57 مورد جدید از COVID-19 تایید در Spokane County, تقریبا دو برابر قبلی بالا روزانه - پنج شنبه, 05 Jun 2020 PST

Spokane County است 707 تایید موارد COVID-19 و 35 و میر ناشی از این بیماری پس از Spokane County Health افسر دکت

توسط NASERINEWS در 16 خرداد 1399

Spokane County است 707 تایید موارد COVID-19 و 35 و میر ناشی از این بیماری پس از Spokane County Health افسر دکتر باب لوتز تایید 57 موارد جدید در روز جمعه و یکی جدید مرگ یک مرد در 50s.

سنبله و کمترین روزانه مورد گزارش شده تعداد تا به امروز در این شهرستان است که با توجه به شیوع بیماری های جدید و افزایش تست لوتز گفت.

او گفت: در حال شیوع در دراز مدت مراقبت از امکانات بالغ, خانه خانواده و حداقل دو محل های کار است. شیوع در فیلادلفیا ماکارونی Co. مطلب قبلی افزایش موارد که آغاز شد به گزارش دو هفته پیش است و کمک به بخش قبلی روزانه بالا از 30 مورد جدید در مارس 29.

در دراز مدت مراقبت از امکانات دو تایید موارد COVID-19 واجد شرایط به عنوان یک شیوع.

از شیوع بیماری های جدید نشان می دهد که COVID-19 به راحتی می توانید در تنظیمات گروه.

"از آن صحبت می کند به این واقعیت است که شما می توانید به عنوان بسیاری به عنوان شما احتمالا می تواند با احترام به تمام استراتژی های پیشگیری از عفونت و در عین حال آن را به یک لغزش کوچک تا" لوتز گفت. "یک لغزش کوچک در یک جمعیت است که مستعد می تواند باعث شیوع."

لوتز گفت که ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی انجام شده 3,900 آزمون در دو هفته گذشته در مقایسه با 2,300 تست های جمع آوری شده دو هفته قبل از آن.

اسپوکن منطقه ای بهداشت و درمان منطقه است درخواست کمک از دولت وزارت بهداشت به سرعت تماس با ما تمامی موارد درخواست از آنها برای منزوی کردن خود و پس از آن جمع آوری اطلاعات در مورد تماس نزدیک.

لوتز انتظار دارد که سلامت منطقه خواهد شد نیاز به حمایت از دولت برای تماس با ردیابی حداقل از طریق آخر هفته.

پس Spokane County نقل مکان کرد و به فاز 2 در طول آخر هفته روز یادبود مورد شمارش باید مشخصی و صعود در نرخ بالاتر از آنها قبلا. لوتز گفت: افزایش موارد نیز نشان دهنده افزایش تست.

"همانطور که ما انجام آزمایش ما را پیدا خواهد کرد بیشتر موارد" لوتز گفت. "و ما با تمرکز, تست ما بیشتر خوشه."

از ساکنان آزمایش در شهرستان 3.7% تست شده اند مثبت لوتز گفت.

لوتز گفت: بستری شدن در بیمارستان همچنان به ماندن مداوم در چند هفته گذشته. هشت نفر در بیمارستان بستری هستند و با توجه به COVID-19 عنوان شده است مورد پس مارس 22.

آن را دشوار است به دانستن در ابتدا چگونه شدید یک مورد جدید خواهد بود آن را به عنوان طول می کشد تا یک هفته یا 10 روز پس از شروع یک فرد دچار علائم قبل از پزشکان سنج می تواند خود را به شدت.

"بدون شک من بیشتر ببینید بستری شدن در بیمارستان" لوتز گفت.

او اشاره کرد, فکر می کردم که این شهرستان تا به حال بسیار پایدار و تشویق میزان بستری شدن تا کنون حتی با بیش از 200 مورد گزارش شده در دو هفته گذشته.

هر دو مشیت و MultiCare مقامات مطمئن باشید این جامعه است که آنها باید ظرفیت کافی و تجهیزات حفاظت فردی به اندازه کافی خوش آمدید بیماران برای اعمال جراحی و همچنین به عنوان به طور بالقوه در درمان افزایش COVID-19 بيمار اگر نیاز ناشی میشود.

"ما بیش از حد ظرفیت شده اند و قادر به سهام به اندازه کافی PPE که ما باید یک سنبله تا که رقبای ما دیدم در Puget صدا, ما قادر به تحمل آن" گرگ Repetti رئیس جمهور MultiCare بیمارستان در کنتون به خبرنگاران گفت: جمعه.

لوتز لغو سفارش خود را که ممنوع بازی سازه و جنگل ورزشگاه از استفاده می شود در روز جمعه اجازه می دهد اعضای جامعه برای دسترسی به آنها را دوباره. او در تشویق مردم به ادامه به دنبال اجتماعی فاصله دستورالعمل به جمع آوری در گروه های بیش از پنج نفر و آگاه باشید که دستشویی در پارک ها ممکن است باقی می ماند بسته شده است.

این داستان در حال توسعه است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب