NBA shutdown مجاز بسیاری در لیگ غیر منتظره زمان التیام - Fri, 03 Jul 2020 PST

پورتلند گارد Damian Lillard در ورزشگاه چند روز پیش و در زمان اطلاع از آنچه مجروح Trail Blazers بزرگ مردان Yll

توسط NASERINEWS در 14 تیر 1399

پورتلند گارد Damian Lillard در ورزشگاه چند روز پیش و در زمان اطلاع از آنچه مجروح Trail Blazers بزرگ مردان Yll Nurkic و ژاک Collins انجام شد در طول تمرینات فردی خود را.

که زمانی که او متوجه یک طرف روشن از NBA coronavirus shutdown.

مجروح بچه ها نبودند مجروح دیگر.

مقدار زیادی از درد و درد در اطراف NBA شفا در تقریبا چهار ماه span پس از لیگ تا به حال تعلیق آن فصل به دلیل همه گیر که به معنی 22 تیم خواهد شد که پس از رسیدن به دیزنی پردیس در نزدیکی اورلاندو فلوریدا در هفته آینده باید در آینده با بیشتر سالم فهرست اسامی.

نگه داشتن بازیکنان سالم هنگامی که آنها به دیزنی خواهد بود یکی دیگر از چالش به عنوان حجم کار تا سطح شیب دار به سرعت برای جولای 30 سرگیری بازی – اما حداقل در شروع اردوهای برای از سر فصل فهرست اسامی خواهد بود عمیق تر از آنها بودند که لیگ تعطیل در مارس 11.

"من نفرت را به حتی استفاده از آن مدت مانند یک پوشش نقره ای' از آنجا که این چیزی است که هیچ کس تا کنون پیش بینی" میامی مربی Erik Spoelstra گفت. "و آن را سخت به می گویند چیزهای خوب آمد از آن."

واقعیت این است که هر چند برخی از چیزهای خوب پدید آمده در آسیب جبهه. پس از 60 یا 65 بازی اکثر بازیکنان شد و به احتمال زیاد در برخورد با برخی از مرتب کردن بر اساس از درد و دردهای موضوع به هر حال.

میامی Meyers لئونارد بود که در یک مسابقه در برابر زمان فقط به عقب بر گردیم آنچه می شده اند مارس شروع پلی آف پس از horrifically بد رگ به رگ مچ پا و گرما rookie تایلر Herro شده بود با یکی دیگر از مچ موضوع است. میلواکی را Giannis Antetokounmpo شد برخورد با اندکی زانو پیچ خوردگی زمانی که فصل متوقف شد. دالاس' Kristaps Porzingis شد برخی از گاه به گاه تعمیر و نگهداری روز برای جراحی ترمیم مفصل زانو است.

"زانو احساس بزرگ تمام وقت است. آن را فقط یک ماده از من برگشت به ریتم گرفتن مهارت برای بازی دوباره که لمس در اطراف لبه و چیزهایی مانند این که" Porzingis گفت. "من احساس می کنم در حال حاضر با زمان اضافی که ما تا به حال برای قرار دادن در کار فردی و گرفتن مقدار زیادی از عکس و نگه داشتن کار بر روی بازی من, من احساس می کنم واقعا راحت در دادگاه است. من واقعا دوباره به ریتم و احساس از بازی. من فقط آماده است. من آماده ام به پشت در دادگاه است."

کالینز تا به حال شده از اکتبر. 27 به دلیل دررفتگی شانه چپ که نیاز به عمل جراحی. Nurkic نشده بازی های برگزار شده از تاریخ 25 مارس 2019 به دلیل وحشتناک آسیب شکستگی خود به خود استخوان درشت نی و استخوان نازک نی در پای چپ. و در حال حاضر تریل خواهد شد که مبارزه را به پلی آف کنفرانس غرب خواهد شد که یک جفت 7-پاورقی در دیزنی برای تقویت آن postseason امیدوار است.

"آنها نگاه بزرگ" Lillard گفت: از Nurkic و کالینز. "آنها به من احساس راه اعتماد به نفس بیشتری خواهید در هر دو آنها را. مانند من را فراموش کرده ... من را فراموش نمی کند اما من را فراموش کرده بودند آنها. آن بوده است تا زمانی که من تقریبا فراموش کرده است."

Nurkic است که به دنبال به جلو به یادآوری هر آنچه که او بود.

"من سالم که ممکن است" Nurkic گفت.

در حالی که این درست است که بازیکنان ترجیح داده اند در ریتم و نه تا به حال این مقدار زمان وجود دارد که raved در مورد سود ناخواسته بقیه. بوستون گوردون هیوارد گفت که او قادر به پای چپ خود را – که هنوز هم می شود درد از زمان به زمان باقی مانده اثر خود را افتضاح چپ مچ پا شکستگی در سال 2017 – یک بیت از یک استراحت و لس آنجلس لیکرز به جلو آنتونی دیویس گفت که زمان او را از چپ به طور کامل احساس تجدید.

با بازی های آینده در مورد هر روز در دیزنی که زمان در حال حاضر یک کالای ارزشمند است.

"از آن خوب بوده است," دیویس گفت:. "این به من یک شانس به من بدن بهبود می یابند نوع یک midseason استراحت کن و فقط اجازه دهید همه چیز را التیام بخشد و به مانند چگونه من در آغاز سال ... برای بازگشت به بهترین نسخه از خودم. من احساس می کنم 100% سالم. من احساس نمی کنم – من هستم. من آماده هستم. آماده برای رفتن."

AP ورزشی نویسنده Schuyler دیکسون در دالاس کمک کرده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب