احزاب به تعویق افتاد: COVID-19 اثرات رویدادهای صنعت - Tue, 17 Jun 2020 PST

کیت A. خیش EVERCANNABIS خبرنگار در حالی که واشنگتن شاهدانه تولید کنندگان و خرده فروشان در حال تطبیق خوبی به ت

توسط NASERINEWS در 28 خرداد 1399

کیت A. خیش EVERCANNABIS خبرنگار

در حالی که واشنگتن شاهدانه تولید کنندگان و خرده فروشان در حال تطبیق خوبی به تقاضای بالا در میان COVID-19 pandemic, حوادث در شاهدانه صنعت متوقف شده است.

افرادی که کار در این زمینه به طور سنتی اجتماعی, و آن را غیر معمول نیست برای معاملات به نهایی شدن بیش از سیگار کشیدن با هم. به علاوه به عنوان صنعت بیشتر می شود نرمال بسیاری از شرکت کنندگان شده اند به مانند سنتی فروشنده نمایشگاه ها و سمینارها و جشن ها و 'اصلی' فرصت برای جمع آوری و یادگیری است.

متاسفانه واشنگتن حوادث در تمام صنایع شده است لغو و یا به تعویق افتاد با توجه به نگرانی های بهداشتی محل برگزاری محدودیت و یا چالش های مالی روبرو سنتی حامیان مالی.

یکی تحت تاثیر رویداد است 3rd سالانه خورشید جام دعوتی که توسط واشنگتن SunGrowers انجمن صنعت است که به تعویق افتاد تا تاریخ بعد.

کریستال Oliver, مدیر اجرایی, برای WSIA توضیح داد که رقابت را هنوز هم اتفاق می افتد اما شاید نه راه آن در اصل برنامه ریزی شده است. در سال گذشته گروه اشباع کردن تسهیلات برای جوایز ارائه و پس از جمع آوری و برنامه ریزی برای حرکت به محل بزرگتر این سال است.

در حال حاضر مردم قضاوت مراسم و رویدادهای خواهد شد به احتمال زیاد لغو شد. به جای WSIA است که به دنبال راه هایی برای حرکت در این رقابت آنلاین.

برای این رویداد قضات با ارائه کور نمونه برای شش دسته مختلف رشد در واشنگتن مزارع. دسته بندی کنسانتره و vapes, خوراکی حاوی قبل از رول و سه نوع گل: ترم و خورشید-رشد گل (کاشته شده در بهار و برداشت در پاییز) CBD گل و گلخانه گل (رشد با استفاده از نور تکنیک های نسل). شش قضات هر قضاوت یک به دو دسته. آنها سه هفته و قاضی در ظاهر و عطر و طعم امتیاز طعم و مزه برای صافی کلی اثر و نمونه یادداشت ها.

رویدادهای دیگر که لغو شده یا تغییر شامل تبادل در رنتون در ماه مه که منتقل شد به جولای 21-22; Budfest که برنامه ریزی شده بود در ماه ژوئیه اما لغو زمانی که شهر بلینگهام به نام تمام حوادث زندگی می کنند تا زمانی Aug. 30; و شاهدانه کنجکاو یک رویداد آموزشی برنامه ریزی شده در ماه جولای در واشینگتن که لغو شده است.

سیاتل Hempfest این کشور بزرگترین شاهدانه اعتراض/جشنواره ("protestival") در سیاتل شده است برنامه ریزی برای جشن آن 28 سال در ماه اوت است. اما در مطبوعات زمان وضعیت خود را رسما "ناشناخته است."

ویویان McPeak رئیس سیاتل, حوادث و تولید کننده Hempfest توضیح داد که حتی اگر صورتی مجاز است که اتفاق می افتد این سازمان را به شدت رنج می برند عواقب.

در اواسط ماه مه گفت که تصمیم به لغو Hempfest می تواند بر روی بسیاری از چیزها در درجه اول ایمنی.

"Hempfest باید اولویت بندی سلامت و ایمنی شرکت کنندگان و کارکنان و مقدار نامتناسبی از شاهدانه پزشکی بیماران است که حضور دارد که در گروه پرخطر" McPeak گفت. "در حال حاضر ما در حال تلاش برای انجام همه چیز ما می تواند به صرفه جویی در این رویداد است. این است که به طور معمول ما دبستان که بدیهی است که نمی تواند رخ دهد. ما ساکت به ذخیره مقدار گسترده ای از تجهیزات مورد نیاز برای تولید Hempfest مانند چوب بست و شمشیر بازی و ژنراتور و فاضلاب بدون دانستن اگر این رویداد در حال رفتن به اجازه رخ می دهد."

اگر چه تصمیم به لغو یا تاخیر و یا اساسا تغییر Hempfest و دیگر شاهدانه به طور منظم حوادث برای سال 2020 می تواند یک ضربه بزرگ به جامعه بسیاری نیز اذعان کرد که COVID-19 همه گیر باعث شده است تا نمایندگان مجلس و سازمان های اجرای به داد صنعت مقررات و محدودیت های بالقوه هموار کردن راه به جای روش های جدید توزیع و فروش ماری جوانا.

"همه چیز به عقب رفته ، اظهار داشت: McPeak "به جز شاهدانه!"

کیت A. معدنچی در رشته انسان شناسی بصری کار کرده است و در بازاریابی و تبلیغات برای بسیاری از سال است. او می نویسد: طول می کشد عکس و آموزش یوگا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن