ماوریکس صاحب علامت کوبا استخدام ناظر انتخابات به اندازه انتخابات ماه گذشته

دالاس ماوریکس صاحب علامت کوبا هنوز هم احمقانه با ایده های در حال اجرا برای رئيس جمهور.در ظاهر در "تبر فایل" پا

توسط NASERINEWS در 16 خرداد 1399

دالاس ماوریکس صاحب علامت کوبا هنوز هم احمقانه با ایده های در حال اجرا برای رئيس جمهور.

در ظاهر در "تبر فایل" پادکست پنج شنبه با سی ان ان مفسر و سابق دولت اوباما رسمی دیوید اکسلراد کوبا گفت: اخیرا در ماه گذشته او سفارش ناظر انتخابات برای ارزیابی چشم انداز خود را به عنوان یک نامزد مستقل اما تصمیم گرفت که به دنبال آن بیشتر بعد از دیدن چگونه او می خواهم به بازی در یک مسابقه با رئیس جمهور تهمت و سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن.

"چیزی که آنها متوجه است که من می خواهم به برخی از آرا و دور از دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به خصوص با مستقل" کوبا گفت. "در سه راه بین من بایدن و مغلوب ساختن پیشی جستن من تحت سلطه مستقل رای من مثل 77 درصد درصد از آن بود و قادر به گرفتن برخی از آرا و دور از دونالد و برخی از آرا و دور از بایدن. اما در کل من تنها قادر به دریافت تا 25 درصد است. از هر که راه crosstab شما نام آن را من تا به حال آن را تجزیه و تحلیل و بررسی هر کدام راه پیش بینی شده و آنها تنها می تواند دیدن من گرفتن تا 25 درصد است. به همین دلیل من را دنبال نمی کند آن بیشتر است."

کوبا flirted با رئيس جمهور برای اجرا در سال 2016 تصمیم گرفت اما در برابر آن و تایید هیلاری کلینتون گفت: در آن زمان که او امیدهای اولیه برای مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان یک طرفدار نامزد کسب و کار که در حد متوسط بود و در مسائل دیگر از دست داده شده است در التهاب شد.

پس از مغلوب ساختن پیشی جستن انتخاب شد کوبا در ادامه به شناور امکان اجرا در سال 2020 است. هر چند او به ظاهر درب بسته در آن در سپتامبر گذشته گفته خانواده اش نمی خواهم او را به اجرا گفت: اکسلراد او همچنان به باز کردن به این ایده از آنجا که او مطمئن نیست که بایدن بود به اندازه کافی قوی نامزد به نفع خود.

کوبا گفت: ترس در مورد کمک به تهمت توانید انتخاب مجدد اگر او به عنوان یک کشور مستقل نمی عامل به تفکر خود را.

"نه آنقدر که. من فقط فکر نمی کنم من می توانم برنده" کوبا گفت. "رقابتی کنار من فکر کردم زمانی که مردم شنیده من صحبت می کنند زمانی که مردم من را شنید موقعیت زمانی که مردم شنیده می شود این واقعیت است که من درک آنچه که من صحبت کردن در مورد و درک فن آوری و هیچ کدام از نامزدها درک تکنولوژی است که شاید من می تواند آن را انجام دهد. آن را خیلی در مورد اوج انتخابات یک راه یا دیگری اما آنچه ناظر انتخابات گفته است که شما فکر می کنم که ممکن است قادر به گرفتن بالاتر اما هنوز هم رفتن به پایین آمدن به یکی از این دو نامزد دیگر."

کوبا که همچنین به دست آمده قابل اندازه گیری از افراد مشهور در خارج از ورزش تشکر به ظاهر خود را در محبوب ABC نمایش "مخزن کوسه" بود که بسیار مهم از مغلوب ساختن پیشی جستن عملکرد به عنوان رئیس جمهور اما گفت که او آماده نیست هنوز به تایید هر دو نامزد در ماه نوامبر انتخابات.

"من فکر می کنم او را به یک خوب شروع می شود. من نمی خواهم جزئیات طرح مالیات بر اما فکر مالیات شرکت نیاز به کاهش برخی از" کوبا گفت. "من نمی خواهد که کاهش آنها که بسیار. من فکر نمی کنم شخصی مالیات باید کاهش داد تا آنجا که آنها بودند. آنها باید رفته اند تا برای مردمی مثل من. من درک می کنم که چگونه جمهوری خواهان و محافظه کاران مانند این واقعیت است که او در تلاش برای شیب قضائیه اما پس از آن, منظورم این است که او یک قربانی است. او یک رهبر در همه. او هیچ مهارت های ارتباطی. در این روز هیچ چیز گسل است. او هرگز پذیرفته هر چیزی و شما نمی تواند رهبر جهان آزاد و قربانی بازی کارت در همه زمان ها. آن کار نمی کند آن را معکوس و آن را منجر شده است به ما به عنوان کاهش در سطح جهان است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن