گرگ اولسن: - سه شنبه 23 Jun 2020 PST

به عنوان مدیر اجرایی دولت دولت واشنگتن بولینگ صاحبان' انجمن گروه ما از 65 عضو مراکز آماده شده و آماده برای باز

توسط NASERINEWS در 3 تیر 1399

به عنوان مدیر اجرایی دولت دولت واشنگتن بولینگ صاحبان' انجمن گروه ما از 65 عضو مراکز آماده شده و آماده برای بازگشایی با افزایش پروتکل های توصیه شده توسط رژیم صهیونیستی است. Inslee در مبارزه با COVID-19. صنعت ما معتقد است که این تصمیمات باید کمک به صرفه جویی در زندگی می کند. ما نیز تشکر می کنم به اندازه کافی هزاران نفر از کارگران خط مقدم که با وجود قابل توجهی خطر selflessly همچنان به انجام شغل خود را برای ما بهره مند شوند.

که می شود گفت اقتصاد ما این است که در مواجهه با مشکلات بزرگ. کسب و کارهای محلی در سراسر صنایع در حال حاضر باید دوباره ظهور در امن و پایدار در حالی که نگه داشتن یک چشم نزدیک بر روی مهم سلامت معیار از جمله بیمارستان ظرفیت و مثبت تست نرخ. در حالی که ما به طور کامل درک کنند که اولویت باقی می ماند بهداشت و ایمنی آن زمان برای قرار دادن کشور ما بازگشت به کار با بازگشایی غیر ضروری کسب و کار از جمله بولینگ مراکز در سراسر واشنگتن است.

هر سال نزدیک به 70 میلیون نفر کاسه در ایالات متحده است. آن است که همواره یکی از محبوب ترین ورزش ها و فعالیت های اوقات فراغت در کشور برای مردم در تمام سنین است. در شهرهای بزرگ و در همه جا بولینگ مراکز باید در خدمت به عنوان یک نقطه کانونی جامعه برای نسل از خانواده و لیگ bowlers.

از زمان شروع این بیماری همه گیر بولینگ صنعت دهکدهای از دست داد بیش از 25 میلیون دلار در درآمد ایالت و حدود 1200 کارکنان furloughed. خطوط بولینگ از جمله رستوران ها, میله های آرکید و جلسه فضاهای که میزبان محلی دوار و Kiwanis باشگاه های گروه های کلیسا و جلسات کسب و کار توقیف شد.

ما درک می کنیم که چرا برخی از مردم می خواهم که رزرو در مورد بازگشت به بازی بولینگ در این زمان. بولینگ بسیار لامسه تجربه که در آن تجهیزات و کفش غالبا به اشتراک گذاشته شده و بسیاری از تعطیلات به بالا-سپاس رد و بدل شده. این مهم است که توجه داشته باشید, اما, که به عنوان یک صنعت بازی بولینگ همیشه ساخته شده پاکیزگی اولویت با توجه به حجم ترافیک و به اشتراک گذاشته شده, طبیعت, ما, تجهیزات, اما, ایمنی و بهداشت تلاش شدت به سطوح جدید در طول این زمان. مراکز به صورت جداگانه اعمال عمیق و کامل بهداشت و ضد عفونی شیوه و همچنین از نزدیک نظارت بر سیاست های دولت تغییرات مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از دستورالعمل های دولت و بخشنامه ها بهداشت عمومی پیشرفت. با تکیه بر بهترین موجود مایع روش از کارشناسان بیماری های عفونی در فدرال و دولتی در سطح مراکز ما در ادامه به اصلاح و به روز رسانی برنامه های مربوطه خود را بر این اساس. ما در حال به طور مداوم صحبت کردن به بولینگ مراکز در مناطقی از کشور که بازگشایی و یا آماده برای انجام این کار به منظور یادگیری و اعمال خود را به بهترین شیوه به مراکز در حال انتظار برای بازگشایی شده است.

بسیاری از بولینگ مراکز در سراسر کشور در حال حاضر شروع استقبال از مهمانان بازگشت به خطوط اما باید انجام شود به طوری که تنها پس از به طور کامل بهبود خط مشی ایمنی و سلامت. ما صنعت و تجارت انجمن بولینگ صاحبان' Association of America زیادی کرده تا بیش از گذشته چند ماه به راهنمای خود را از 3400 عضو مراکز در ایالات متحده از طریق فرایند با منابع وکیل به اشتراک گذاشته شده و بهترین شیوه های در مورد چگونه به طور کامل آماده و برای حفظ امکانات خود را امن و سرگرم کننده برای پرتاب کنندگان و کارکنان پس از بازگشایی مجدد.

بر خلاف بسیاری از دیگر کسب و کارهای غیر ضروری تلقی بازی بولینگ مراکز بزرگ امکانات اغلب شامل 30,000-40,000 متر مربع فضا است. ما به خوبی می چرخاند به موسسه اجتماعی فاصله شیوه های مانند قرار گرفتن مهمانان ما در هر خط (و یک خط به تنهایی حدود 1000 فوت مربع). علاوه بر این مراکز شخصا اعمال عمیق و کامل ایمنی و ضد عفونی شیوه های است که عبارتند از:

مطابق با هر توپ پس از استفاده از

به طور کامل تمیز کردن هر مجموعه ای از کفش های پس از استفاده از

ارائه دست عفونی برای تمام مشتریان

دست زدن به تمام معاملات با عنوان حداقل که ممکن است تماس با

ارائه PPE (ماسک و دستکش) برای تمام کارکنان در سایت (در صورت نیاز)

تمیز کردن به طور منظم/مایع از بازی همه بالا و سطوح در تماس با کسب و کار در سراسر ساعت

غربالگری کارگران برای بیماری

در حال حاضر زمان برای بازگشایی اقتصاد محلی با خیال راحت به عنوان امکان پذیر است برای ضروری و غیر ضروری کسب و کار. اجازه دهید ما شروع به کاهش حضور فیزیکی فاصله اقدامات صورت گرفته در صورت ماسک پوشیدن و دقیق مایع پروتکل های. از طریق داده های روزانه, نظارت, ما می توانیم ارزیابی سلامت معیار. اگر نیاز باشد ما می توانیم حاشیه جلو و عقب یا جلو حرکت کند.

ما هزاران نفر از مشتریان این مرکز بولینگ اپراتورها از واشنگتن می تواند به آنها اطمینان می دهم که ما در حال آماده به رول هنگامی که آنها هستند.

گرگ اولسن مدیر اجرایی واشنگتن بولینگ صاحبان' Association.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن