ماراتن نیویورک لغو شد به دلیل coronavirus

NEW YORK—New York City Marathon برنامه ریزی شده برای نوامبر. 1 لغو شد دوشنبه به دلیل بیماری همه گیر کوروناویرو

توسط NASERINEWS در 5 تیر 1399

NEW YORK—New York City Marathon برنامه ریزی شده برای نوامبر. 1 لغو شد دوشنبه به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

نیویورک جاده دونده اعلام کرد لغو بزرگترین ماراتن پس از هماهنگ کننده با دفتر شهردار و تصمیم گیری در این مسابقه مطرح شده بیش از حد بسیاری از نگرانی های ایمنی و بهداشت برای دوندگان داوطلبان تماشاگران و دیگران.

"در حالی که ماراتن است که یاد و محبوب رویداد در شهر ما من تحسین نیویورک جاده دونده برای قرار دادن سلامت و ایمنی از تماشاگران و دونده اول" شهردار, بیل د Blasio در بیانیه ای گفت. "ما مشتاقانه منتظر به میزبانی 50th در حال اجرا ماراتن در نوامبر 2021."

سال گذشته ماراتن شامل یک رکورد جهانی 53,640 finishers. کسانی که برای سال 2020 مسابقه ارائه خواهد شد به بازپرداخت کامل و هزینه ی ورود خود را و یا تضمین ورود به هر 2021, 2022 یا 2023 مسابقه دو ماراتون.

این 2021 ماراتن نیویورک برای نوامبر برنامه ریزی شده. 7.

دونده ثبت نام برای سال 2020 ماراتن و دیگران را دعوت به شرکت در یک مجازی 26.2 مایل نژاد از اکتبر. 17-Nov. 1. جزئیات بیشتر منتشر خواهد شد در ماه جولای.

ماه گذشته ماراتن بوستون لغو شد برای اولین بار در آن 124 سال سابقه و برگزارکنندگان اعلام مجازی رویداد برگزار خواهد شد در عوض با شرکت کنندگان که به بررسی کنید که آنها زد 26.2 مایل (42.2 کیلومتر) خود را دریافت دان را مدال.

ماراتن بوستون که به تساوی یک زمینه از 30000 تا به حال شده است در اصل برنامه ریزی شده برای مارس 20 قبل از اینکه به تعویق افتاد برای پنج ماه به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن