GQ را گرت Munce مذاکرات 'مراقبت از خود برای مردان: چگونه به نگاه خوب و احساس بزرگ' - سه شنبه, 18 Jun 2020 PST

مردان هستند و در نهایت شکلگیری است. زمانی که گرت Munce شد lounging در آبگرم در لاس وگاس او نمی تواند کمک کند

توسط NASERINEWS در 29 خرداد 1399

مردان هستند و در نهایت شکلگیری است. زمانی که گرت Munce شد lounging در آبگرم در لاس وگاس او نمی تواند کمک کند اما متوجه شد که او احاطه شده توسط بچه ها.

اولیه جذبه شهر گناه است بی امان فسق. مردان کلیشه بازدید از لاس وگاس به افراط در مشروبات الکلی و قمار. اما وجود دارد Munce به سبک مردانه و نظافت سردبیر GQ, احاطه شده توسط مردان در تمام جنبه های زندگی برای رزرو شن و ماسه و فوم درمان, آب درمانی و ماساژ سنگ با آروماتراپی.

فرانک سیناترا و بقیه Rat Pack در حال نورد در خود قبور, اما این, تکامل نوزاد است.

Munce, 35, که نویسنده از روشنگری و سرگرم کننده "مراقبت از خود برای مردان: چگونه به نگاه خوب و احساس بزرگ" به عقب گرفته شد, از آنجا که اکثر مشتریان در روم-سبک آبگرم بودند از خود جنس است.

"من در نهایت شخص پاتوق شهرستان که در آن بچه ها به طور معمول در باشگاه نوار و یا در طبقه کازینو و آبگرم بسته بندی شده بود" Munce گفت: در حالی که تلفن خود را از نیویورک آپارتمان. "من نمی توانستم تصور کرده اند که صحنه یک دهه پیش, اما چیزهایی که قطعا تغییر برای بچه ها. مردان هستند و در نهایت درک است که این مهم برای مراقبت از خود است."

بچه ها دیگر مجبور به نگرانی در مورد ظاهر نرم و در حالی که برای خرید مرطوب کننده ها و بازدید از ناخن سالن. Munce بررسی مراقبت از پوست و تسکین استرس خود را در سراسر کتاب.

Munce جزئیات به همین دلیل ضروری است برای تعمیر و نگهداری پیشگیرانه و چگونه بچه ها می توانند درمان خود را بدون شکستن بانک.

مراقبت از پوست است که هنوز هم یک بیگانه مفهوم برای بسیاری فراتر از هزاره محدوده. چگونه می توانم شما را متقاعد مردان از یک سن خاصی است که مراقبت از پوست ضروری است?

این درست است که بسیاری از مردان فکر می کنم مراقبت از پوست به عنوان یک مفهوم جدید است. آنها نیاز به تحصیل شد. آنها نیاز به یاد بگیرند که خورشید باعث آسیب و باید آنها را می پوشند لوسیون قهوه مایل بسرخ هر روز. برعکس زنان از سنین پایین به آغوش محصولات ضد پیری.

بسیاری از مردان به نظر می رسد به درک آن را به عنوان به زودی به عنوان آسیب انجام شده است.

دقیقا. آنها را ببینید چین و چروک در پیشانی خود را و آنها نمی دانند که چه باید بکنید در مورد آن.

بهترین توصیه برای مردانی که هنوز به درک چگونه آسیب پذیر خود پوست است ؟

آنها نیاز به دانستن است که تعمیر و نگهداری پیشگیرانه ضروری است. این خیلی مهم است زیرا اگر شما مراقبت از خود را برای سال, شما حد آسیب. آن را پیچیده نیست. دنبال یک روال. هر روز موهای خود را بشویید بدن خود و اعمال ضد عرق. یک وقت ملاقات برای دیدن متخصص پوست خود را.

نیست و بخش عظیمی از مراقبت از خود در مراجعه به پزشکان سالانه برای دیدن آنچه که اتفاق می افتد جسمی?

قطعا. بسیاری از مردان که نمی کنند.

من نمی تواند کمک کند اما بروید. زمانی که من فکر کردم من تا به حال یک فتق و بازدید یک جراح او به من گفت که من فتق شد اولین خود-تشخیص فتق در حرفه خود.

شما در اقلیت هستند. اکثر مردان جلوگیری از شنیدن اخبار بد و آنها سعی می کنند برای زندگی کردن کلیشه بودن دشوار است. تمام زندگی ما بچه ها می گفت به آن را خورد و مقابله با درد است.

که در مقابل از خود, مراقبت های پس از آن را حس می کند به دیدار دکتر دندانپزشک و متخصصان بنابراین شما مراقبت از بدن خود را. بعضی از مردان در برابر مراجعه به دکتر به عنوان چیزی زنانه مانند گرفتن یک حمام با گلبرگ گل سرخ. از آن زمان به دریافت بیش از آن.

یک نقطه خوب شما در سراسر کتاب این است که مردان در حال حاضر درگیر با خود مراقبتی فعالیت هایی مانند کار کردن. مردان فقط نیاز به آن را به سطح دیگری.

دقیقا. مردان در حال حاضر در حال رفتن به سالن ورزش. دلیل معمول ما رفتن به ورزشگاه است به از دست دادن وزن, اما ما خودمراقبتی باید در مورد بیش از آن است. باید آن را در مورد د-تاکید است.

کمی زیاده روی می رود راه طولانی. برای سال های من بود وفادار به یک سالن مو. من معمولا تنها مرد مشتری اما برای یک ساعت من زیرفشار با یک شامپو و یک لیوان شراب بی پایان ورزش صحبت با من سبک است.

خود را مثال دیگر کوتاه کردن مو است مانند تجربه گرفتن یک پدیکور. من متوجه شده ام بیشتر و بیشتر مردان گرفتن پدیکور در شهر نیویورک است.

آنچه ما مصرف یکی دیگر از جنبه های مراقبت از خود.

ما باید روش غذا خوردن از یک نقطه جامع سلامتی. ما در حال یادگیری خیلی بیشتر در این روز در مورد آنچه که ما باید در بدن ما است.

چه جدید مکمل یا گیاهان ما احساس بهتر و یا استرس ما ؟ فاز ما در حال حاضر در حال خوردن, تمیز, محلی تازه و ارگانیک.

دوباره مردم به آن نگاه کنید به عنوان یک راه برای از دست دادن وزن, که خوب است, اما همه از آن است که بیش از یک عدد است. ما نیاز به دانستن چه چیزی باعث می شود بدن ما احساس می کنید بهترین.

یکی از اندازه متناسب نیست تمام. مثلا من دوستانی که در رژیم غذایی سرخپوشان و آن را دوست دارم. من از دست دادن وزن و بدن من احساس بسیار خوبی در سرخپوشان, اما آن را به عنوان اگر من تجربه مراحل اولیه آلزایمر است.

یکی از اندازه متناسب نیست با رژیم های غذایی و یا مراقبت از خود است. آنچه با این نسخهها کار برای شما دوستان ممکن است برای شما کار. هر کس به کشف آنچه که برای آنها کار می کند.

چشمه های معدنی را می توان گران. چه چیزی شما را نشان می دهد برای کسانی که در بودجه است ؟

شما می توانید انجام پدیکور که 20 $است. یک گزینه عالی مدیتیشن است که رایگان است. گرفتار نیست. خوب به خودتان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب