چرخ های داغ افسانه تور ساخت مجازی متوقف صبح روز شنبه - سه شنبه, 14 آوریل سال 2020 PST

طرفداران در سراسر کشور در حال گرفتن این فرصت را به تقریبا پیوستن به هیجان سالانه چرخ های داغ افسانه تور با نام

توسط NASERINEWS در 25 اردیبهشت 1399

طرفداران در سراسر کشور در حال گرفتن این فرصت را به تقریبا پیوستن به هیجان سالانه چرخ های داغ افسانه تور با نام تجاری اولین نمایش از خانه تور توقف میزبانی Hoonigan به عنوان بخشی از جستجوی بعدی خود گري ،

طرفداران خانواده ها و علاقه مندان به خودرو می توانید پیوستن به چرخ های داغ در جشن آن 52 سال با در نظر گرفتن بخشی در چرخ های داغ افسانه تور با تنظیم به یک زندگی مجازی متوقف بر Hoonigan کانال یوتیوب و یا چرخ های داغ' Facebook صفحه در روز شنبه.

شروع و در ساعت 9 صبح بینندگان می توانید پخش زنده قضاوت از یک پنل متشکل از موتورسواری ورزشکار کولت Davis, Hoonigan کارشناسان خودرو و چرخ طراحان.

این فینالیست ها از چرخ های جدید افسانه تور مجازی متوقف خواهد شد پیوستن به دیگر افسانه تور فینالیست در نمایشگاه خودرو SEMA در لاس وگاس در ماه نوامبر برای شانس خود را به ماشین خود را جاودانه به عنوان یک چرخ می میرند-بازیگران.

چرخ های داغ افسانه تور در حال حاضر در آن سال سوم بین المللی جستجو برای بعدی فن ساخته شده در ماشین سفارشی ساخته می شود به یک چرخ گري ، چرخ های داغ افسانه تور در همکاری با Hoonigan, خارج شده, Dickies, A&W آبجو ریشه آمریکایی هوندا Dynacraft چرخ و ارائه حامی موبایل 1.

در علاوه بر این به کسیکه هوندا و موبایل 1 را افتخار اضافه شده ماشین. هوندا آوردن هوندا سوپر تیونر سری افسانه – منحصر به فرد سفارشی-تیونر بخشی از چرخ های جدید افسانه تور – به صبح روز شنبه دیجیتال تور متوقف شود.

افسانه تور دیجیتال متوقف خواهد شد از ویژگی های سفارشی را انتخاب کنید-تنظیم وسایل نقلیه هوندا که در آن یک سفارشی تنظیم هوندا خودرو انتخاب خواهد شد به عنوان یک "هوندا سوپر تیونر فینالیست" – با نهایی هوندا سوپر تیونر" برنده به نشان می شود در پایان افسانه تور.

یک ماشین خواهد بود رای به عنوان Mobil 1 فن های مورد علاقه به طور بالقوه پیوستن به صفوف در سماع به عنوان جانشینی برای دور نهایی. برای کسب اطلاعات بیشتر به hotwheels.com/legends.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن