میراث وزیر guilbeault را از دست غیر commital در مورد کمک های مالی برای لامپ کم مصرف

اتاوا—به نظر می رسد لامپ کم مصرف نباید برگزاری نفس خود را برای مقدار مورد نیاز کمک های مالی از دولت کانادا.در

توسط NASERINEWS در 2 مرداد 1399

اتاوا—به نظر می رسد لامپ کم مصرف نباید برگزاری نفس خود را برای مقدار مورد نیاز کمک های مالی از دولت کانادا.

در اوایل این ماه, لامپ کم مصرف ارسال یک تجدید نظر مالی درخواست اتاوا برای حدود 42.5 میلیون دلار در کمک های اولیه. در ماه آوریل این خواسته دولت فدرال برای تا $150 میلیون دلار کمک در صورت لغو 2020 فصل با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

در روز چهارشنبه نماینده محافظه کار مجلس کوین واو (ساسکاتون-Grasswood) خواسته وزیر کانادا میراث استیون guilbeault را از دست اگر دولت کمک شد آینده برای لامپ کم مصرف. Guilbeault را از دست نمی آیند و می گویند نه به طور مستقیم اما متوقف به خوبی از تضمین کمک های مالی.

"ما درک می کنیم که برای بسیاری از کانادایی ها در ورزش حرفه ای است که یک جنبه از زندگی روزانه خود را و ما قطعا احترام است که" او گفت:. "از طریق ورزش و کانادا و دولت ما بودجه و برنامه های جوانان در سراسر کشور است.

"ورزش کانادا را فراهم می کند نیست بودجه برای سود مستقل لیگ و یا کسانی که در خارج از فوتبال کانادا دستور. ما را تشویق سازمان ها نیاز به کمک به صحبت کردن با موسسه مالی خود را و ببینید چه گزینه های در دسترس به آنها."

که باعث واو سابق روزنامه نگار ورزشی برای quip: "بنابراین من آن را پس از آن آقای صندلی, پاسخ, خواهد بود هیچ به لیگ فوتبال کانادا?"

این لامپ کم مصرف و لامپ کم مصرف بازیکنان ارتباط همچنان به مذاکره اصلاحات به توافق دسته جمعی است که اجازه می دهد برای کوتاه فصل است. کمیسر سفت Ambrosie اعلام کرده اولین مختصر از مبارزات انتخاباتی آغاز خواهد شد سپتامبر است اما آن را لغو نجومی نیز ممکن است باقی می ماند.

روز دوشنبه لامپ کم مصرف اعلام کرد وینیپگ خواهد بود خود را hub شهر اگر یک سال 2020 خواهد بود برگزار می شود. در حالی که گام به گام همراه با یک اصلاح CBA را کمک به اطمینان از بازگشت به فوتبال در ماه سپتامبر واقعیت تلخ این است که دولت کمک های حیاتی به لیگ مرحله بندی مختصر از فصل.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب