بلو جیز " بالا بلند آستین مارتین مناسب می تواند حق را به جوان و با استعداد هسته

آستین مارتین هنوز به امضای با Blue Jays اما مدیر کل راس اتکینز در حال حاضر می توانید ببینید که چگونه تورنتو در

توسط NASERINEWS در 23 خرداد 1399

آستین مارتین هنوز به امضای با Blue Jays اما مدیر کل راس اتکینز در حال حاضر می توانید ببینید که چگونه تورنتو در دور اول پیش نویس انتخاب می تواند مکمل این سازمان جوان هسته.

21 ساله infielder خارج از دانشگاه بود و پیش بینی می شود یکی از دو میدارد در دور اول از MLB پیش نویس چهار شنبه, اما او هنوز هم در دسترس زمانی که جیز برداشت پنجم. مارتین به نام بهترین چشم انداز در سال جاری پیش نویس توسط ورزشی کیت قانون به دلیل عملکرد ورزشی و به طور کلی سرعت. و با استعداد برای قرار دادن توپ در بازی و اجتناب از strikeouts او به دست آورده برچسب بهترین "خالص hitter وظیفه" در کلاس توسط MLB خط لوله است.

پس از آن است که یک جهش بزرگ برای اتکینز به تصویر مارتین مصرف این زمینه با ستاره نکردم گروه جیز را مونتاژ.

"ما احساس می کنید که Austin اگر ما به اندازه کافی خوش شانس برای رسیدن به یک معامله با او است که او را تکمیل و برای ما بسیار خوب" اتکینز گفت. "در صحبت کردن در مورد که جوان هسته ای, که اشاره به یک نسبتا سریع انتقال. ما را ببینید. این سخت است برای قرار دادن هر گونه بتن جدول زمانی در که اما ما فکر می کنم آن را واقع بینانه به بحث در مورد او با بو ❄ و کون Biggio و Vladdy گرررو و لورد Gurriel. که هیجان انگیز به فکر می کنم."

اولین تورنتو به ثبت نام مارتین. اتکینز در زمان مراقبت به "احترام" از این واقعیت است که مارتین و جیز نشده بود امضا یک توافق و نمی خواهد به جزئیات مذاکرات است. شکاف ارزش برای پنجمین کلی انتخاب است $6,180,700 (U. S).

اگر و هنگامی که او علائم با جیز مارتین می تواند یک جا در shortstop پایه دوم و یا بیرون از محیط. اتکینز به طور کلی احساس منینگ یک موقعیت می تواند "سهولت برخی از بار" به عنوان یک بازیکن انتقال به سطح حرفه ای اما گفت این یک موضوع مورد بحث در این صنعت است. جیز تاکید کرده اند تطبیق پذیری با بزرگ لیگ باشگاه در سال های اخیر است.

مارتین صفحه اصلی فقط یکی از جیز' تصمیم گیری های آینده. آنها ساخته شده و چهار بیشتر میدارد در MLB را کوتاه پیش نویس پنج شنبه, از جمله:

  • Right-hander CJ ون Eyk از دانشگاه ایالتی فلوریدا با 42nd کلی انتخاب و
  • Right-hander ترنت پالمر از Jasksonville دانشگاه با 77 سالگی انتخاب کنید.

آن باقی مانده است دیده می شود که تورنتو پیش نویس میدارد می تواند خود را حرفه ای آغاز. اتکینز گفت مکالمات هستند که تا به حال در مورد راه حل های بالقوه در کوتاه مدت و بلند مدت به صورت جزئی-بازیکنان لیگ برتر است اما او انتظار ندارد وضوح در این وضعیت تا زمانی که لیگ اصلی بیس بال و بازیکنان MLB انجمن در رسیدن به یک معامله در یک نگاه بزرگ-لیگ فصل است.

MLB کمیسر راب مانفرد گفت: "به صراحت" چهارشنبه که بیس بال خواهد بود همچنین در این سال یک روز پس از این اتحادیه ساخته شده یک دوم پیشنهاد به لیگ یک 89-بازی فصل به طور منظم و 100 درصد از نرم افزار-دارای حقوق. مانفرد گفت: MLB پاسخ به MLBPA خواهد بود "حرکت قابل توجهی در بازیکنان جهت" با این نکته که لیگ خواهد حق خود را به یک 48-بازی فصل "اگر ما به."

Blue Jays outfielder Randal Grichuk در پاسخ به این گزارش در توییتر ارسال یک صدای جیر جیر که خواندن "حرکت قابل توجهی در بازیکنان جهت اری (sic) حق است. ما قطعا نمی تواند نگه داشتن نفس ما است."

اتکینز گفت جیز نگه داشتن بازیکنان و کادر آماده به عنوان به عنوان امکان پذیر است برای هر سناریو. این تیم امیدوار است در خانه بازی می توان به بازی در Rogers Centre اما جنرال موتورز گفت جیز' بهار مجتمع آموزشی در Dunedin, Fla., یکی دیگر از عمده-لیگ توپ پارک یا دیگر جزئی-لیگ پارک نیز گزینه های. که تصمیم گیری خواهد شد ساخته شده در مشارکت با لیگ.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

در ضمن تورنتو مارتین به هیجان زده در مورد — به خصوص اگر ورود او است هر چه زودتر به جای بعد. منابع در دسترس برای باشگاه توپ را به آنها داده که توانایی به حرکت بازیکنان را از طریق سیستم های خود را به سرعت اتکینز گفت. مارتین به نظر می رسد مانند یک نامزد برای یک مسیر.

"به خصوص که از نخبگان برنامه هایی مانند واندربیلت" GM گفت. "آنچه که آنها در معرض واقعا غیرقابل انتقال از استعداد به بیس بال حرفه ای."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن