الی لیک: مغلوب ساختن پیشی جستن مناسب است به ایالات متحده آسمان به جاسوس روسیه

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در حال آماده سازی برای خروج دوم خود را با اسلحه-کنترل پیمان با روسیه پ

توسط NASERINEWS در 8 خرداد 1399

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در حال آماده سازی برای خروج دوم خود را با اسلحه-کنترل پیمان با روسیه پس از ادای سوگند و مخالفان در حال حاضر در بالا dudgeon. "این دیوانه است" توییتی سابق سیا, مدیر مایکل هیدن. "یکی دیگر از کوته تهمت حرکت به رها کردن یک پیمان است که شامل بسیاری از متحدان نزدیک ایم" سامانتا پاور سفیر سابق در سازمان ملل.

اما تهمت تصمیم یک حق است — هر دو در جزئیات و در اصل.

معامله در سوال باز است و آسمان پیمان امضا شده در سال 1992 که اجازه می دهد تا ایالات متحده و روسیه جاسوسی هواپیما به پرواز بیش از تاسیسات نظامی و سلاح و امکانات. هدف این است که به 35 سازمان ملل که در حال حاضر اعضای اعتماد به نفس است که دشمنان خود را در حال نگه داشتن سلاح های خود را-کنترل تعهدات.

در تئوری آن را یک ایده خوب است. سربار نظارت یکی از راه های به منظور بررسی بیشتر اساسی کنترل تسلیحات موافقت نامه با روسیه است. آن را نیز به یک پایه برای برنامه ریزان نظامی ارائه یک مجموعه داده که نشان می دهد چه در زمان صلح و استقرار به نظر می رسد. این عیب بزرگ در آرایش این است که از یک پارتی که همه دیگران باید نگران — روسیه — سریال ناقض موافقت نامه های بین المللی.

نظر مسکو اخیر رکورد. زمانی که روسیه واحدهای عملیات ویژه حمله به کریمه و شرق اوکراین بعد در سال 2014 ولادیمیر پوتین رئیس جمهور بود نقض 1994 متعهد به حفظ و احترام به تمامیت ارضی اوکراین است. اوکراینی کردم این تعهدات در ازای کنار رفتن شوروی دوران زرادخانه هسته ای مستقر در خاک خود است.

روسیه تکرار همان الگوی با توجه به متوسط محدوده نیروهای هسته ای و یا INF پیمان. روسیه تا حد زیادی با پیروی بخشی از این پیمان که حذف یک کلاس در کوتاه و میان برد سلاح های هسته ای از اروپا از امضای آن در سال 1987 به حدود سال 2008. اما در آن سال روسیه شروع به تست زمین-راه اندازی موشک کروز است که تجاوز از محدوده تعیین شده توسط پیمان INF. برای 10 سال ایالات متحده در تلاش برای آوردن روسیه به پیروی از پوتین نگه داشته و افزایش در نهایت استقرار ممنوع موشک با برد است که می تواند آمار اروپا است. بنابراین در اکتبر 2018 پس از متحدان ناتو علنا اذعان کرد که روسیه در مواد نقض تعهدات خود در آمریکا اعلام کرد این امر می تواند برداشت.

یک داستان مشابه می توان گفت در مورد پیمان آسمان های باز. هنگامی که آن را در زمان اثر در سال 2002 روسیه تا حد زیادی abided آن است. اما در طول جمهور سابق دولت باراک اوباما در ایالات متحده یافت می شود آن پرواز بودند محدود بیش مشکوک امکانات در روسیه — حتی به عنوان ایالات متحده جمع آوری شواهدی وجود دارد که روسیه نظارت هواپیما بودند نقشه برداری زیرساخت های حیاتی در ایالات متحده آمریکا به عنوان سناتور جمهوری خواه تام پنبه هفته گذشته گفت: "آسمان باز پیمان آغاز زندگی به عنوان یک حسن نیت توافق بین قدرت های بزرگ و درگذشت یک دارایی روسیه هوش است."

دیپلمات های ایالات متحده مطرح کرده اند این مسائل با همتایان روسی خود را به آنها را به بازگشت به انطباق با این پیمان است. اما مسکو است budged. از آنجا که ایالات متحده جاسوسی ماهواره ها و دیگر فن آوری استفاده از جمع آوری داده های مشابه آن نظارت هواپیما جمع آوری آن را از دست می دهد بسیار کمی با خروج از پیمان آسمان های باز.

وجود دارد و مهم تر از اصل در خطر نیز هست. اگر پوتین معتقد است که او می تواند دور با تقلب در معاهدات که مهم ترین دشمن جهات چه انگیزه ای او را مجبور به آمدن به انطباق? چه خوب است arms-کنترل موافقت نامه اگر آنها نمی, افزایش امنیت بین المللی?

این سوال است که همواره مغلوب ساختن پیشی جستن دولت رویکرد به کنترل تسلیحات. "که در آن کنترل تسلیحات نمی کند کمک به امنیت مانند جایی که ما پیمانکاران حاضر به پیروی از تعهدات خود — ما را ساخته اند بسیار روشن است که ما مایل به پیاده روی به دور از شکست در توافق نامه گفت:" کریستوفر فورد دستیار وزیر امور خارجه در امور امنیت بین المللی و منع گسترش در کمی متوجه گفتار در ماه فوریه است.

که ممکن است صدای واضح و تقریبا تمام معاهدات باید یک روش که توسط آن یک حزب می تواند حق ترک این توافقنامه است. اما تا زمانی که برگ برنده دولت هیچ ارشد آمریکایی اعلام کرده بود این اصل به وضوح به عنوان فورد انجام داد: زمانی که طرف دیگر حاضر به افتخار یک توافق راه دور. اگر تهمت و جانشینان او چوب به این رویکرد ساده اسلحه-کنترل ترتیبات آینده ارائه خواهد شد امنیت که ناقص معاهدات امروز نیست.

بنابراین نباید تعجب آور است که به عنوان مغلوب ساختن پیشی جستن خارج از پیمان آسمان های باز دولت او موافقت کرده است برای آغاز مذاکرات با روسیه به مذاکره یک فرمت به دیگری استراتژیک هسته ای ارتش کنترل معاهده شناخته شده به عنوان جدید شروع می شود. مغلوب ساختن پیشی جستن دولت مخالف نیست به کنترل تسلیحات. چه آن مخالف است و تخلف از اسلحه-کنترل موافقت نامه.

الی لیک یک بلومبرگ نظر مقاله نویس پوشش امنیت ملی و سیاست خارجی. او ارشد امنیت ملی خبرنگار به صورت روزانه وحش و پوشش امنیتی و اطلاعاتی برای واشنگتن تایمز نیویورک خورشید و آپی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب