دست برگها رپتورز و جیز? اینجا جایی است که عمده ورزش پایه برای کانادا فن

هیچ گویی شده اند کاهش یافته است. هیچ توپ پرتاب شده است یا لگد. هیچ خفاش ها شده اند چرخش.اما آمریکای شمالی عمده

توسط NASERINEWS در 24 اردیبهشت 1399

هیچ گویی شده اند کاهش یافته است. هیچ توپ پرتاب شده است یا لگد. هیچ خفاش ها شده اند چرخش.

اما آمریکای شمالی عمده ورزش حرفه ای به طور فعال مشغول به کار در راه بازگشت در طول همه گیر با ژوئیه 4 تعطیلات آخر هفته به دنبال بیشتر و بیشتر شبیه به یک امکان برای NHL و MLB — شاید حتی NBA.

لیگ بازیکنان و تیم مدیران هنوز هم بسیاری به کار کردن اما قبل از فصل می توانید شروع و یا رزومه کاری (حتی بدون طرفداران در غرفه): بهداشت و درمان و پروتکل های ایمنی اولین و مهمترین, اما همچنین پتانسیل تغییرات قانون تجدید نظر حذفی فرمت های حقوق و دستمزد مسائل و خیلی بیشتر.

چندین مدل در حال مطالعه در جستجوی راه هایی برای بازگشت به رقابت در حالی که بازیکنان و مربیان و تیم دیگر کارکنان امن و سالم روزانه تست. هنگامی که سوال بزرگ است که پاسخ آنها می تواند در باز کردن اردوگاه های آموزشی. NBA و لیگ برتر فوتبال تیم ها در حال حاضر از سر گرفته محدود تمرینات فردی برای بازیکنان است.

هنوز هم وجود دارد بسیاری از ما نمی دانم اما در اینجا چیزی است که ما می دانیم در حال حاضر در مورد ورزشی که طرفداران محلی به دنبال بیشتر:

NHL

دو سناریو در حال بحث: برای نجات حداقل برخی از باقی مانده به طور منظم فصل بازی ها و یا پرش به سمت راست به پلی آف (افرا برگها بودند در یک نقطه حذفی با 12 بازی در سمت چپ زمانی که فصل متوقف شد در مارس 12). تیم خواهد شد یا گزارش خود را به صفحه اصلی عرصه و بازی در یک منطقه بر اساس فرمت و یا جمع آوری در چندین hub شهرستانها (تورنتو است که در میان سایت امکان پذیر است) و بازی در گروه های در حالی که زندگی در انزوا در هتل ها. همه گزینه ها هنوز روی میز است. بازیکنان بازگشت-به-بازی بازی های کمیته از جمله برگ جان توارث ملاقات روز سه شنبه برای بحث در مورد فرمت های پروتکل تست پتانسیل تغییر حکومت ، آن را اعتقاد بر این لیگ و بازیکن می تواند توافق بر سر برنامه بازی در پایان ماه مه یا اوایل ماه ژوئن است. اگر آنها مقاطعه در دولت مقررات ایمنی در آن زمان اردوگاه های آموزشی را دنبال کنید و بازی در اوایل ماه جولای به نظر می رسد شدنی است. بر خلاف سایر رشته های ورزشی NHL هفت در است کانادا تیم که به صورت دو هفته قرنطینه بعد از ورود به کشور و نخست وزیر جاستین ترودو به تازگی تایید وجود خواهد داشت بدون استثنا. NHL نیز هنوز برای روشن شدن بازیکنان به قطار در تیم تاسیسات که دولت انتاریو در حال حاضر اجازه می دهد تا با محدودیت. در حال حاضر تنها مصدوم NHLers مجاز در توسط تیم. روز دوشنبه آمریکا هاکی لیگ لغو بقیه آن فصل و پلی آف.

NBA

این لیگ برای اولین بار درهای خود را به دلیل COVID-19 باز کرده امکانات به تعداد محدودی از بازیکنان و کارکنان با دستورالعمل های دقیق اما کمیسر آدم نقره گفت: جمعه گذشته که تصمیم گیری در بازگشت به بازی — به پایان رساندن فصل به طور منظم و یا رفتن مستقیم به پلی آف — ممکن است ساخته شده تا ماه ژوئن. پس از آن بازیکنان نیاز به تصویب هر گونه پیشنهاد قبل از تیم می تواند reconvene برای اردوگاه های آموزشی. اگر رپتورز (دوم در شرق با 18 بازی در سمت چپ زمانی که فصل متوقف شد) تصمیم به قطار در تورنتو دو هفته قرنطینه خواهد شد یک عامل پیچیده برای کسانی که نمی اقامت در کانادا در طول خاموش کردن. مانند NHL, ژوئن به نظر می رسد به ماه هنگامی که NBA خواهد نوسان به تست و حالت آموزش.

MLB

صاحبان تایید بازگشت-به-بازی, برنامه روز دوشنبه و ارائه اطلاعات به بازیکنان سه شنبه. این پیشنهاد شامل 82-بازی فصل را با یک منطقه ای تاکید 14-تیم های حذفی و جهانی تعیین شده hitter اما بحث انگیزترین مسئله این است که یک ساختار حقوق و دستمزد است که بازیکنان در ارتباط است نسبت به یک درپوش که MLB ندارد بر خلاف دیگر ورزش بزرگ. به عنوان تنها کانادا تیم آبی جیز ممکن است بازی خود را به تازگی بازسازی بهار آموزش پایه در Dunedin, Fla. به کار در اطراف این دو هفته قرنطینه. مثل همه طرفدار ورزش, بازی بیس بال, بازی "شبح" بازی در خالی استادیوم. در مقایسه با هاکی و بسکتبال MLB به نظر می رسد بیشتر در امتداد جاده به بازگشت در این نقطه است.

NFL

تنها لیگ هنوز برنامه ریزی برای باز کردن در زمان (Sept. 10, تگزاسی در ستاد) پرده برداری از برنامه های آن در سه ساعت برنامه تلویزیونی در هفته گذشته. سوال بزرگ این باقی مانده تست. NBA برای مثال گفته شده است که نیاز به 15,000 کیت تست 450 بازیکنان. NFL دارای حدود 1,300 بازیکنان.

لامپ کم مصرف

اردوگاه های آموزشی هرگز باز شده و برنامه ریزی شده در ژوئن 11 شروع فصل عقب رانده شد به طور نامحدود. چند استان با تیم را ممنوع اعلام رویدادهای ورزشی را از طریق اوت ترک سپتامبر به عنوان اولین گزینه عملی. کمیسر سفت Ambrosie در حالی که به دنبال به 150 میلیون دلار در حمایت از دولت فدرال هفته گذشته گفت: "ما بهترین سناریو برای این سال است که به شدت ناقص فصل است. و ما به احتمال زیاد سناریو است و هیچ فصل در همه."

MLS

تورنتو FC و باشگاه های دیگر به تازگی افتتاح شد امکانات به صورت داوطلبانه تمرینات فردی تحت دستورالعمل های دقیق. هنوز هم وجود دارد یک مهلت قانونی برای تیم تمرینات حداقل تا مارس 15, اما و 34 بازی فصل — متوقف با هر تیم پس از بازی فقط دو بازی — نمی رزومه تا تاریخ 8 ژوئن در اولین.

تنیس

تنیس کانادا با هیچ گزینه ساخته شده در اوایل دعوت به انصراف از زنان راجرز کاپ در مونترال پس از دولت کبک منع رویدادهای ورزشی را از طریق Aug. 31. هفته گذشته ملی بدن نیز نامیده می شود تمام باقی مانده مسابقات از طریق اوت — به جز برای مردان جام راجرز در تورنتو, هنوز برنامه ریزی برای شروع Aug. 7. در خارج از کانادا ATP و WTA تورهای به تعویق افتاد همه hardcourt حوادث حداقل تا ژوئن 7.

گلف

کانادا باز بود که برنامه ریزی شده برای شروع 11 ژوئن در سنت جورج در تورنتو لغو شد در اواسط ماه آوریل است. CP زنان باز با این حال هنوز در LPGA برنامه برای سپتامبر. 3 تا 6 در ونکوور.

اسب مسابقه

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

Woodbine, سرگرمی, گفت: آن را هدف قرار داده ژوئن 5 یا 12 برای بازگشت از مسابقه مهار در Mohawk و ژوئن 6 یا 13 برای thoroughbreds در Woodbine. بهنگام تمرینات انتظار می رود برای شروع جمعه در حالی که سوارکاران می توانند نسیم اسب شروع چهارشنبه.

مسابقه اتومبیل رانی,

IndyCar برنامه ای برای بازگشت ژوئن 6 در تگزاس موتور جاده سریع السیر. مسابقه برگزار خواهد شد در یک روز — تمرین مقدماتی و مسابقه خود را — بدون تماشاگر. هوندا ایندی تورنتو باقی مانده در برنامه برای 12 جولای. نسکار بازده یکشنبه در دارلینگتون Raceway در کارولینای جنوبی در حالی که فرمول یک هدف جولای 3 تا 5 در اتریش.

Mark Zwolinski


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن