ورزش های محلی صحنه relaunches با Woodbine تجربه بازکن

آن را قطعا ارزش صبر برای Darryll P. هلند.انگلیسی-متولد دوانی به دست آورده خود را برای اولین بار حرفه ای پیروزی

توسط NASERINEWS در 18 خرداد 1399

آن را قطعا ارزش صبر برای Darryll P. هلند.

انگلیسی-متولد دوانی به دست آورده خود را برای اولین بار حرفه ای پیروزی در اولین مسابقه فصل در Woodbine مسیر مسابقه در روز شنبه به عنوان سال 2020 با تجربه کمپین در نهایت شروع — با طرفداران در حضور و غیاب به دلیل COVID-19 بیماری همه گیر.

هلند, 47, سوار 14-1 طولانی-شات با شکوه تب به نادر پیروزی در آفتاب درخشان و خوشبو 23C درجه حرارت.

"این به معنای زیادی به من چون من اولین پیروزی در کانادا" هلند گفت. "من یورتمه رفتن تمام هفته چون من در خود انزوا برای 14 روز قبل از آن پس از آن شده است آسان نیست.

"من تا به حال برای دریافت مناسب بسیار به سرعت و به کمی از وزن, اما من مطمئن هستم که وجود دارد بهتر از من آمده است."

از سر گیری اسب مسابقه مشخص شده اولین طرفدار اکشن ورزشی در منطقه تورنتو از مارس 10, زمانی که برگها افرا لبه Tampa Bay Lightning در Scotiabank عرصه است. در مجموع 11 مسابقه اجرا شد در Woodbine شامل 118 مدخل است. مسابقه مهار بازگشت به موهاک در روز جمعه.

قبل از شنبه اولین مسابقه Woodbine را دوانی مستعمره تمام در زمان زانو در حمایت از ضد نژاد پرستی.

هلند — که او نیز سوار آب نبات رویای یک 49-1 شوت به مقام دوم را در ویژگی های رویداد $123,200 قبل از ازدواج ویژه برنده Fairywren با لوئیس Contreras سرنشین — ساخته شده بود فقط سه شروع می شود در درجه بندی ریسک در Woodbine بیش از یک دهه پیش. قبلی بهترین نتیجه چهارم-پایان محل در سال 2000 E. P. Taylor سهام (کلاس من) روی ایرلندی-تربیت الکسیس.

او زده در 20 کشور بیش از کار خود را, اما را Woodbine خانه اش در این سال است.

"این کاملا به پایان رسید اما آن را به خوبی برای سوار شدن به یک برنده و میمون پشت من, پس به صحبت می کنند و سوار یک برنده برای یک مربی خوب (ویتو Armata)," هلند گفت. "او تا به حال ایمان قرار دادن من حتی اگر او احتمالا نمی دانم من است."

آن را هیجان انگیز شروع به مسابقه در تورنتو, بیضی, پس از هفت هفته به تاخیر بیاندازد. تجربه فصل برنامه ریزی شده بود برای باز کردن مارس 18.

با NHL, NBA, لیگ اصلی بیس بال و لیگ برتر فوتبال, همه, کنار, مسابقه اسب سرقت نور افکن با ورزشی که تا به حال ارزش کمی برای تماشای این چند ماه گذشته.

مسابقه در Woodbine و Mohawk انجام شد با ضروری پرسنل تنها با پیوستن به سخت بهداشتی و پروتکل های ایمنی. سوارکاران و outriders عینک ماسک در مسیر اگر چه jockeys رایگان به آنها را حذف کنید در طول مسابقه. شروع-دروازه خدمه نیز ملبس به ماسک.

هلند سوار با شکوه تب به پیروزی در یک $23,500 ادعا رویداد در Woodbine را tapeta آهنگ به شروع فصل. با شکوه تب هفت سال gelding, تحت پوشش پنج فورلانگ رویداد در 59.34 ثانیه به پایان رساندن یک درجه جلوتر از Gasconade یک 5-2 انتخاب کنید.

"یک شروع عالی," Woodbine آهنگ گوینده رابرت گلر گفت: پس از باز کردن مسابقه آغاز شد. "یک شروع عالی برای این فصل است."

با شکوه تب به پایان رسید ملال انگیز 0-24 خشکسالی پس از آخرین آن پیروزی در اکتبر 2017. پیروزی با شکوه تب سوم در 30 حرفه ای شروع می شود.

هلند تا به حال با شکوه تب آینده سرعت از در خارج شد و توانست با موفقیت به پیش افتادن از رهبران برای پیروزی مدتها در انتظار.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

Woodbine نیست اولین آهنگ در کانادا به پیشنهاد زنده مسابقات اسبهای تروبرد در این سال است. Winnipeg را Assiniboia فراز بازگشایی مارس 25 و ثبت نام باز شب دسته از $1.067 میلیون — بیش از دو هنجار بدون تماشاگر.

فورت ایری مسیر مسابقه فقط در سراسر مرز از بوفالو, باز جمعه, تولید $2.09 میلیون در wagering. که تا 70 درصد بیش از سال گذشته روز افتتاحیه و دوم تنها به $2.18 میلیون دلار برای سال 2016 شاهزاده ولز مخاطرات دوم جواهر کانادا تاج سه گانه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب