هنگ کنگ در اعتراض به سالگرد خشونت آمیز پلیس clash - Tue, 12 Jun 2020 PST

دلار هنگ کنگ — هزاران نفر از مردم در سراسر هنگ کنگ sang آهنگ ها اعتراض و راهپیمایی در روز جمعه به مناسبت سالگ

توسط NASERINEWS در 23 خرداد 1399

دلار هنگ کنگ — هزاران نفر از مردم در سراسر هنگ کنگ sang آهنگ ها اعتراض و راهپیمایی در روز جمعه به مناسبت سالگرد یک سال از یک درگیری با پلیس در خارج از نیمه مستقل چینی در شهرستان مقننه.

صدها نفر از معترضان با تجمع در محبوب کازوی خلیج و Mongkok خرید مناطق و در شا تین مرکز خرید در سرزمین های جدید را در شب. در خلیج کازوی آنها علائم مطلب "بهشت را از بین ببرد CCP" با اشاره به حاکم کمونیست چین ،

پلیس ضد شورش ایستاده بود در حالت آماده به کار به عنوان معترضان شعار دادند و خواند اعتراض سرود "افتخار به هنگ کنگ." در Mongkok و کازوی خلیج پلیس مطرح پرچم آبی هشدار داد که این تجمعات غیر قانونی بودند و نیروی ممکن است مورد استفاده برای متفرق کردن شرکت کنندگان است. گروه از معترضان بازداشت شدند و جستجو در Mongkok و در کازوی خلیج پلیس با استفاده از اسپری فلفل و بازداشت تعدادی از معترضان از جمله دموکراسی نماینده مجلس تد هوی.

پلیس گفت: در مجموع 35 نفر دستگیر شدند برای انواع جرائم از جمله غیر قانونی مجمع و در اختیار داشتن سلاح.

قبل از آن بیش از 100 نفر پیوست ناهار اعتراض در یک مرکز خرید لوکس در ادارهء نیروی دریایی منطقه کسب و کار. آنها برگزار شد پرچم مطلب "هنگ کنگ استقلال" گذاشته و یک بنر بزرگ گفت: "مردم از ترس مرگ به همین دلیل آنها را تهدید می کند با آن؟"

معترضان بودند بزرگداشت تظاهرات سال گذشته که در آن ده ها هزار نفر از معترضان محاصره قانونی ساختمان تاخیر در شروع بحث در استرداد لایحه که اجازه داده اند مظنون جنایی ارسال می شود به سرزمین اصلی چین برای محاکمه. پلیس با استفاده از گاز اشک آور و گلوله های لاستیکی برای متفرق کردن معترضان در یکی از درگیری های خشونت آمیز در چه خواهد تبدیل به یک monthslong فشار بیشتر دموکراسی است.

جنبش اعتراضی آرام در اوایل این سال به عنوان coronavirus همه گیر آغاز شد اما برداشت بخار در هفته های اخیر پس از چین تشریفاتی مجلس توافق به تصویب قوانین جدید امنیت ملی قانون برای هنگ کنگ مستعمره سابق بریتانیا.

دولت می گوید این قانون با هدف مهار secessionist و رفتار خرابکارانه در شهر و همچنین جلوگیری از مداخله خارجی در امور داخلی خود. منتقدان می گویند آن است که حمله به آزادی وعده داده شده به دلار هنگ کنگ زمانی که آن را تحویل به چین در سال 1997.

هنگ کنگ تحت "یک کشور دو سیستم" چارچوب است که به شهر حقوق نمی یافت در سرزمین اصلی مانند آزادی بیان و مونتاژ.

در اوایل روز شنبه بیش از 100 نفر در كولون منطقه با تشکیل یک زنجیره انسانی در اعتراض به حذف یک معلم موسیقی به اتهام اجازه می دهد دانش آموزان به خواندن اعتراض ها ،

در روز پنج شنبه, سه معترضان و رسانه ها, سرمایه دار خیلی مهم که صاحب اپل, روزانه, روزنامه, جیمی لای بودند به اتهام "تحریک دیگران برای شرکت در یک غیرمجاز مجمع" بیش از یک شمع افروزی در هفته گذشته مارک پکن در سال 1989 سرکوب معترضان در میدان تیان آن من.

پلیس ممنوع سالانه افروزی برای اولین بار در سه دهه گذشته با استناد به نگرانی های بهداشت عمومی بیش از coronavirus بیماری همه گیر. هزاران نفر از مردم تبدیل شده تا هر حال.

در پکن روز جمعه سخنگوی وزارت خارجه Hua Chunying شدت انتقاد کرد و در انگلستان برای صدور منظم شش ماه گزارش تحولات در هنگ کنگ است.

"هنگ کنگ امور چین در امور داخلی. هیچ خارجی سازمان و یا فردی حق دخالت کند. انگلیسی سمت هیچ حاکمیت, حکومت نظارت یا به اصطلاح مسئولیت بیش از هنگ کنگ" هوآ گفت.

هوآ نیز در دفاع از این پیشنهاد امنیت ملی قوانین و گفت بریتانیا باید "چهره به واقعیت احترام چین حاکمیت و امنیت و یکپارچگی و جلوگیری از تداخل در هنگ کنگ امور در هر راه است."

"بیشتر نیروهای خارجی دخالت در هنگ کنگ امور مصمم تر چین برای پیشبرد امنیت ملی قانون در هنگ کنگ" هوآ گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن