با داروساز برای مبارزه با مواد مخدر نگرانی های ایمنی - Mon, 10 Jun 2020 PST

توسط جو Graedon M. S. و ترزا Graedon, Ph. D. پادشاه ویژگی های سندیکا Q. من فقط به عنوان خوانده شده که غذا

توسط NASERINEWS در 21 خرداد 1399

توسط جو Graedon M. S. و ترزا Graedon, Ph. D. پادشاه ویژگی های سندیکا

Q. من فقط به عنوان خوانده شده که غذا و دارو خواهد بود درخواست برخی از شرکت های دارویی به یاد متفورمین. چگونه می توانم بگویم اگر من دارو دیابت است که به یاد می آورد? من بطری قرص نیست لیست تولید کننده در هر نقطه بر روی برچسب. چگونه می تواند ما را به بیماران می دانم که اگر ما دارو بی خطر است یا نه ؟

A. شما باید به کشف یکی از ضعیف ترین لینک در مواد مخدر زنجیره تامین است. داروخانه ها را مجبور به قرار دادن تعداد زیادی بر روی برچسب از کهربا قرص بطری های آنها توزیع.

به عنوان یک نتیجه از آن می تواند بسیار چالش برانگیز برای تعیین اگر یک داروی خاص شده است به یاد می آورد مگر اینکه داروخانه تماس بیمار به طور مستقیم. که اغلب می آید از دفتر شرکت و می تواند هفته ها یا ماه بعد از به یاد بیاورید.

در مورد متفورمین FDA به تازگی اعلام کرد که برخی از رهش فرمولاسیون تا به حال غیر قابل قبولی بالا در سطح احتمال سرطان زا ان دی ام ای. شما باید جلوگیری از مصرف متفورمین به طور ناگهانی اما شما می توانید داروساز خود بخواهید که به بررسی کنید که خود را تدوین است و نه آلوده به ان دی ام ای. اگر آن را درخواست دوباره پر کردن با یک محصول است که آزمایش شده و به امن است.

اطلاعات بیشتر در مورد راه هایی برای مدیریت قند خون براي ما eGuide به پیشگیری و درمان دیابت است. این منابع الکترونیکی در دسترس است در سلامت eGuide بخش از peoplespharmacy.com.

Q. آیا با پوشیدن یک ماسک محافظت از شما را از برنامه محافظت از ویروس ها و یا دیگران از شما اگر شما یک ویروس ؟ و یا هر دو ؟

A. هنوز هم وجود دارد تعجب آور جنجال در اطراف این فوق العاده مهم است سوال. بسیاری از کارشناسان بهداشت و درمان معتقدند که قطرات یا aerosolized ذرات منبع اصلی انتقال coronavirus. صحبت های خنده, تشویق, سرفه یا آواز خواندن می تواند گسترش ویروس به دیگران است.

یک مقاله در Annals of Internal Medicine (22 مه) اذعان دارد که بدون جواب باقی می ماند سوال در مورد انتقال است. این کارشناسان بین المللی نشان می دهد که بسیاری از ماسک های صورت را کاهش می دهد مقدار زیادی از ویروس حامل قرار می دهد به هوا. پارچه پوشش نیز ممکن است خطر را کاهش دهد که مردم قادر به تنفس در بسیاری از ویروس ها مملو از ذرات آئروسل. ما فکر می کنیم هر چه زودتر همه به سلامت کارگران و عموم مردم دسترسی به با کیفیت بالا N95 ماسک صورت بهتر است.

Q. من بسیار حساس به نیش chigger. من شده اند با صرف زمان بسیار زیادی در حیاط این بهار و می خواهید برای به اشتراک گذاشتن استراتژی پیشگیرانه با خوانندگان خود را.

من پهلو شلوار من به جوراب من و من اسپری کفش و جوراب با DEET دافع حشرات. من پهلو من پیراهن آستین به من دستکش و اسپری تا آرنج من.

به عنوان به زودی به عنوان من رفتن داخل من پرتاب من لباس به لباس های شسته شده و با آب داغ بشویید و بلافاصله با صابون ، اگر من یک نیش به هر حال من به سرعت اعمال می شود قوی ضد خارش استروئید ژل متخصص پوست تجویز می شوند. این کمک می کند تا جلوگیری از تاول.

A. با تشکر از راهنمایی. همه آنها را حس کنید.

دیگر خوانندگان توصیه گرد کفش و جوراب با "گل گوگرد." این پودر گوگرد موجود در فروشگاه های سخت افزاری برخی از داروخانه ها و آنلاین.

یکی از این داستان: "زمانی که من یک زن جوان گرفت و من به دختر پیشآهنگی اردوگاه من استفاده از رنگ زرد پودر گوگرد در یک بو و گرد و غبار دختران و کفش و شلوار و پاها بعد از پانسمان. ما در جنگل مزارع و چیدن توت. گوگرد نگه داشته chiggers دور است."

ایمیل جو و ترزا Graedon از طریق وب سایت خود را peoplespharmacy.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب