آنی عزیز: به اند و به نگه کردن ازدواج برای مدتی - سه شنبه, 02 Jun 2020 PST

آنی عزیز: من شده اند قدمت این پسر حدود هشت ماه است. ما هر دو در ما و ما در عشق به حداقل می گویند. ما صحبت در م

توسط NASERINEWS در 14 خرداد 1399

آنی عزیز: من شده اند قدمت این پسر حدود هشت ماه است. ما هر دو در ما و ما در عشق به حداقل می گویند. ما صحبت در مورد گرفتن وعده داده شده و من میخواستم بدونم که در چه سنی این امر می تواند خوب به وعده داده شده بود.

من خیلی دوست دارم برای دریافت وعده داده شده به جز آنچه که دیگران فکر می کنم.

دوست من فقط مشغول به نامزد او در 17 و به نظر می رسد واقعا عجیب و غریب, اما من می توانید ببینید که چگونه آن را می تواند آسان به می گویند بله. به هر حال دوست پسر من بود و فکر کردن در مورد گرفتن وعده داده شده در یک سال, سالگرد, و او یک حلقه بیش از حد. – عشق جوان

عزیز, عشق جوان: تبریک نوظهور خود را دوست دارم. چه زیبا آن چیزی است که در عشق است. تمرکز بر روی رابطه شما و رشد خود را به عنوان افراد و نه آنچه دیگران ممکن است فکر می کنم. لذت بردن از وقت خود را با هم به عنوان دوست پسر و دوست دختر و سپس شما می توانید لذت بردن از وقت خود را با هم به عنوان fiancees و سپس در نهایت شما می توانید لذت بردن از زمان خود را به عنوان زن و شوهر.

دوستان خود را گرفتن درگیر در 17 می کند به نظر می رسد کمی جوان است. چرا عجله به ازدواج است ؟ در اکثر ایالت قانون این است که اگر شما زیر سن 18 سالگی شما باید خود را رضایت پدر و مادر. وقت خود را و لذت بردن از خود را جوان و عشق هر روز و هر لحظه.

آنی عزیز: شده اخیر گرد و غبار در خانواده ما بیش از من برادر و نمایش همسر خود را در برابر واکسیناسیون کودکان خود را. برادر من را در مناسبت پست چیزی در Facebook در برابر واکسن و برخی از ما را با یک پاسخ متفاوت مشاهده کنید. این باعث شده است که تنش به حداقل می گویند و برای اصلاح این برخی از ما را بی یار و یا unfollowed او on Facebook.

مسئله واقعی این است: من برادر و همسر خود احساس آن است که حق خود را به واکسیناسیون. اما بقیه خانواده را نمی توان در معرض? من این را تا آنجا که من immunosuppressed با توجه به پیوند و عمه و عمو هر دو در 90s. اگر واکسینه نشده خواهرزاده ما در معرض یک ویروس می تواند کاملا احتمالا ما را بکشند. چگونه ما مرتبط با برادرم و خانواده بدون در نظر گرفتن این خطر است ؟

برادر من معتقد است پدر و مادر من گرفتار ذات الریه با گرفتن شات ذات الریه که امکان پذیر نیست. ذات الریه شات است نه یک ویروس زنده میکنه. من می تواند به مقابله با اعتقادات و باورهای او با بسیاری از نشریات توسط مراکز کنترل بیماری آمریکا, انجمن پزشکی و سایر سازمان های قانونی و همچنین به عنوان مشاوره از پزشکان اما برادر من و همسر او حاضر به انجام تحقیقات در مورد این مسائل.– نا امید در آریزونا

عزیز نا امید در آریزونا: سرخوردگی خود را قابل فهم است و من نمی بینم که گرد و غبار حل و فصل در هر زمان به زودی اگر برادر شما و همسر خود را همچنان به گوش دادن به پزشکان و یا تحقیقات پزشکی حقایق در مورد اهمیت واکسیناسیون.

بله آنها حق انتخاب نباید واکسینه شوند. و شما حق دارید نگران ایمنی خود و از خود و عمه و عمو. اما آنچه من می بینم از دست رفته از این گرد و غبار تا گوش دادن است. با استفاده از Facebook واقعا برقراری ارتباط است. باید یک تماس تلفنی و یا چت تصویری خود را با برادر و خواهر در قانون. دولت نگرانی های خود را به وضوح. و پس از آن گوش دادن به آنها بدون قضاوت. آن را برای تلفن های موبایل مانند برادر خود جدی است ترس از پدر و مادر خود را در حال توسعه بوده است. با شنیدن او را, شما ممکن است کمک به کاهش ترس خود را. و سپس او و همسرش ممکن است قادر به شنیدن شما در یک راه جدید است.

اگر آنها هنوز هم انتخاب کنید برای واکسینه شود و شما مایل به دیدن شما برادر و خواهر در قانون از پزشک خود بپرسید برای دستورالعمل. مراقب باشید و تمرکز بر سالم ماندن – عاطفی و جسمی.

ارسال سوالات خود را به صورت آنی لین به dearannie@creators.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب