال حاضر در شومیز با کیت Malmon, نویسنده, نوع, پادکست مؤلف. 7 p. m. روز شنبه, مارس 26. ارائه شده توسط Once Upon a Crime mystery کتابفروشی در Crowdcast. ثبت نام: crowdcast.s/e/william-کنت-کروگر-2/ثبت نام.

ILHAN عمر: Minnesotan راه اندازی "این چیزی است که آمریکا به نظر می رسد مانند: سفر من از پناهندگان به کنگره," خاطرات خود را از تبدیل شدن به یک مترقی و بحث برانگیز پیشگامی اولین پناهندگان اولین سومالیایی-آمریکایی و یکی از اولین زنان مسلمان عضو کنگره است. 7 p. m. روز شنبه, مارس 26 ارائه توسط Magers & Quinn. برای شرکت یک کپی از کتاب او باید قبل از دستور مارس 25. خریداران دریافت خواهد شد لینک به برنامه روز از این رویداد.

سارا STONICH: بحث او طنز رمان "ماهیگیری!", برای اولین بار در سه گانه در اصل منتشر شده به عنوان "ماهیگیری با Rayanne" تحت نام قلم آوا سهره. 7 p. m. روز شنبه, مارس 26. ارائه شده توسط فصل بعد کتابفروشان از طریق زوم. دسترسی به کتابفروشی وب سایت برای اطلاعات.

شانون وات: بنیانگذار Moms Demand Action خوانده شده و مورد بحث در کتاب خود "مبارزه با مانند یک مادر" ارائه شده توسط تلویحی کتاب و سمت شرق آزادی کتابخانه. 7 p. m. روز شنبه, آوریل 29. این یکی رویداد. برای رفتن به اطلاعات تلویحی کتاب' سایت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن