ناسا التماس تماشاگران برای فضانورد راه اندازی: لطفا در خانه بمانند! - Fri, 01 May 2020 PST

اسکودوی کیپ کاناورال فلوریدا. – ناسا و اسپیس ایکس روز جمعه تماشاگران خواست به ماندن در خانه برای خانه اول راه

توسط NASERINEWS در 13 اردیبهشت 1399

اسکودوی کیپ کاناورال فلوریدا. – ناسا و اسپیس ایکس روز جمعه تماشاگران خواست به ماندن در خانه برای خانه اول راه اندازی فضانوردان در نزدیک به یک دهه به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

مقامات عمومی هشدار داد در برابر سفر به فلوریدا برای مارس 27 اندازی دو فضانورد ناسا روی یک موشک SpaceX به ایستگاه فضایی بین المللی.

از آن خواهد شد راه اندازی اولین فضانورد از ناسا در مرکز فضایی کندی در نه سال – همیشه از آخرین شاتل فضایی پرواز در سال 2011. آن نیز خواهد بود که اولین تلاش یک شرکت خصوصی به پرواز فضانوردان به مدار.

برای فضایی شاتل فضایی راه اندازی صدها هزار نفر از تماشاگران را فرود در مرکز فضایی کندی و در نزدیکی سواحل گفت: ناسا مدیر جیم Bridenstine.

"این چالشی است که ما در برابر حق در حال حاضر ما می خواهیم به نگه داشتن همه امن" او گفت:. "و بنابراین ما در حال درخواست از مردم برای سفر به مرکز فضایی کندی و من به شما بگویم که مرا ناراحت می کند و حتی آن را می گویند. پسر من آرزو می کنم ما می تواند این را به چیزی واقعا تماشایی است."

Bridenstine خواست عمومی برای تماشای آنلاین راه اندازی و یا در تلویزیون از خانه.

"ما نمی خواهیم یک شیوع" از COVID-19 او به خبرنگاران گفت:.

SpaceX جمهور Gwynne Shotwell توافق آن شرم بیشتر مردم نمی قادر خواهد بود برای لذت بردن از راه اندازی از فلوریدا. اما او در تشویق مردم به "وجود داشته باشد برای سوار شدن با ما."

"ما با هم در روح پس از در فضای فیزیکی," او گفت:.

مقامات محلی هنوز هم خانههای گلی خالی که آیا به مردم اجازه می دهد در سواحل پارک ها و جاده ها در روز راه اندازی.

ناسا و اسپیس ایکس در حال حاضر در حال محدود کردن تعدادی از کارکنان در نزدیکی فضانوردان داگ هرلی و باب Behnken. هر کسی که در آینده نزدیک باید پوشیدن ماسک و دستکش و درجه حرارت در حال بررسی است. فضانوردان نیز دور ماندن از همه اما مهم ترین رویدادهای آموزشی.

هرلی گفت: این دو در حال نا امید خانواده و دوستان خود را به دست اندازی در فرد اما "بدیهی است که آن را درست انجام در محیط فعلی است."

این جفت ارز را به قرنطینه دو هفته قبل از پرتاب در مرکز فضایی جانسون در هوستون و سپس در کندی.

در هر دو ناسا و اسپیس ایکس کنترل پرواز و اتاق کارکنان خواهد بود با فاصله حداقل 6 فوت از هم جدا در روز راه اندازی و در طول ماموریت ها و مقدار زیادی از ضد عفونی کننده دست و ماسک و دستکش در دسترس خواهد بود.

ناسا تبدیل به شرکت های خصوصی در پی شاتل فضایی برنامه برای دریافت محموله به ایستگاه فضایی. تا بعد خدمه تحویل. روسی سایوز کپسول در ضمن شده اند و تنها وسیله خدمه حمل و نقل به مدار آزمایشگاه.

بوئینگ همچنین در حال تلاش برای راه اندازی فضانوردان تحت NASA commercial crew program; اول آن خدمه پرواز است که هنوز ماه – اگر نه یک سال دور.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب