بازیکنان صحبت کردن در عدالت اجتماعی 'یک لحظه برای ما', NHL اجرایی می گوید

کیم دیویس لیست کردن طیف وسیعی از احساسات.آنها آنهایی که او را از طریق رفته پس از دیدن تصویری از زندگی به آرامی

توسط NASERINEWS در 18 خرداد 1399

کیم دیویس لیست کردن طیف وسیعی از احساسات.

آنها آنهایی که او را از طریق رفته پس از دیدن تصویری از زندگی به آرامی تخلیه از جورج فلوید بدن به عنوان یک افسر پلیس به خاک سپرده زانو به, سیاه, مرد گردن برای نزدیک به نه ساعت.

و این احساسات را تجربه تماشای تظاهرات در سراسر ایالات متحده است که به دنبال.

"خستگی ... تشویق, امیدوار, خوش بینانه گفت:" NHL معاون اجرایی رئیس جمهور از تاثیر اجتماعی و رشد ابتکارات و امور قانونگذاری. "خسته من فکر می کنم به دلیل این است که یک لحظه (مانند) بسیاری از لحظات است که من دیده ام.

"و من مضطرب است."

اضطراب به دلیل Davis, که سیاه و سفید است, امیدوار است این جبهه از ذهن گفتگو در مورد نژادپرستی و خشونت پلیس و عدالت اجتماعی به نوبه خود به عمل نه تنها در جامعه بلکه در ورزش است.

بازیکن پس از NHL بازیکن ارسال شده به رسانه های اجتماعی پس از فلوید تکان دهنده مرگ در مینیاپولیس در مه 25.

واقعا از زمانی آغاز شد که سن خوزه در Evander کین که سیاه سخن گفت و بی درنگ دست آورد های عمومی در حمایت از تیم صاحب Hasso Plattner. این عکسها و ویدئوها در ادامه از امثال P. K. Subban که همچنین سیاه و Auston ماتیوز که لاتین آمریکایی. بسیاری از بازی ستاره سفید نیز از جمله کانر McDavid سیدنی کرازبی الکس Ovechkin, Jonathan Toews استیون Stamkos و برادن هولتبی.

بلیک ویلر با خبرنگاران صحبت می کرد در یک ویدئو کنفرانس که به طول انجامید و نزدیک به 40 دقیقه و هر گونه سوال در مورد NHL است طرح خود را از سر همه گیر-آمار نجومی در این تابستان به نظر می رسید به طور افراطی خارج از محل.

تایلر سیگوین راهپیمایی مسالمت آمیز با معترضان در دالاس. Zdeno Chara همین در بوستون.

NBA و NFL بازیکن هستند هیچ غریبه ای به صدای خود را شنیده ام در مسائل اجتماعی. هاکی حال شده است یک داستان متفاوت — ورزش که در آن منطبق نیست ruffling پر و نگه داشتن سر خود را پایین شده است که اغلب این قانون است.

اما چیزی تغییر کرده است.

"ما می دانیم که فقط فرهنگی برای ورزش ما است که آن را نه تنها از ما بوده است تمرین برای بازیکنان به صحبت کردن در تقریبا در هر موضوع اما برای مطمئن عدالت اجتماعی نوع مسائل," دیویس گفت که اضافه شدن حداقل 110 NHLers ارسال شده به رسانه های اجتماعی. "من تا به حال مردم اظهار نظر در تمام هفته است که برای لیگ ما به استفاده از نژاد و سیاه و سفید زندگی می کند (ماده) در همان حکم بی سابقه است.

"این یک لحظه بزرگ برای ما مناسب لحظه و من فکر می کنم آن را به ما هنوز به سطح دیگری از فرصت و تغییر است."

دیویس که در کار با NHL پس از سال 2017 می خواهد به مطمئن شوید که.

بازیکنان شده اند بیشتر پرقدرت در کلمات خود را محکوم فلوید مرگ در حالی که اکثر تیم ها از جمله برخی با روابط قوی به پلیس محلی بوده است که ولرم است.

اما چه می آید بعدی این است که چه چیزی واقعا مهم است.

"احساسی لحظه ای از واژه ها و عکسها و ویدئوها خوب هستند و این باعث می شود مردم احساس خوب," دیویس گفت: در یک تماس تصویری این هفته است. "آنچه که من در مورد مراقبت در حال اقداماتی است که به دنبال. این چیزی است که من قصد دارم با توجه به آنچه که من قصد دارم به تمرکز شود و این چیزی است که من قصد دارم به اندازه گیری شود.

"آیا شما می گویند 'Black Lives Matter' و یا شما با استفاده از جورج فلوید, که بزرگ است. اما دو هفته از هم اکنون دو ماه از هم اکنون دو سال از آنچه شما انجام می دهند برای تغییر چگونه ما نگاهی به آنچه که ما انجام می دهیم و آنچه ما می گویند و چگونه ما نشان می دهد تا به عنوان یک ورزش ؟ این چیزی است که مهم است."

دیویس گفت: او شده است در تماس با بازیکنان متعدد در مورد ایده ها برای هل دادن این ورزش تنوع برنامه رو به جلو است.

"این چیزی است که من احتمالا بیشتر تشویق — تماس," او گفت:. "نه همه در حال رفتن به, صدای جیر جیر, همه برای رفتن به راحت با استفاده از رسانه های اجتماعی به عنوان راه آنها را بیان نقطه نظر خود را با وضعیت فعلی اما بسیاری از ایده ها (هستند) متلاطم تا از بازیکنان است."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

این ایده نیز متلاطم از لیگ دیدگاه با توجه به فراگیر در یک به طور سنتی سفید ورزش است.

NHL است که در فرآیند اجرایی ورود شورای — که به توصیه های کمیته های جداگانه از بازیکنان و طرفداران و جوانان — زمین در این تابستان.

دیویس افزود که داشتن بازی بزرگترین نامها مقابل بسیار مهم است. کین گفت: در مصاحبه با ESPN به تازگی است که بازیکنان با کرازبی در وضعیت مورد نیاز برای ارائه صدای خود را.

"همه امیدوار و با احتیاط خوش بینانه و مثبت," دیویس گفت: از NHL, سیاه, بازیکنان است. "(کین) نبود تماس Sid کردن. آنچه او گفته بود Sid بسیار مهم است و این تاثیر را در ورزش ما است که صدای خود را و نمایش دیده خواهد شد به عنوان یک اهرم مهم.'

"من فکر می کنم همه آماده است تا به عمل آورند."

دیویس گفت که او با دریافت یک "باور نکردنی شماره تماس" از تیم مقامات او هرگز ملاقات کرد از جمله یک دستیار مدیر کل مشتاق به راه اندازی یک برنامه توسعه برای اقلیت.

"این نمی تواند انجام شود توسط کیم دیویس به تنهایی و یا فقط با لیگ," او گفت:. "ما باید به این نوع از متحدان کسانی که در موضع قدرت و نفوذ است که در حال رفتن به.

"(سیاه) بازیکنان ... احساس بسیار تشویق به تماس های که آنها در حال دریافت و حمایت آنها در حال گرفتن."

اما نه لزوما مورد در پاییز هنگامی که سابق NHLer Akim Aliu, که سیاه و سفید است, آورده این موضوع نژادپرستی در هاکی به جلو با ادعاهای خود علیه, پس از Calgary Flames سر مربی لایحه پیترز از وقت خود را با هم در افراد زیر سن قانونی از یک دهه پیش.

هاکی ستاره ها اکثرا خاموش است.

پس چه چیزی تغییر با فلوید مرگ و کسانی که از Ahmaud Arbery — سیاه و هل دهنده کشته در گرجستان — و Breonna تیلور بود که به ضرب گلوله کشته و در خانه اش توسط لویی پلیس ؟

"این بوده است مانند یک طوفان کامل" دیویس گفت:. "ما باید طبیعی مکث از COVID همه گیر و مردم در حال گوش دادن بیشتر. آنها هم به گوش دادن. بنابراین در حالی که این چیزها اتفاق می افتد شده است برای مدت زمان طولانی COVID همه گیر آورده به نور برای بسیاری از نژادی بیماری همه گیر.

"برای جلوگیری و شاهد نه دقیقه کسی زانو کسی گردن و به تماشای زندگی گرفته شده از آنها ... که بشریت خود را (گفتن) شما چیزی بسیار اشتباه است.

"همین دلیل است که مردم در حال صحبت کردن ... که چرا بازیکنان در حال صحبت کردن."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب