'فوق العاده جادوگر شهر از" چرخش 120 - Wed, 13 May 2020 PST

نمایشنامه نویس مرغ کشاورز و کتاب کودکان نویسنده L. Frank Baum منتشر شده "فوق العاده جادوگر شهر از" 120 سال پی

توسط NASERINEWS در 24 اردیبهشت 1399

نمایشنامه نویس مرغ کشاورز و کتاب کودکان نویسنده L. Frank Baum منتشر شده "فوق العاده جادوگر شهر از" 120 سال پیش در روز یکشنبه ، این کتاب را از فروش خود را برای اولین بار اجرا 10000 نسخه در هشت ماه و رفتن به فروش در مجموع 3 میلیون نسخه قبل از آن کاهش یافت و به مالکیت عمومی در سال 1956.

Baum خواهد سعی کنید دست خود را در دیگر کتاب های کودکان اما خود بازگشت اونس شخصیت های وقت و زمان دوباره تطبیق آنها برای مرحله تولید در سال 1902 که زد در حالی که در برادوی و کشور سفر کرد. Baum می نوشتن در مجموع 14 اونس رمان اما بزرگترین موفقیت – یک سال 1939 فیلم نسخه – خواهد آمد مدت ها پس از مرگ او.

Baum قصد بود برای ایجاد یک افسانه در امتداد خطوط از برادران گریم و هانس کریستین اندرسون. Baum نیز تحسین شخصیت لوئیس کارول آلیس در کار و انتخاب یک شبیه دختر جوان به داستانی خود را قهرمان.

Denslow
یک W. W. Denslow تصویر از اولین نسخه از "The Wonderful Wizard of Oz."

بخشی از موفقیت این کتاب نسبت داده شده به Baum illustrator, W. W. Denslow که او با دقت در این پروژه است. Denslow در واقع داده شد جزئی مالکیت کپی رایت کتاب است. این باعث مشکلات بعد وقتی Denslow و Baum حال سقوط در حالی که مشغول به کار در سال 1902 مرحله انطباق.

(MGM تصاویر)

محبوب ترین اقتباس از Baum اولین اونس کتاب سال 1939 فیلم با بازی جودی گارلند. وجود دارد برخی از تفاوت قابل توجه بین کتاب و فیلم:

در کتاب

• دوروتی واقعا سفر به سرزمین اوز – یک مکان جادویی است که گفته می شود احاطه شده توسط یک کویر.

در فیلم

• کل داستان یک رویا است. بسیاری از شخصیت ها نسخه از مردم او را می داند و کسانی که وجود دارد زمانی که او از خواب بیدار.


• دوروتی خانه است و توسط یک گردباد.

• دوروتی خانه است و توسط یک گردباد.


• دوروتی است که با استقبال خوب جادوگر شمال که مجموعه خود را در راه خود را به دیدن جادوگر. دوروتی در دیدار Glenda به طور خلاصه در پایان داستان.

• Glenda استقبال دوروتی در Munchkinland لباس او با جادوگر شرق را ruby slippers و هدایت او به دیدن جادوگر. بعد Glenda اعتراف دوروتی تا به حال قدرت برای بازگشت به خانه همراه است.


• دوروتی می پوشد نقره دمپایی که او بدست می آورد و پس از او خانه اراضی جادوگر ستمکار از شرق است.

• دوروتی دمپایی ها یاقوت قرمز. این انجام شد تا قرمز پولک دوزی که ایستاده در یاقوت خواهد به ایستادگی کردن در برابر جاده آجر زرد.


• هر کس دارای درپوش طلایی کنترل پرواز میمون.

• پرواز میمون عوامل از ستمکاران سرشار از غرب است.


• دوروتی بارها و بارها نجات دوستان خود.

• بارها و بارها دوروتی یک دوشیزه در پریشانی. او صرف مقدار زیادی از زمان ،

دیگر Wizardly حقایق

چیزهای دیگر که شما ممکن است بدانید در مورد سینمایی اوز جهان ...

• فیلم شما با آن آشنا بود و در واقع هفتمین فیلم برداری Oz داستان. Baum تولید چهار نفر از آنها خود را.

هاردی

• یک سال 1925 فیلم "جادوگر شهر از" ویژه قبل از"لورل و هاردی" الیور هاردی به عنوان قلع.

• شکارچی قلع در سال 1939 نسخه قرار بود بازی های برگزار شده توسط دوستان Ebsen بود که 30 ، اما پودر آلومینیوم در قلع مرد آرایش باعث شدید تنفسی واکنش. Ebsen را صرف دو هفته در بیمارستان و یک ماه دیگر دوره نقاهت. Ebsen را به شهرت به عنوان Jed Clampett در 1960s طنزهای "بورلی Hillbillies."

• مارگارت همیلتون نیز آسیب رنج می برند هنگامی که او جادوگر ستمکار شخصیت از بین می رود در poof. اما انفجار رفت و خیلی زود ترک همیلتون با سوم درجه می سوزد. او را صرف شش هفته در صفحه اصلی بهبود.

• هفته بعد همیلتون ایستاده بازیگر بتی Danko بود فیلمبرداری یک صحنه که در آن جادوگر ستمکار skywrites "Surrender Dorothy!" این جارو سرپا نگه داشتن یک لوله که belched واقعی دود. لوله منفجر شد. Danko را صرف 11 روز در بیمارستان و پاهای او خواهد بود به طور دائم زخم خورده.

Baum 14 اونس رمان

Baum خواهد نوشتن 14 تمام طول اونس رمان به علاوه مجموعه ای از داستان های کوتاه و یک روزنامه کمیک استریپ خواهد بود که تجدید چاپ در قالب کتاب است. دو تا از کتاب های خود را نمی شود منتشر شده تا پس از مرگ او در ماه مه سال 1919 در سن 62. پس از آن های مختلف ناشران قرار داده اند ده ها تن بیشتر رمان در مورد اونس – یا در برخی موارد در مورد Baum خود را.

1900
"فوق العاده جادوگر شهر از"
1904
"سرزمین شگفت انگیز شهر اوز"
1907
"Ozma از Oz"
1908
"دوروتی و جادوگر در اوز"
1909
"جاده به اونس"
1910
"زمرد شهر اوز"
1913
"The Patchwork Girl of Oz"
1914
"Tik-Tok از Oz"
1915
"The Scarecrow of Oz"
1916
"Rinkitink in Oz"
1917
"The Lost Princess of Oz"
1918
"شکارچی قلع Oz"
1919
"سحر و جادو از Oz"
1920
"Glinda از Oz"

منابع: اونس موزه TheWizardOfOz.info, Oz.Fandom.com, TheWizardOfOzMovie.com, BookRiot.com, ThatWasNotInTheBook.com Syracuse University Libraries L. Frank Baum مقالات, CBS News, the New York Times



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب