جو بایدن 2 تریلیون دلار آب و هوا طرح با هدف reframe بحث

توسط ALEXANDRA JAFFE الن KNICKMEYER و خواهد WEISSERTویلمینگتون دلم. (AP) — جو بایدن منتشر شد 2 تریلیون دلار طر

توسط NASERINEWS در 25 تیر 1399

توسط ALEXANDRA JAFFE الن KNICKMEYER و خواهد WEISSERT

ویلمینگتون دلم. (AP) — جو بایدن منتشر شد 2 تریلیون دلار طرح در روز سه شنبه برای افزایش سرمایه گذاری در انرژی پاک و متوقف کردن تمام آب و هوا-تولید گازهای گلخانه ای مضر از ایالات متحده نیروگاه 2035 با این استدلال که چشمگیر عمل مورد نیاز است برای مقابله با تغییر آب و هوا و احیای اقتصاد.

در سخنان نزدیکی خانه اش در ویلمینگتون ، presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد به دنبال reframe سیاست تغییر آب و هوا. او رد استدلال از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و خود را جمهوری خواه متحدان دموکراتیک که قصد دارد به سرمایه گذاری در انرژی پاک خواهد هزینه شغل.

"زمانی که دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن فکر می کند در مورد تغییرات آب و هوا تنها کلمه او می تواند جمع اوری 'جعل'" بایدن به خبرنگاران گفت:. "زمانی که من فکر می کنم در مورد تغییر آب و هوا, آنچه که من فکر می کنم شغل است."

آب و هوا بسته به اضافه یک سری از جزئیات پیشنهادات سیاست بایدن منتشر کرده است از جمله 700 میلیارد دلار طرح پرده برداری در هفته گذشته که افزایش دولت خرید از آمریکا مبتنی بر کالا و سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه را در چارچوب تضاد با مغلوب ساختن پیشی جستن که تلاش کرده است برای بیان یک چشم انداز برای یک دوره دوم در کاخ سفید است.

بایدن پیشنهاد روز سه شنبه نمی رفتن تا آنجا که برخی از اقدامات در سبز جدید معامله جارو پیشنهاد از ترقی خواهان در کنگره که خواستار دستیابی به net-zero انتشار گازهای گلخانه ای در سراسر اقتصاد تا سال 2030.

اما آن را نشانی از چین با یک آب و هوا بیل رهبری توسط مجلس نانسی پلوسی در کاهش تولید گازهای گلخانه ای به صفر تا سال 2050. و آن می رود که دورتر از لایحه در رهایی ملت قدرت بخش از آسیب رساندن به سوخت های فسیلی آلودگی است. خانه دموکراتها پیشنهاد مجموعه 2040 مهلت برای این هدف در حالی که بایدن را با هدف رسیدن به آن پنج سال و سریع تر است.

این پیشنهاد همچنین شامل مترقی اولویت های چنین به عنوان سرمایه گذاری در مقاوم سازی زیر ساخت های ملی و مسکن به استفاده و منتشر می کنند کمتر کربن و پرداختن به نامتناسب تاثیر تغییر آب و هوا. چهل درصد از پول او می خواهد به صرف انرژی پاک استقرار کاهش میراث آلودگی و سرمایه گذاری های دیگر را به لحاظ تاریخی جوامع محروم.

بایدن قرار می گیرد سنگین تاکید بر به روز رسانی امریکا زیرساخت های بهبود بهره وری انرژی در ساختمان و مسکن و ترویج تولید وسایل نقلیه الکتریکی و حفاظت از محیط زیست و تلاش در صنعت کشاورزی.

به عنوان او صحبت کرد در مورد زیرساخت های روز سه شنبه بایدن needled رئیس جمهور برای آنچه که تبدیل به یک استعاره است که کاخ سفید اغلب تبدیل به زیرساخت هنگامی که مغلوب ساختن پیشی جستن "نیاز به یک حواس پرتی" از اخبار منفی.

"او هرگز تحویل داده می شود." "هرگز حتی واقعا سعی کردم."

برخی از ایده های در این طرح آغاز شد و با بایدن را پیشرفته تر از رقبای طول اولیه از جمله واشنگتن و رژیم صهیونیستی. جی Inslee که کمپین محور در موضوع تغییر آب و هوا.

"جو بایدن زیرساخت های مدرن و پاک کردن برنامه انرژی نشان می دهد که او جدی در مورد شکست تغییر آب و هوا و دارای یک نقشه راه برای تبدیل شدن به آب و هوا که رئیس جمهور امریکا نیاز دارد" Inslee گفت: در یک ایمیل به اعضای مترقی تغییر کمیته کمپین یک لیبرال وکالت ،

این پیشنهادات می تواند باز بایدن به حملات از مغلوب ساختن پیشی جستن است که او را صدمه دیده زغال سنگ و گاز صنایع در بحرانی متحده مانند پنسیلوانیا و تگزاس که در آن دموکرات ها در حال رشد هستند بیشتر صعودی در مورد چشم انداز خود را.

مغلوب ساختن پیشی جستن با استفاده از یک کاخ سفید رویداد در هنگ کنگ روز سه شنبه به حمله بایدن در آرایه ای از مسائل از جمله تجارت و محیط زیست است.

"به عنوان معاون رئیس جمهور بایدن یک مدافع پیشرو پاریس آب و هوا توافق شد که باور نکردنی گران قیمت به کشور ما" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "آن را خرد تولید کنندگان آمریکا در حالی که اجازه می دهد چین به آلوده جو با مصونیت از مجازات و در عین حال یک هدیه از بایدن به حزب کمونیست چین."

بایدن پیشنهاد به نظر می رسید طراحی شده برای جلوگیری از antagonizing مستقل و یا جمهوریخواهان میانه با توجه به پشتوانه او است.

این طرح باعث می شود هیچ اشاره ای به ممنوعیت آلوده-سوزاندن زغال سنگ و یا منع fracking, روش استخراج نفت و گاز است که باعث گاز بوم در ایالات متحده در طول دهه گذشته است. این موضوع به خصوص حساس در برخی از کلید میدان نبرد متحده مانند پنسیلوانیا است.

برخی از ترقی خواهان را به نام برای ممنوعیت آشکار در عمل. بایدن طرح به جای توصیف برش پشت در سوزاندن نفت و گاز و زغال سنگ و انجام بهتر در گرفتن تولید گازهای گلخانه ای از طریق کارآمد تر وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی ساختمان ها و نیروگاه ها.

و به جای ممنوعیت آب و هوا-آسیب رساندن به سوخت های فسیلی او را در آغوش کربن جذب فن آوری برای گرفتن زغال سنگ و نفت آلودگی ناشی از نیروگاه دودکش.

بایدن همچنین حمایت قدرت های هسته ای بر خلاف برخی از دموکرات اصلی مخالفان است. به نام او برای پمپاژ تحقیقات هنوز در حال توسعه فن آوری های قدرت مانند هیدروژن قدرت و شبکه-حجم ذخیره سازی برای ذخیره کردن برق از انرژی خورشیدی و بادی غلبه بر نقطه ضعف کلیدی از کسانی که کربن-رایگان منابع انرژی در حال حاضر است.

بایدن را صرف 2 تریلیون دلار بیش از چهار سال به ترویج انرژی خود را طرح شتاب قابل توجهی از $1.7 تریلیون بیش از 10 سال به او پیشنهاد-هزینه های آب و هوا خود را برنامه ریزی طول اولیه.

این پیشنهاد را شامل نمی شود جزئیات آن چگونه خواهد بود پرداخت می شود. ارشد کمپین مقامات صحبت کرد که به شرط ناشناس ماندن به بحث در مورد استراتژی گفت: این امر نیاز به ترکیبی از افزایش مالیات بر شرکت های بزرگ و ثروتمند و کسری هزینه با هدف تحریک اقتصاد.

مقامات گفت که بسیاری از انرژی اقدامات شامل خواهد بود در بسته محرک بایدن برنامه را به کنگره اما برخی می تواند از طریق اقدامات اجرایی.

"این مهم ترین سرمایه گذاری های ما می تواند برای دراز مدت سلامت و نشاط از هر دو اقتصاد آمریکا و سلامت جسمی و ایمنی مردم آمریکا" بایدن گفت: به عنوان او تلاش برای ایجاد یک حس فوریت در اطراف موضوع است.

___

Jaffe گزارش از واشنگتن و Knickmeyer گزارش از شهر اوکلاهما. آسوشیتد پرس نویسنده عامر مانند در واشنگتن کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب