برتر خاکستر Barty نیش ترمزی میزند از ایالات متحده, باز, به نقل از سفر نگرانی - بحباله نکاح در اوردن, 29 Jul 2020 PST

بریزبن استرالیا — شماره 1-رتبه خاکستر Barty کشیده از ایالات متحده باز از آنجا که او نمی خواهید به خطر سفر در ط

توسط NASERINEWS در 9 مرداد 1399

بریزبن استرالیا — شماره 1-رتبه خاکستر Barty کشیده از ایالات متحده باز از آنجا که او نمی خواهید به خطر سفر در طول coronavirus بیماری همه گیر.

24 ساله استرالیایی است که بالاترین-مشخصات بازیکن را به انتخاب کردن از اوت. 31-سپتامبر. 13 گرند اسلم مسابقات در نیویورک به دلیل بهداشت جهانی بحران.

"تیم من و من تصمیم گرفته اند که ما نمی خواهد در سفر به ... Western & Southern Open و ایالات متحده باز در این سال" Barty در بیانیه ای گفت از طریق پست الکترونیکی به آسوشیتد پرس در روز پنج شنبه. "من دوست دارم هر دو حوادث پس این شد یک تصمیم دشوار اما هنوز هم وجود دارد خطرات قابل توجهی درگیر با توجه به COVID-19 و من احساس نمی راحت با قرار دادن تیم من و من در آن موقعیت است.

"من آرزو می کنم USTA بهترین ها را برای مسابقات و من نگاه به جلو به عقب در ایالات متحده در سال آینده."

Barty است و در عین حال به تصمیم می گیرید اگر او را دفاع از عنوان باز فرانسه او برنده سال گذشته برای دستیابی به موفقیت تک و عمده. رس-دادگاه گرند اسلم رویداد به تعویق افتاد در سال گذشته و موکول به شروع سپتامبر. 27 پس از ایالات متحده باز است.

استرالیا بسته مرزهای بین المللی آن را دشوار است برای Barty به سفر در طول بیماری همه گیر. مشخصات فنی Barty را به دریافت مجوز از دولت به خارج از کشور سفر و پرواز گزینه های محدود هستند. پس از بازگشت به استرالیا مسافران صورت اجباری دو هفته در قرنطینه.

دیگر بازیکنان ابراز نگرانی در مورد سفر به ایالات متحده که در آن بیش از 150 ، 000 نفر کشته شده اند از COVID-19. Barty تا به حال به تصمیم او چون نوشته بودند باز, برای, Western & Southern Open, است که برای ماه آگوست برنامه ریزی. 20-28 و منتقل شد به همان دادگاه سخت در Billie Jean King ملی تنیس مرکز است که میله میله به میزبانی ایالات متحده باز است.

سرنا ویلیامز, Coco Gauff, نواک جوکوویچ و رافائل نادال گزارش روز سه شنبه اولیه ورود لیست – اما Barty دو بار گرند اسلم قهرمان نائومی اوزاکا و 2019 آمریکا قهرمان باز بیانکا Andreescu بودند – برای این مسابقات منتقل شده از سینسیناتی به مرغزار فلاشینگ.

بودن در چهار شنبه لیست لزوما به معنای یک بازیکن را به رقابت در این مسابقات است.

هیچ تحریم حرفه ای تنیس حوادث شده اند از ماه مارس به دلیل coronavirus. هر دو زنان و مردان تورهای برنامه ریزی برای بازگشت در ماه اوت است. زنان تور هنوز هم با هدف بازگشت هفته آینده در پالرمو ایتالیا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب