بلمونت مجموعه برای 20 ژوئن بدون طرفداران, آگهی خاموش تاج سه گانه

بلمونت استیکس اجرا خواهد شد 20 ژوئن در نیویورک بدون طرفداران و خدمت به عنوان باز شدن پای اسب مسابقه را تاج سه

توسط NASERINEWS در 30 اردیبهشت 1399

بلمونت استیکس اجرا خواهد شد 20 ژوئن در نیویورک بدون طرفداران و خدمت به عنوان باز شدن پای اسب مسابقه را تاج سه گانه برای اولین بار در تاریخ این ورزش.

نیویورک مسابقه انجمن در روز سه شنبه پرده برداری موکول تاریخ بلمونت آن نیز خواهد شد رقابت در یک فاصله کوتاه تر از حد معمول. 2020 بلمونت خواهد بود 1 1/8 مایل به جای 1 1/2 مایل "آزمون قهرمان" است که در این مسابقه علامت تجاری برای تقریبا یک قرن.

"بلمونت سهام نیویورک موسسه که ارائه خواهد شد در سطح جهانی سرگرمی برای طرفداران ورزش در طول این زمان به چالش کشیدن" NYRA رئیس جمهور و مدیر عامل دیو o'rourke گفت. "در حالی که این قطعا خواهد بود یک منحصر به فرد در حال اجرا از این مسابقه تاریخی ما سپاسگزار قادر به نگه داشتن بلمونت سهام در سال 2020 است."

این اولین بار است که بلمونت منجر خواهد شد خاموش تاج سه گانه پیش از Kentucky Derby و Preakness. کنتاکی دربی منتقل شد از مه 2 سپتامبر. 5 و Preakness از مارس 16 Oct. 3 میان coronavirus بیماری همه گیر.

بلمونت در اصل برنامه ریزی شده برای ماه ژوئن 6. اما مسابقه در نیویورک آمریکا و کوبا در اواخر ماه مارس پس از یک سیرجهت مخالف مبداء مسابقه کارگر آزمایش مثبت برای COVID-19 و رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو نمی دهد چراغ سبز به سر تا شنبه.

مسابقه زنده است که به تدریج ramping تا عملیات در سراسر آمریکای شمالی به دلیل آهنگ احساس آنها می تواند با خیال راحت و هنوز پول را بدون طرفداران در سایت به دلیل شرط بندی آنلاین و تلویزیون درآمد. بیش از 90 میلیون دلار بود wagered کردن آهنگ در سال گذشته در بلمونت روز و NYRA می شود یک برش از آن پول همراه با درآمد حاصل از NBC.

مسابقه اسب مسئولان باید دست و پنجه نرم با پیچیدگی های یک منتقل تاج سه گانه فصل است که نیازی نیست در همان سه ساله در کشاکش آن را به عنوان در سال گذشته است. کنتاکی دربی Preakness و بلمونت معمولا اجرا در طول شش هفته طول در بهار.

"همه چیز برای رفتن به متفاوت در این سال درست است ؟" مربی علامت Casse گفت. "اگر به خوبی برنامه ریزی می توان آن را فقط به عنوان هیجان انگیز است. چرا که نه ؟ من نمی دانم اگر آن را لزوما در این زمان از سال است. آن را فقط به وقایع و شما هنوز هم برای رفتن به رویدادهای بزرگ."

بلمونت است که تنها در حال اجرا دو هفته پس از آن برنامه ریزی شده بود اما در این فاصله کوتاه تغییر چهره از مسابقه و تاج سه گانه. آن شده است به اجرا در 1 1/2 مایل در هر سال قدمت به سال 1926 و آخر را زد در 1 1/8 مایل در سال 1894.

NYRA گفت: فاصله تنظیم شده "به درستی حساب برای برنامه تنظیمات به سه گانه تاج سری و به طور کلی تقویم برای سه ساله در آموزش است."

فقط 13 اسب برنده Triple Crown, اخیرا توجیه در سال 2018 و آمریکایی فرعون در 2015.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام


tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب